2016年3月17日 星期四

印尼indomie之旅



部份人的世界真的很小,只有日韓星馬泰!為何又講這話題?因為這趟印尼之旅,又一次令我深深體會到身邊嘅人的世界觀。我成日於遊記咁講,可能會得罪好多香港人。不過我部落格宗旨是記下我的遊歷,無需要討好所有人,而且這些都是我親身經歷,無老作喎!


這行程是一個無目的,無組織之旅。之前講過今年上半年唔去長線,以去多幾次短線為主。起初諗住check 日本機票,查到廉航網上東京來回普遍為$1200-1600之間。忽然有日check到有$10xx,便叫港女回公司攞假。可惜確認假期兩日後,票價便升至$17xx。叫港女取消假期,佢又話剛來到新工作崗位,夾好晒全村人不便取消。我覺得既然日本機票可以咁平,如每人俾多$700蚊好似唔抵咁,只好作罷。


再上網搜尋機票,看看有甚麼地方好去。由於得六日時間,目的地選擇不多,都係局限於東南亞。自兩年前到吳哥窟一遊後,對佛教遺址有點認識,也想看看東南亞其他類似景點。熱門柬浦寨嘅吳哥已去,而近期有新航線開啟,媒體推介得如火如荼嘅緬甸當然也不是我考慮之列,因為跟熱潮嘅旅行模式絕不是我的風格,所以就想起印尼嘅婆羅浮屠。
網上格價,直航雅加達以華航最抵,來回連稅$18xx,係貴過日本,但既然有信心下次可以買到日本平機票,今次就去印尼吧,deal!可惜買機票時趕時間,回程買錯左日子,要每人加$350作為改機票費用,好慘。。。
之後身邊有好多朋友知我因為這原因去唔成日本而去印尼,總結他們的說話,大約分為三個答案:「寧願貴D都去日本囉」或「寧願唔去」或「兩度地方差很遠噃」。這些人基本上都去過日本一次或以上,所以我一開頭講香港人嘅世界很小,就是這印尼之旅的感受。其實港人熟悉嘅峇里,好多人去完才知係印尼。(港女按:我聽到嘅回應都差不多,另外99%人會搭一句「印尼?去峇里呀?」只有一個同事問我係咪去睇火山湖,知音難求哦。)


買了最主要嗰程機票,便上網看看除了婆羅浮屠外有什麼景點,發現泗水附近有火山,所以這行程重點就是去火山及婆羅浮屠喇!Check一下內陸機,發現AirAsia只是$2xx一程,隨時抵過搭巴士或火車呀!又deal!由於夜機到晨早機返,連隨book埋第一晚及尾一晚分別於泗水機場Ibis Budget及雅加達的機場酒店Ibis Styles,又係抵到爛,只係分別$2xx及$3xx一晚咋!(港女按:後尾諗返,應該直去泗水,最後由雅加達回港就無咁轉折,不過上網睇返剩係得國泰有呢個直航組合,要貴一倍呢!都係內陸機抵玩。)

這個印尼indomie之旅成行!

28 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝EE捧場,我D遊記應該唔會停的,wakaka~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 王子學你咋! 近近地你都成日微服出巡啦~ 哈哈~

      刪除
  3. 印尼我去過, 好多景點, 未去過不容錯過. 喜歡的話可以試下貓屎咖啡.

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter,我記得你去過日惹~
      貓屎,如未曾看過當地有關不人道養貓事件我都有興趣嘅,現在不感興趣了⋯

      刪除
  4. 日本隨時都去得啦,一於去印尼先XXD
    睇台灣旅遊節目好似有睇過去印尼火山

    回覆刪除
    回覆
    1. 印尼都唔太遠,一樣隨時都可以,哈哈~
      咁睇係銀仔旅遊節目再睇過火山啦 XD

      刪除
  5. 算啦,這就是香港人的主流文化,所謂人各有志。講到對世界各地的認識,大部分香港人跟西方人(甚至可能跟中國內地人)無得比,譬如我每次講西班牙的聖雅各之路,香港人十個有十個(包括教徒,以及平日出門多的朋友)都無聽過,與西方朋友一講起camino,十個有十個(包括非教徒以及平日少出門的人)都即刻知道並且表現雀躍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係教徒,所以唔識~ XP 但如果我曾經去過才會認識,好似埃及嘅西奈山咁。
      主流文化唔緊要,但語帶歧視其他國家就唔係太好了。

      刪除
  6. 印尼泗水火山, 也是我目標之一, 現在去不到, 等睇銀仔旅遊節目-遊記!!

    回覆刪除
  7. 我同意自己blog, 鍾意寫乜就寫乜, 唔鍾意就唔好睇! 但都想慨嘆一下社會文化係鍾意撩事鬥非, 難得bloggers睇嚟仍然識得互相尊重。
    但銀仔覺得「部份人的世界真的很小,只有日韓星馬泰」, 我就覺得人人睇法、側重點都唔同, 首先冇呢批日韓星馬泰粉, 點凸顯到你特別先, 係咪?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我個世界唔算細, 北極南極都去過喇, 但印尼同日本俾我揀, 價值觀仍然會驅使我考慮日本先, 因為安全、啲嘢啱食、同埋最重要係唔洗捱! 所以如果你問到我的話, 馬、泰、印尼(雖然部份酒店已經好豪, 但街道環境仍然差, 行喺街上有強烈不安感)我都唔會想去, 因此我仍然有可能答「寧願貴D都去日本囉」或「寧願唔去」或「兩度地方差很遠噃」咁囉

      刪除
    2. 銀仔, 我已經分開做兩個留言, 但唔見咗第一個留言 >.<

      刪除
    3. Venus, 我已係垃圾桶摷返出嚟啦,哈哈~
      [社會文化係鍾意撩事鬥非]<-- 所以我呢D只分享旅遊所見、所聞、所想嘅人一定唔會係FB度分享,如我成日講特區護照問題,藍絲會話我英國狗;如講我旅途上遇到好嘅中國人,黃絲又話我五毛⋯
      你嘅世界當然好大啦,極地都好過幾次。我所講嘅人,不是普通日韓星馬泰粉。以你嘅舉例,即日本跟印尼選擇,大部份嘅香港人絕對係咁選擇(但外國人絕不會)。但如果你年年都去呢?甚至一生人可能只去日本呢?我認識這種人,佢地鐘情於日本真的無問題,但當知你去其他較落後國度時言語表情間帶有歧視,我係講這種人啫~
      我記得我當年去希臘因為唔成團而徬徨,有一位熱愛日本嘅同事叫我去日本,我就話去過啦,比較想去見識其他地方。但佢竟然話你去過日本邊度呀,我唔信你成個日本都已去晒。呢D人係都要將佢嘅價值觀加諸別人身上⋯ 最後膽粗粗買左機票,踏出了旅遊人生一大步。近年隨著我嘅遊歷多左,這些人極少在我身邊講呢D說話。但就仍然有不少人抬高自己喜歡嘅國家來貶低其他國家。

      刪除
    4. 多謝你救我個留言出垃圾筒 ^0^
      喂, 你第二段真係講得好啱! 宜家係動輒得咎嘅年代。
      係啦, 大家有唔同嘅喜好, 生活方式、旅遊方式都唔會盡皆相同, 走去歧視人真係痴痴哋嘅。所以都係嗰句, 互相尊重, 我又要重複多次, 咁鍾意睇銀仔個blog係因為我跳出唔到安舒區, 有冒險心冇冒險膽, 所以銀仔帶咗我去睇我唔敢去嘅地方!

      刪除
    5. 有D朋友見到有好多出名嘅旅行者,話我嘅遊歷也比他們絕不遜色,甚至有過之而無不及,話我應該係fb整個係專頁,高調一些一樣可以成名喎。你睇,以我咁嘅性格實fb實比大把人狂炸就真,都係係我個blog度暢所欲言吧,哈哈~
      Venus,再一次多謝你~ 我都好鍾意睇你個blog介紹極地架~

      刪除
  8. Yes, I agree to visit different countries to know different culture if there is chance.婆羅浮屠is a magnificent place.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~ 眼界闊D,睇多D個世界對自己絕對得益不少。

      刪除
  9. 回覆
    1. Lombok有乜特別架?唔識喎⋯

      刪除
    2. bali 隔離既一個外島, 陽光海灘既地方

      刪除
  10. 我去睇火山時仲係會騎騾仔去上去睇的,而家我一定唔會...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,你依家係愛護動物大使噃,哈哈~

      刪除