2016年3月21日 星期一

Day 1 de lay no more(印尼泗水)

(Day 1) 2016-3-1
住宿:Ibis budget hotel
行程:香港 —> 印尼雅加達 —> 泗水


今次準時到達機場,無令港女嬲爆,會合港女後先食個Tea便離境。
今次選乘華航CI 679雅加達來回,來到機場港女發現香港有直航泗水,可惜買機票時根本無諗住去泗水,如果唔係試吓check泗水入雅加達走都好,唔使買多程內陸機。而我於機場工作多年,亦都喚起我記憶,係喎!有機直航泗水喎!(港女按:票價問題已於上回解說)



過關後才聽到廣播,航班稍為延遲。登機後發現這班機D人都幾恐怖,可以用「肺癆客機」來形容。佢地唔帶口罩,咪我地戴囉,以免旅途頭一日就被傳染。自從幾次呼吸道疫症後,口罩同消毒紙巾一早已是我上機必備嘅隨身物品了。

這旅程替我隻錶換上青色錶帶,令到我外型倍加活力XP

上機前睇下舊香港展覽~

香港機場算改進了不少



印尼雅加達
接近5小時機程,約2020時到達印尼首都雅加達國際機場。由於下班機於2220時轉乘AirAsia,也不是同一張機票買,所以必須完成入境手續、拎返行李再去check in,無得就咁去transit area轉機。剛才班機delay了少許,見還有兩小時來轉機,便先去廁所及ATM提款,提了$1,000,000-印尼盾(約$577-HKD),然後去排隊辦入境手續。
入境條隊不是太多人,排於我地前面約有20個人,但等呀等,等左好耐,看著手錶時間流逝,也看到下一班機不是在身處的T2 check in,而是在T3 ,不禁心急如焚!唯有賴剛才唔應該提款,可能會快d囉… 即時諗定plan B最壞打算係聽朝再搭機,book好嘅住宿無了,要係雅加達機場搵住宿過一晚。
最後排了大約一小時才到我地,前面啲人好似要問好耐,但我地過關又異常順暢喎!勢估唔到20人會排一粒鐘jet!望望隻錶只剩下一小時,便極速跑去取回早已放在行李帶旁的背包,得知仲要轉shuttle bus 才能前往T3。大鑊了,正常情況下會於40前關閉check in櫃檯... 過晒海關出到室外,與港女短暫失散,佢又無漫遊,激死!再會合後於室外看到shuttle 車站,但見無人等又想搭的士前往,可惜又無的士... 正徬徨之際見有shuttle埋站,好在職員話約五分鐘車程。最後於起飛前半小時到達T3 的check in櫃台,職員話Delay 40min,可以正常check in,又可將行李寄艙... 好在,印尼天氣炎熱,跑到大汗疊細汗。哈哈~ 這又是一個很好的經歷! 原來delay都唔係一定是壞事嚟嘅~


到達登機口,航空公司派發食物安撫。咦!廉航有咁服務算唔錯了。這是我第二次坐airasia,上一次係n年前零蚊機票飛沙巴,只收了六百多元雜費。

空無一人,嚇C我

機場有freeWifi及差電,仲有得上鎖添~

原來De lay no more 都唔係一件壞事

廉航算係咁


2245開始登機,起飛後空姐送上預約好的飛機餐,大約港幣三十蚊。記得上次去沙巴時講過,好鍾意廉航這種有需要才付款嘅服務,無需硬性提供全套服務,令到票價昂貴。航班上翻閱雜誌,發現這航班屬Indonesia AirAsia。而且已經發展到有India AirAsia, Phillipines AirAsia, Thai AirAsia等等⋯ 看來這廉航越做越大了~



泗水
凌晨時份到達泗水機場,一出機場被一群的士司機包圍,先用機場嘅free wifi睇Google map,知道身處T1,如要去T2要繞過機場外圍才能前往,而預約好ibis嘅住宿正正位於T2。Google map顯示步行要5公里,需時一粒鐘。搭車就一定嘅,但盡量唔好比人當水魚劏咁多。有些司機一開就7萬,心諗區區五公里,使乜50多港幣呀,而且這裡是印尼。我還3萬,個司機話要十公里,更加比我一句KO,我指一指電話話我知只需5公里,於是扮野一路行一路再等司機兜我。最後跟另一個司機經講價後$40000-IDR成交!($28-HKD) 的士上港女可能從未試過來這些鬥智鬥力的國度,發我脾氣。


Ibis budget 唔錯,好簡潔,有點像診所感覺,哈哈~


上:Check in 櫃台
下:大堂一角



19 則留言:

  1. 真係好彩delay,一額汗!!@@
    銀嫂應該都係因為太疲倦先鬧你啫XXXD
    我諗佢都欣賞你做人有原則嘅kakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地直頭成身汗呀,哈哈~
      其實佢真係仲未見識呢個世界嘅險惡,呢個旅程佢都體驗好深,但無諗過印尼囉,係都非洲啦⋯

      刪除
  2. 好叻喎~~~好彩你有睇google map咋~
    仲有.....禁左成$1000000才500多hkd~~~~~~~~~~~銀碼係點架~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊係叻wakaka~~~
      港幣對印尼盾 1:1700

      刪除
  3. 青色錶帶<-好睇, sharp醒
    兩個鐘唔同航空公司太拼搏喇, 又睇到我好緊張 >.< 好在趕得切咋!
    "港女可能從未試過來這些鬥智鬥力的國度,發我脾氣" <-真心, 我睇咗咁多篇, 一啲都唔覺得你太太港女, 我一定比佢更港女, 但我相信自己同冇理取鬧嘅港女仲有一大段距離, 結論係你太太超好! 想像到你太太為乜發你脾氣, 希望我冇估錯, 我諗你哋飛咗兩轉都攰, 轉機又咁驚險, 應該好想快啲番酒店休息, 其實差價用港紙計唔算大, 但你會覺得唔想做傻仔俾個司機呃咁多。我都係好憎要講價嘅, 成個環境氣氛情緒都唔好。我n年前去過一次曼谷, 啲的士又係咁衰架嘛, 以後唔好搞我! 就算曼谷啲高級酒店商場食肆已經好ok, 但就係衰喺的士度!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 又要我摷垃圾,Wakaka~~~
      其實兩個鐘唔同航空公司,又唔同客運大樓我真係無乜點思考過,又賺左一個寶貴經驗~
      其實港女都係一個稱呼啫,佢跟左我後一D都唔港女,係一個可以陪我挨老麥嘅女人,哈哈~
      其實佢真係仲未見識呢個世界嘅險惡,呢個旅程佢都體驗好深,但無諗過印尼囉,係都非洲啦⋯ 所以你有時見我去旅行時做乜要咁堅持,一係行,一係搭公共交通都唔搭的士就係咁嘅原因!

      刪除
    2. 我都唔想做垃圾婆, 唉, 咁有誠意留言, 掉人落垃圾筒, 真係俾blogger激死!
      我feel到銀仔一副好sweet嘅樣, 我諗你太太都收到晒 ^.*
      險惡呢兩個字真係完全唔想接觸, 所以我會盡量避晒呢啲地方。
      理解呀, 想避免動氣, 避免有唔開心嘅感覺。個人攰嘅時候, 特別難控制情緒, 理解咗都仍然會情感主導, 都可以適時遷就一下

      刪除
    3. 其實我send過意見去blogger啦,不如你都send吓啦,可能多D人send去會好D
      你咁講銀女實開心死啦~ 哈哈~
      險惡,等我嚟感受啦,如果唔親眼見,點知非洲旅行一D都唔險惡呢~
      你講嘅我會記住,攰吖嘛,我下次會遷就吓,要佢再攰D,呵呵~

      刪除
    4. 谷哥好似比亞虎更唔理會blogger.
      非洲人都無印尼人咁市儈! 你自己去真係大膽, 真係唔安全, 華人會比人斬架.

      刪除
    5. 係喎!
      比人斬你講係非洲定印尼? 我相信針對生意人,遊客應該唔會呱⋯

      刪除
    6. 印尼, 針對華人, 又點會分你係唔係生意人.

      刪除
    7. 好在我無事啫~ 哈哈~

      刪除
  5. Silver,好彩Delay.我今次去清邁都是乘Air Asia,平靚正.

    回覆刪除
    回覆
    1. Andrew 係喎~ Delay原來都有好處,哈哈~

      刪除
  6. 其實唔鍾意講價,又怕的士衰,一係學銀仔坐公共交通工具,一係book車接送囉,無嘢降決唔到,亦免費午餐嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無野解決唔到<-- 完全同意!

      刪除
    2. 打錯字係我嘅標記,你見人留言打錯字就知我回歸啦...XDDD

      刪除
    3. 終於回歸了⋯ 懶毛毛到咁。

      刪除