2016年3月12日 星期六

Day 6 後記・星馬之旅(完)

(Day 6) 2016-1-16
行程:新加坡 —> 香港



1100起床,由堂姐call Uber去飲茶,有免費住宿、尋晚又黐咗餐海鮮食,飲茶當然爭找數啦!都係鍾意西方習俗AA好D,均均真真,唔使差住人情唔舒服。

食完當然要試吓新加坡最出名嘅貓山王榴蓮啦!榴蓮對於我嚟講可食可唔食,無話鍾唔鍾意,應該十年無正式食過。就試一試~ $47-SIN($230-HKD)




1230時回到住宿攞行李,又call Uber往機場,臨離開當然少不了來張合照啦~


到了機場,有大部份港女至愛嘅TWG專門店,佢講我先知係新加坡品牌(你知我係香港極少去呢D高級地方)(港女按:多年前同兩個同事去過,成百蚊一壺茶,真係如坐針氈呀!)見價錢合理,茶罐又靚,可以當家居擺設,港女買了套裝$70-SIN($350-HKD)便開開心心結束行程~ 




新航餐牌寫明有得order cocktail,當然要試吓啦~ 有咁好嘅服務,獲得全球最佳航空公司,當然難為了空姐啦!


出發前總覺得新加坡一個字,悶!我一直都好先入為主,因為跟香港模式差不多,都係先進大城市,什麼所謂景點不是遊樂場就是步行街及商場。如果著眼有乜野娛樂嘅人就一定會悶,去完後發現自己對當地嘅文化較有興趣。為何能令到種族共融?為何較少種族歧視?為何各種族一樣遵守當地嘅規則?移民政策絕對是其中一個原因。


香港任何事情都經常視新加坡為假想敵,包括旅遊。不過來到這裡後,覺得香港完全被KO了⋯ 她的景點對象是全世界嘅遊客,而香港景點只是取悅某一種人。另外於新加坡不時見到年貨市場,而唐人街的農曆年氣氛更是意想不到的濃厚,外國人也特意來感受,香港是否漸漸無了原本嘅特色,一個無內涵的城市⋯



20 則留言:

  1. 只取悅某一種人>> 啲景點為咗迎合佢哋口味,娘到爆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講,抄人地星光大道,西人只識你成龍李小龍⋯

      刪除
  2. 香港也有好境好地方嘅...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你用左省略號喎~
      係有好,但這些都唔係政府主打、或漸漸被遺忘

      刪除
  3. 星加坡專政的模式方便政策的推行, 有利有弊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又講得無錯,咁大幅地,我話起乜就起乜,不過都要有世界嘅眼光先得嘅。

      刪除
  4. 冇得食香口膠,唔多想去.

    回覆刪除
  5. 我也有同感覺得新加坡太相似,多年沒有去過,但今年五月由紐西蘭回港經新加坡會停留兩天.

    回覆刪除
  6. 一個無內涵的城市==>不能更同意!!!!

    回覆刪除
  7. 我回來了~~~~~
    一番黎就睇到你已寫完新加坡旅行~我要煲番先~
    我都覺得aa制真係最好...如果我知係人地俾錢我會食得無咁開懷的~~自己分數食反而比較痛快~~
    我都覺得twg d罐好靚!!!但我當時無買.....我地公子都有去飲下午茶呀真係幾貴....仲要無得翻水..(翻水動作是我的最愛)
    哈哈~~我可次坐新航都有飲singapore sling~~~~~~VIVA~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新加坡對於你咁普通,使乜煲吖,哈哈~
      返嚟拿? 快寫遊記! 等我懷念吓南美都好~
      無錯,無得加水,港女同我講我都聽到眼突⋯
      新航咁好,所以咪重奪兵器譜第一名囉~

      刪除
  8. 我都鐘意AA。。。。因為我覺得爭埋單哩個行為好老土…………………………………………
    有時見到D長輩爭到打哂交咁真係好搞笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢~ 我住人地方,又想報答返人,但報答不成反被人請⋯

      刪除
  9. 銀仔,我五月初會到新加坡玩三天.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,你開頭話轉機停一日,依家改左?

      刪除