2015年12月6日 星期日

Day 2 恐懼(莫三比克Nampula)

(Day 2) 2015-9-12
住宿:Ruby Backpacker 
行程:約翰內斯堡(南非) —> Nampula(莫三比克)


12小時後,到達南非約翰內斯堡,打開機門即時感受到南半球嘅涼快。南非時間慢香港六小時,到埗時正值清晨時份。過了保安檢查及passport control ,原來轉機都有得蓋印架,賺左~



這機場禁區裡面紀念品店很大,好多非洲特色紀念品賣,也不太貴,看來回程時要大破慳囊了。


回程時送給自己的新居禮物~

也有戶外用品

南非鑽石店舖當然少不了,世界最大鑽石,當然是複製品啦~

內地嘅錢,當然全世界都想分一杯羹啦~


由於太多時間,看看餐廳價錢合理,起初都唔捨得食,諗諗吓係香港都要食架。以前窮遊唔捨得食係因為香港同其他國家物價差得太遠,現在係香港貴過全世界,只要合理價錢一定食。我唔會學網上或報章所講嘅”過份窮遊",外遊時靠摷垃圾桶、食人地食剩嘅食物,但回到自己國家時就回復大洗嘅習慣。所以我依家外遊都唔會點瘦了,以前去親都梗瘦十磅八磅架!
於是係餐廳揀個景觀開揚嘅靚位,點左個big breakfast $69-R, + filter coffee$15-R(共$49-HKD)。
問職員才知道,機場有free wifi,要先用E貓登記,就有30min。由於好多地方都都防範你會用上不同Email,即等於無限上網。所以佢會認住你ip,即要用不同嘅機才可用完再用嘅free wifi。於是我用完電話用ipad,用不同email就可以有一小時free wifi用啦,呵呵~



去到登機口嘅大堂,搭電梯時見正面一幅牆有一個大地球廣告,旁邊企了一隻大長頸鹿,好有非洲感覺呀~ 登機前行去第二個閘口用ipad,以免被同機嘅人target左,都係小心d好。防盜腰包也用上,費事去到莫桑比克才攪來攪去。



SA8230 於1110起飛,這班機應該係南非航空旗下附屬公司叫Airlink,是小型飛機, 全機只有17人。這兩程機都是白人多過黑人,呢度係非洲喎,為何呢?這短程機都竟然有飛機餐,真係估唔到,飲了從未飲過嘅玉泉Dry Lemon,ok喎!唔知香港有無得賣呢?(港女按:其後嘅行程都有飲dry lemon,返到香港超市只找到味道似湯力水的Bitter Lemon,細細罐就賣差不多9蚊。)

係航班上睇LP關於Nampula描述,並plan好咗搵到住宿後的行程。



近來每個旅程梗有一樣最愛飲品

雪花


維多利亞瀑布將會去喎!


兩個多小時機程於1330到達Nampula機場,過關時警察話我無一張莫桑比克領事館嘅紙,向我索取$100美元,當然企硬唔比啦,最後佢都好無奈咁蓋印放行。我諗我有莫桑比克簽證都咁留難我,餘下行程用特區或BNO,就算不用簽證,在各個國家過境時一定有排煩!

降落Nampula前用部長炮zoom埋去,質素唔錯喎! 高空所見,Namupla有好多光禿禿嘅岩山,好得意~


機場極度簡陋,找換店也找不到,先講好價$300-MZM坐的士去book好嘅住宿吧!沿途所見,簡直是視覺嘅衝擊呀!以往只能於紀錄片所睇非洲嘅民生百態,呈現於眼前。


機場大堂

的士內倒後鏡掛有莫桑比克國旗


係車內可以放膽影


到達hostel,hostel及的士司機都只收當地錢。司機就話$6-USD只等於$150-MZM,我都睇過匯率無理由咁少,又想呃我... 但司機好好人咁車我去銀行,可惜全部關門,只能於ATM提款,就用Citi試吓睇吓係咪免手續費先!(後記:回港後檢視戶口,確認海外提款無收手續費,唔錯唔錯。)

Ruby backpacker係LP極度推介,果然唔錯噃~ 有獨立房,床位及露營三個選擇,我一支公當然選擇了Dom啦,每晚$750-MZM($110-HKD),但Wifi只能於1800至0600提供有限度服務。


下:共用廚房

住宿管家

Ruby Backpacker位於宣明會旁,諗住影相又比保安屈錢,當然無理佢走人返回住宿。


逃回Ruby Backpacker覺得有少少氣餒,回想由到埗到依家,最恐懼嘅係由落機開始到依家,不論機場及街道上連一個遊客都見唔到。黃種人無,白人也完全見唔到,行出街好異相,感覺D當地黑人成日望住你一樣,好不安,有點像放了一隻小白羊入動物園嘅老虎竇咁呀⋯ 加上入境職員想屈錢、係街上連影張相都唔得,真係旅途上前所未有嘅挫敗感⋯ 要深呼吸冷靜一下,思考一下未來動向。




24 則留言:

  1. 今日早前我在你上一篇的留言,又失蹤了!(不知何故在你這裡才有問題,之後在Gael 那邊留言又無事,你都睇到啦。)好在今次有留底,現在已補返。

    「感覺D當地黑人成日望住你一樣,好不安,有點像放了一隻小白羊入動物園嘅老虎竇咁呀」––––這感覺我好熟悉,相信很多在異地單身獨行的女士都有同感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來我都試過係人地遊記留言都消失左,用意見方式send左去blogger叫佢留意,雖然佢話意見唔會回覆⋯
      我相信單身女仔去到伊斯蘭世界,會跟我一樣有強烈感覺

      刪除
    2. 搵返你篇留言啦! 因為我都有同你一樣情況,係人地個blog留言無左⋯ 原來自動被放進垃圾留言⋯

      刪除
  2. 啲人見到你兩銀發光。$$

    回覆刪除
    回覆
    1. 我叫"銀"嘛~ 哈哈~
      不過都係我疑心大啫~

      刪除
  3. 全機只有17人又真係好細喎,未試過坐咁細機....
    過關都要收100USD,咁係因為冇咗咩紙?我覺得多數係個關員想自己袋
    好期待看看你鏡頭下的維多利亞瀑布^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,係十七名乘客啫,坐滿可能有廿幾人。
      問我攞錢鬼鬼鼠鼠,值頭係佢自己袋!
      我鏡頭下?對不起,學藝不精,只傻瓜影得好⋯ 但你想睇,有排等了,是行程的中段。

      刪除
  4. 你提到瀑布,又令我想起今次短遊到過尼亞拉瓜大瀑布,可惜見識過阿根廷伊瓜蘇之後,尼亞拉瓜覺得似廚房水喉...... PS: 我個封塵卜梗係要偶爾update啦,不然容乜易俾人話我係「封塵女子」架!但係update太多又怕唔矜貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界三大瀑布,我去了其二,如你所說的似廚房水喉,正是我集郵完成的最後一員。是否季節唔啱呢?我今次去維多利亞瀑布撞車十多年最少水,似足痾尿水添,同伊瓜蘇確是無得比,哈哈~
      你個封塵才女,當然要有心情才update啦~

      刪除
  5. 你都話驚,咁我仲點敢去呢!

    回覆刪除
  6. 我今次去格陵蘭都有坐呢d細機呀~~感覺好得意~
    咁你一個人去又真係驚d既...
    我好似見澳門超市有呢罐野飲賣喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Air Greenland,我當年都有坐架,架機紅色好靚架嘛~
      驚,是我對當地嘅誤解,請下回分解~
      試吓啦! 可能唔係太好飲,但有我非洲嘅回憶,如果香港都有就可以懷念一下⋯

      刪除
  7. 銀仔, 我睇到都"鄧"你驚呀, 好怕去呢d"屈錢"地方, 等睇之後o既旅程, 驚唔驚險架?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 丫, 唔記得講添, 搵番你d留言喇, 我估太長會自動跌左落去"垃圾留言"度, 都唔明點解咁有心寫得長就會變左"垃圾" >.<

      刪除
    2. 你最後兩句先係精髓! 之後行程有驚無險極之精彩!!!
      咪係,人地咁有心機。。。 我都係睇到你留言,先去返垃圾留言釋放返blog友D留言出嚟咋! 唔該晒~

      刪除
  8. Silver,我好佩服你一個人去莫桑比克,我就沒有這個胆量.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人闖蕩非洲南部,係我一直以來的其中一個目標。

      刪除
  9. 你講個啲"過份窮遊"真係太極端吧!.....反而平時我好慳,旅行特別捨得洗!

    你話香港貴,而家澳門拍得住香港,甚至更貴!所以上次去日本真係食住笑....

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知幾時興起這種窮遊文化,好似唔夠佢窮遊就唔算旅行一樣。
      我地依家去全世界都食住笑了,你快睇下我法蘭西之旅啦~ 餐餐法國餐。

      刪除
    2. 我要睇左非洲半窮遊先,咁先可以睇出你幾奢華..hehe

      刪除
    3. 呵呵~ 暫時停左了⋯ 要清一清D短線遊先~

      刪除
  10. 回覆
    1. 唔堅,有好多人堅過我。我只不過喜歡用自己的方式去旅遊啫~ 多謝你讚美。

      刪除