2015年12月3日 星期四

Day 1 請勿隨地吐痰(航班上)

(Day 1) 2015-9-11
行程:香港 —> 約翰內斯堡


買機票時無發覺出發日期原來是911,算吧,生死有命,哈哈~
今晚港女專登走半堂西班牙文來送機,可惜我比預期遲到,又激C港女,但總算時間啱啱好,苦了港女久等了。
港女於起飛前兩小時已到check in櫃台,發現無人排隊,直至我去到時仍然水靜河飛,心諗一陣長途夜機咪可以擺橫瞓晒成行座位?



跟港女暫別,大家都覺得無之前係冰島咁,玩到興高采烈才分開咁慘。我地第一次一齊去旅行都係我去先,然後接港女機架!


選乘南非航空 SA 287,2320 boarding 到達閘口勁多人,見到jetour香港團,登機後班機full晒,等我早前仲滿心歡喜以為有得擺橫瞓晒成排櫈... 為何早兩小時都唔見人check in呢?咁呢班機D人咪好早check in?


港女叫我whatsapp機艙相比佢睇,等佢有所準備。乜都唔使諗,無插頭無USB,係最基本設備。不過座位很寬敞,我咁高都唔頂腳,還有長途機用品套裝。



航班雜誌有介紹納米比亞,仲有介紹早前明珠台見到於沙漠原始生活嘅夫婦添。


瞓到半夜,約莫香港時間0900,聽到有國語廣播,但銀仔國語又係有限公司聽唔晒,話警告不要係廁所地上唔知乜野,可會被拘留喎。呢段警告無英文無其他話廣播,妖!請不要丟臉吧...


瞓醒後將ipad夾在前座椅背,睇一套一早Download好嘅戲"127小時"。講述一個人被困峽谷,最後要自己截肢的求生電影。雖然我並不是去探險,但這電影絕對好適合我依家一個人於旅途上收看。



早餐時再有一次中、英廣播,今次終於聽得明啦!原來警告乘客不要再吐痰落廁所地板上!怪不得剛才去廁所有大量紙巾係地下啦… 雖然有小小先入為主,但無証據絕對唔會認定係某一種人做嘅。不過D人點解咁大個馬桶洗手盤唔吐,係要吐落地呢…
@1030/南非時間0530

這程機有晚餐及早餐

這水袋代替"阻訂"嘅水樽,好正! 亦都吸引左好多人嘅好奇目光。



21 則留言:

  1. 個水袋幾好喎,我有個透明的,唔係軟膠嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好正,唔用可摺埋佢~
      你果個唔係軟膠,又唔係膠樽即係乜呀?

      刪除
  2. 依家南非航空有長途機用品套裝咁好既!!!我前兩年無~~~~~~~~~
    同埋之前搭哥時d空姐好無禮貌~
    你地做咩分開去既今次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有睇過你南非之旅,你當時跟團去嘛~ 係喎,近來搭D長途機又好似多番D套裝,回想返多年前有一段時間好多航空公司都cut晒。
      港女無我咁多假,迷我去先囉,之前都試過好幾次了。

      刪除
  3. 水袋夠方便喎
    喱套戲我好似在電視有睇過一部份,去旅行睇喱類戲唔驚咩XXD
    機程係咪都over 12個鐘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 水袋超方便,但限於凍水。
      套戲好正,攪到我都想去大峽谷⋯
      係 12個鐘,咦! 基爾你又知嘅? 去過?

      刪除
    2. 我無去過呀,估係同飛歐洲差不多距離吧

      刪除
  4. 個水袋好靚喎!我個個你係透明, 用耐左好'雀'起晒摺, 軟膠好好多!

    回覆刪除
  5. 呢隻水袋,毛毛都有個,粉紅色架...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 但毛毛去親冰天雪地,呢個水袋好似唔係好啱你喎!

      刪除
    2. 我個女喺香港用架,帶佢出街我會帶好多水,又要飲,又要沖尿...hehehe...

      刪除
    3. 但如果呢隻水袋出街狗狗用我覺得又唔太就手了,因為經常要"左之之右之之"

      刪除
  6. 我終於外遊完畢,一上來就見你已有幾篇新料!911上機,我都試過,只有儘量唔諗...... 睇來南非航空機艙好企理丫,好過我早兩個禮拜搭摩洛哥航空由Casablanca 到日內瓦。近日發現墨爾本機場裡面的指示牌已經中英並重,非常驚訝!後來入廁所,更發現座廁後面有公仔告示說不要站在座廁上(但沒有英文說明)!似乎與你的不准廁內吐痰有異曲同工之妙。我的水袋沒有你的高貴,但已經常引來豔羨目光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 終於update你個封塵卜了,哈哈~
      唉,看來中國人真係要開化吓,要同世界接軌先得了⋯ 如果唔係中國人幾時先抬得起頭呀。
      玩野,我個都係平野,只不過係新嘅你覺得高貴啫。

      刪除
  7. 如果水袋用"爛"皮造,應該更切合遊非主題。

    成日要港女獨坐長途機,真辛苦佢了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! 皮好正喎! 即細時睇卡通入沙漠果D嘛。
      港女跟得我,預左,呵呵~

      刪除