2015年8月30日 星期日

Day 5 山卡拉小店(法國Saint-Paul-de-Fenouillet)

(Day 5) 2015-04-05
住宿 : Hotel Le Chatelet
行程 : Nimes —> Saint-Paul-de-Fenouillet

原定只租五日車就還,今日已踏入第四日,但發現來來去去都係普羅旺斯區域。諗諗吓都玩夠了,每個小鎮也差不多,所以就決定今日趕路一去就去遠D,去較近西班牙邊境的地區。到現在才想起在法國應該要住一住酒莊,臨急抱佛腳下,上網搵到鄰近西班牙邊境、就近還車城市,位於比利牛斯山的一個酒莊。 (後來我地安咗個花名叫「牛蜱」爾士山,有養狗應該知道吧) 酒店reception幫手打咗好多次電話給酒莊,但又無人接聽。不過大家都諗住去到先算,大不了直接去還車城市吧,有車駛乜驚!呢班團友果然跟我無plan又冒險嘅團長夾得來噃!哈哈~


瞓醒後check out,去Nimes市中心食早餐。先去一個好迷幻嘅地下停車場泊好架車,上到路面見到一個大型廣場,遠一點就有競技場。團友Ellen路經競技場入口處時眼望望,我建議可以入去參觀,唔入怕會後悔。因為我去過羅馬鬥獸場,入唔入都無所謂。其他團友不知是否驚要趕路,所以都話唔參觀了,希望唔好有遺憾…

不知是否去錯區域,或者星期日一早未開門,只見有一間小食店,就於露天食早餐,不過天氣寒冷要忍一忍了。凍冰冰食熱辣辣嘅漢堡包、肉卷,一定覺得好食。店主仲提我地唔好餵雀仔,以免易請難送。
@1030





臨離開時,高Ling想搵普羅旺斯品牌L’OCCITANE護膚品,可能今日星期日,就算搵到咁都應該無咁早開門。

問人期間仲遇上好友善嘅嬸嬸,捉住我手話影張合照添!不論我歷來旅程、或今次旅行,遇見嘅法國人全部都好Nice,並不是日常聽到的咁"串"。


取車上返地面後,才發現有個希臘神殿。由於這個城市好繁忙,不便喺路面泊車,所以叫團友們落車拍吓照,我就兜個圈再回來。唔知希臘神殿叫乜名,所以set唔到GPS。城市路況繁忙,又多單程路,再次迷路了。兜了好耐先搵返啲團友...
與團友會合後,終於離開普羅旺斯。Set好GPS,便直奔位於比牛利斯山嘅酒莊住宿。@1200



因路途遙遠,於途中油站為架車加加油,人也小休一會吧!於便利店買了茶點,看見可樂€3.7有個靚靚水樽送,當然買埋啦。

再次起行時,雪藏牌嘅高Ling,一直話考牌後從未揸過車,竟然忽然舉手想接力揸車喎!出發前佢話好怕揸車,只怕得我一個司機會有意外,才去做國際牌以防萬一。見佢咁興致勃勃當然俾機會佢一展身手啦,揸熟左可以多個人幫手嘛~ 銀仔好似教車師父咁指導,高Ling於油站內轉第一個彎都未就啱位,但隨即就由油站小路轉入高速公路。條公路限速130km,D車篷篷聲飛過,好驚呀!我提佢踩油,有驚無險地喺公路打穩陣腳。之後高Ling仲越揸越好,仲行到141km添,要我提佢稍為減速!(港女按:車速高達141km,車上各人都感受唔到離心力、行車非常穩定和寧靜,足見Benz身價。)

人車也要加加油吧!

沿路風光

呢位新手唔好開咁快好喎⋯

途中有收費站


轉入山區後風光壯麗,相信已進入比利牛斯山,都係由我做返司機,應付山區嘅迂迴小路啦。期間見有火車路軌,停低架車喺路邊落車影影相,順便鬆吓筋骨。拍照期間,見遠方有火車駛近並響號,嚇C我地呀!原來行走山區只得兩卡可愛火車,車上司機及乘客都向我們揮手呀!


咁靚嘅風景梗係要用我架愛駒來做襯托啦~


Saint-Paul-de-Fenouillet
由Nimes開始駕駛了4個多小時,根據GPS到達一個小村莊,問村民都搵唔到間酒莊住宿... 

進入山區後,只見離小村不遠嘅公路旁有一間住宿及一間賣酒嘅舖頭。回酒舖一問,酒舖嘅老伯話幫我地搵酒莊負責人,但打電話仍然無人接聽,都係放棄吧⋯


無選擇下,姑且試試附近唯一的住宿吧!只租房間價錢平D,但方圓百里唔見有得食,都係選擇貴少少的half board好了。經講價後,每人€62.5連晚、早餐。這住宿外型俾人覺得簡陋嘅感覺,但房間比想像中新淨舒適... 這裡風景唔錯,後面是流水淙淙嘅河流,再遠一點是一望無際嘅葡萄園。可能位於山區的郊外,太陽未落山已覺異常寒冷。
@1630



房間景緻優美

內部設計時尚,而且似新裝修過



安頓好行李後,與港女回剛才嘅酒舖買酒今晚用餐時飲。去到酒莊已不見剛才的伯伯,而是一名婦人及小妹妹。經介紹下買了一支白酒€6,結賬時仲見枱面有報章介紹該酒莊添!兩夫婦於這避世地方運作一個酒莊好溫馨呀!
老闆娘賣完酒俾我們便即時收舖,我與港女就擅自參觀吓。參觀時發現原來舖後就係葡萄園,即係住宿望出去一望無際嘅葡萄園呀!住唔到酒莊,喺門口稍為望吓都好吖~



後來才知這是壓榨機,種晒草,不知是否已荒廢了?


返回住宿放低支酒泊車後,四圍去行吓,又擅入馬路旁嘅其他葡萄園。總之這裡方園百里乜都無,只有樹枝光禿禿嘅葡萄園... 雖然乜都無,但風景優美,我反而喜歡這種避世感覺!

住宿接待完我們第一批客人後,現在已泊了多部車,嘩!遲D到埗咪未必有得住?老闆娘應多謝我地,這山卡啦住宿比我地幾個蛋散帶旺了,哈哈~ (港女按:可能老闆娘心諗大把客,唔明點解會應承計平俾我地。)

上網查google map 這地方位於Saint-Paul-de-Fenouillet小鎮嘅近郊。由於法國有好多地方都叫Fenouillet,所以都係寫清楚好。



回來後住宿竟然已多了很多客人

季節唔合時,薰依草只能在花圃中看到,運用吓攝影技巧影到好似好多先~

用餐前先開支酒飲,望住葡萄園飲佢出產既酒。不論好飲與否,都別有一番風味!
除了支白酒飲得特別有Feel外,晚餐更加不得了!飲食嘅野當然又係由港女形容啦:先有沙律吧任食,都係菜、cold cut、湯、麵包、類似鵝肝凍嘅物體,主菜只有兔肉加薯仔。食食吓有不同質感同味道芝士上桌,以為已是甜品,有一款好似臭腳嘅味道,係我地唔識欣賞吧。濃味嗰幾舊食唔晒,保持返整整齊齊俾侍應收返。原來仲未食完,雪糕才是真正嘅甜品,最後仲有兩大盒茶包任君選擇,嘆嘆茶來完結。呢餐真係夠晒浮華,團友們食到心花怒放!

再一晚飲飽食醉,又係時候瞓一覺好。




主菜







23 則留言:

  1. 我去日本個次既5位團友都有車牌, 一位10年無開, 其他4位考完牌無開過. 10年無開個位開車, 我真係驚到叫~ 前日同同事傾開, 大家都話做司機辛苦. 特別係各位團友瞓覺時......

    回覆刪除
    回覆
    1. 你既南法真係好短日子

      刪除
    2. 5個有4個都雪藏牌,我聽到笑呀! 哈哈~ 不過你一大班人去租車真係平同方便好多,每人為這目的操吓車啦~
      係呀! 今次求其搵個地方去,無乜特定想睇,加上又無薰衣草又無向日葵,覺得玩夠就離開了。

      刪除
    3. 呢几次旅行终于俾我揾到司机,我宜家係副司机,可以坐係車影下相^^

      刪除
    4. 如輪流駕駛,都係一種享受架~

      刪除
  2. 哈哈, 我妹妹同樣有車牌, BUT無開過車,
    有一次在香港駕車, 我E生仔驚到叫~~
    她自己就緊張到一身汗~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港揸,真係少D技術都唔得。 不過如香港揸得掂,全世界都揸得掂了!

      刪除
  3. 回覆
    1. Andrew兄,十年前我第一次膽粗粗做背包客,一個人去埃及時,就奠定了我這去到邊住到邊嘅旅遊風格架。

      刪除
  4. 有銀團長傍住做教車師傅真係可以壯下膽^^
    Benz坐得咁舒服又平穩,值回票架!!!
    可樂水樽幾靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 基爾玩野,我揸車咁耐,剛啱先俾人話完危險⋯
      其實我今次租車貴左,再平D更值呀!
      連埋水樽價錢咁平,點有唔買嘅可能呢~

      刪除
  5. 揸奔馳跑車,豪華之旅, 跟團坐旅遊車冇得比. 羨慕ing.

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter兄見笑了,俾我豪一次咁多啦,哈哈~

      刪除
  6. 腳臭味嗰種我到依家都食唔慣。
    btw奧地利人飯後一係食芝士一係甜品,極少兩樣都有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎王子你比較接觸多豬屎多D喎!
      兩樣都有我地今次真係有口福了~

      刪除
  7. 個晚餐都好似唔錯bor! 我係芝士怪, 最like腳臭味~ haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都好似去過法國喎! 有無大食突食呀?

      刪除
  8. 你放多D風景相啦!好趕住出發旅行咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好趕呀! hehe~
      得返個多星期要完成這個旅程!

      刪除
    2. 點解你地可以有咁多假期??? 又羨慕又嫉妒 !!!

      刪除
    3. 其實港女識我之前好似同其他人一樣得閒會放返一兩日假,攪到D大假儲唔到。現在聽左我講平時死都唔放,咪儲到D大假去玩囉~ 理財也一樣道理,平時慳慳埋埋無不必要嘅開支,用來旅行絕對收支平衡加儲到好多錢!

      刪除
  9. 睇嚟我聖誕去德國都要試吓揸車…XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 要試吓啦,原來外國人眼中成年人唔識揸車係好奇怪嘅事。

      刪除