2015年8月9日 星期日

Day 26 金玉其外(墨西哥Cancun)

(Day 26) 2014-11-26
住宿:Hotel One
行程:Coba —> Tulum —> Cancun


朝早天氣好涼,可能昨晚嘅大雨為大地降一降溫。早餐食了好普通的熱香餅、咖啡等,埋單要$150-peso($75-HKD),貴!
@1100





旅途上到達眾多人都推薦既Tulum,純粹路過,並於超市入貨,買返枝係古巴錯過了嘅Havana club 大枝裝冧酒,返香港諗住學沖mojito飲,加上買些少零食做手信,而港女則買了小型墨西哥帽做紀念品,要買,應該一開始買嘛⋯ (港女按:枝酒香港無得賣,而家仲未開,哈哈哈,銀仔話要等天時地利人和喎)
@1300


Tulum 市中心



瑪雅曆法,我買嘅紀念品月曆就似足下圖咁樣
椰子味雪條


返到Cancun,再逛超市買定聽日早餐,麵包望落平靚正,港女見到啲有甜餡嘅包就好開心,買咗幾個包都係十零二十蚊港紙!因為0600機,0300就要起床!

返回Cancun
外國超市通常都係應有盡有

港女思想好奇怪,起初佢諗住半夜兩三點起床話唔搵住宿,依家突然又話想住靚酒店喎!究竟佢想點架⋯ 最後傾掂數搵了間近郊嘅住宿Hotel One ,雙人房貴D,但同佢講我半夜check out,經問過上司後收單人房價$690-peso($350-HKD) (港女按:銀仔話想再住較近機場的motel,我真係頂唔順了,而且已經到行程最後一晚,想嘆吓。不過我承認對使費嘅觀念比較薄弱,要嘆之前都嘆晒,只係完全唔想返嗰間motel。)


酒店旁遇上美麗晚霞


提早食晚飯早D瞓,食返第一日到Cancun既阿根廷扒房,今日食800gr特大牛排,當然分左一,二百gr比港女啦!件扒$180-HKD真係好抵!見係旅程最後一晚,仲飲咗杯紅酒。食完牛扒,侍應托住一大盤甜品過嚟叫我地揀,港女揀咗最愛嘅芝士蛋糕。
@1830








返到酒店諗住食埋之前執返黎個橙,當搣好晒準備放落口之際,突然發現成個橙都有蟲蠕動,好噁心!即時搵膠袋入住個橙落大堂掉,而洗手盆既蟲靠港女沖洗了!諗起用手去搣橙,手指插進去既情況,好恐怖呀?用今日喺超市拎嘅紙皮箱,pack好晒野(包括用羽絨包好枝Havana Club冧酒,再放入壓縮袋)就早D瞓。

本日行程





19 則留言:

  1. o係墨西哥有冇食墨西哥包?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 果然是王子,呢個是去墨西哥嘅熱門問題呢~

      刪除
  2. 間酒店幾好喎半夜check-out有得平啲,好彩你醒識問下佢地....旅程完結前返間靚酒店都ok嘅!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:其實計落都係平幾十蚊港紙。銀仔咁大反應,係因為我提出過住 Marriott :P

      刪除
  3. 回覆
    1. 港女:諗起都打冷震,呢D蟲剩係睇恐怖片先睇到。

      刪除
  4. 回覆
    1. 港女:抵食搭大件,是中南美洲特色吧 :)

      刪除
    2. 係喎! 你當年有無食過?

      刪除
    3. 牛扒沒在墨西哥吃,因為我現住在美國,牛扒相信不及美國的便宜! 我於墨西哥較有特色的就有食過仙人掌, 也有食過墨西哥包。

      刪除
    4. 啊! 原來Kei你住係美國,去中南美好方便喎! 真羨慕。

      刪除
  5. 芝士蛋糕都係我最愛。
    哎呀, 以後要驗完先食橙.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個橙係之前個"橙鎮"執返嚟架,外表靚仔的⋯

      刪除
  6. 嘩.........個橙驚嚇度滿分!!!!!!!!!!!
    間酒店睇落ok喎, 房價都唔貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計,周街執返嚟⋯
      房價ok la,不過只係瞓幾粒鐘,有點浪費啫。

      刪除
  7. 回覆
    1. Andrew 我相信這間係Cancun算是普通了。

      刪除