2013年3月8日 星期五

Day 9 接機(俄羅斯莫斯科)

(Day 9) 2012-03-17
住宿 Pyjamas Hostel 忘記價錢
行程 :愛沙尼亞Tallinn --> 俄羅斯莫斯科

波羅的海寒冬指數 : -2








一早0200起床,瞓左三個鐘咋! 起身擦牙後,即時食尋晚係超市買返黎既麵包同橙做早餐先~ 0235即刻起行,要趕0500既機呀!


尋日睇睇地圖,去機場同去Old towm原來都係一樣遠咋! 只不過反方向行,於是尋晚已決定步行去機場; 半夜三更,係條無人既大街急步行去機場!



其間越行越熱,行到成身合合,於是一路行一路除帽,頸巾... 仲諗住半夜會好凍,但就無計算埋有負重加上有咁大既運動量... 等我仲著埋今個行程第一次著既虧佬褲Tim! ...到身水身汗!



行到中途,D比一座貌似客運大樓既Building坤到,諗住用I pad睇睇offline google map,點知係街邊都痴到店舖既free wifi ! 呢度既wifi真係方便,我極少係條街上見人篤部機上網既! 當地人跟本就唔使join上網plan!


打呢篇BLOG,近來成日都報導,話美國正計劃全國佈置免費Wifi網絡喎... 我諗香港既地產霸權,有排都唔使指意做到!







由住宿步行去機場,約半小時路程就行到啦~ 到達機場差不多空無一人,睇黎我太早了~

@0315





Check in
,個地勤又質疑本特區護照,以為係中國護照去俄羅斯要Visa, 由於我幾日前又出完境又入境,翻開有印果頁佢睇,即時秒殺左佢!哈哈~

離境去到passport control ,d 攞錯本特區護照出黎,(因為我係用BNO入境的), 當時個關員都攞定個印,我即時出示返BNO,比個關員見到,就問點解我有兩本Passport,同佢解釋兩句後即時放行~ 如果用特區,真係可能又有排攪Lu•••
機程個半鐘到達莫斯科Vnukovo機場,俄羅斯免簽當然用返特區啦! •••緊係又"Kick"! 個關員一見本特區就皺眉頭,又打電話係咁問,又用部紫外線機每頁慢慢照... 心諗上個禮拜先黎完仲有蓋印咁都唔信!? 真係火滾! 攪左好耐好耐,佢最後又咪放行!!!不過佢好好人咁幫我用電腦打埋入境form,唔使自己寫~
我唔會嬲人地,因為佢真係唔識分別! 怨就只會怨自己香港,香港呢個百年老字號,竟然被世人所遺忘••• 不過當然有讚既!經常有港人出入既關口,職員咪識分囉~ 好似一到步時既莫斯科SVO機場咁!

原來我著住對鞋既牌子都係間航空公司黎架!


沿熟悉既路返Hostel,莫斯科又落雪啦~ 返住宿前D野先,返到Hostel沖完涼上左陣網就上床瞓Lu...
@1400






1700
瞓醒後好肚餓,今次黎到俄羅斯,好想搵返去哈薩克時食過既混文,混文係碗湯麵,有羊肉,蘿蔔,薯仔等配料,好在有wifi,即時用I Pad上網去我既網上相簿,ShowHostel 既當地staff,不過佢都好似未食過咁••• 但係就介紹左間俄國餐廳,話既Local 又便宜喎~ 我諗呢種食物係中亞既美食,雖然哈薩克曾經係俄國一部份,不過始終係遠東地區,近歐洲既莫斯科人真係未食過都唔出奇。




出到門口見有太陽,即時返轉頭攞腳架,因為餘下一星期既天氣預測都係烏雲密佈,諗住用僅餘既時間影紅牆Magic moment~
去到介紹間餐廳叫"My My"好大間,裡面以香港幾餸飯咁,不過就多幾陪食物選擇,先係冷盆,烤肉牛排,熟食,甜品飲品等等幾十種!!! 並且明碼實價列出來,價錢亦合理~ 我叫左個冷盆(以為係中亞抓飯),烤雞同野飲,盛惠$286-RB = $70-HKD 好好好味~ 係莫斯科算係平架啦!





食飽諗住去紅牆,點知落錯車,行左好耐都未到,一陣仲要去機場接人機,唯有走喇! 睇黎同好天既紅牆都係緣慳一面Lu... 明明就看到,還是欠幾步•••



於是又地鐵又車咁去機場,地鐵今次一次過買左十程既票,唔使次次買咁煩,一次過買每程仲平左$0.5RBTim~


去機場程巴士塞車遲到,好在人地班機都Delay仲遲! 呵呵~ 去接機,好以我住係莫斯科既當地人咁呀! 由於女友坐黎班機係由北京飛來,所以同好多內地同胞一齊接機~  


呢班機過既乘客過關特別耐,連遲一小時係瑞士來既航班D乘客都出晒黎! 拿好接機標語等候,由於真係等得太耐,有個D內地人不停依依哦哦,真係唔煩都比佢覺到煩呀!




接到機後,女友惱氣沖沖話D內地人都唔排隊,見有D朋友係隔離隊排前D又走過去,就係咁條隊就好似排極都唔行咁,當然關員檢查中國護慢都係原因之一啦! 不過我早前都係同一班機喎,都無咁既情況既? 可能呢班機多內地旅行團呱(接機時睇到),而我早前搭黎既就無團




Hostel當然係搭巴士再轉地鐵啦;早前女友成日話上網搵資料時D人一定要搭機場快線,不過就算搭快線都一樣要再轉地鐵;當一出到室外我就即時指示係正門口既巴士站,幾方便!未出過遠門既女友終於信服我唔需要搭貴十幾廿陪既機場快線啦~ 係囉~ 去旅行要有自己既風格嘛~ 於是係車上,我好似住左好耐咁介紹莫斯科,查實我都係留左莫斯科兩三日咋~ Hehe~


去到地鐵站啱啱趕得到尾班車,不過尾班車有D醉貓嘈嘈閉,唔理會佢地就無問題~



今晚都係住返第一晚既Hostel,不過今晚住既係雙人房,其實係4人房,因為仲有張碌架床,但就計我地雙人房既價錢~


地鐵一角

































3 則留言:

  1. 好彩你行去機場時係凍到趕狗都唔出門,如果唔係,半夜三更,你都唔好話唔危險。
    你返 Pyjama hostel 前@1400 食啲係乜東東?個樣有啲似 pancake 同蘿蔔糕。
    混文我冇食過,但吉爾吉啲餃子就試過,都好好味,下次有機會我都去搵下混文試下先。
    [版主回覆03/13/2013 03:27:47]其實我都好提高警覺來行架~
    果樣食物... 唔記得左係乜tim... 裡面好似,係"好似"包左D蘿蔔絲~
    "混文"係我既哈薩克Day 25有介紹呀,去睇吓食過未啦~

    回覆刪除
  2. My My我見莫斯科都幾多分店.都想試吓.
    [版主回覆03/13/2013 03:28:42]係呀都幾正,值得推介架!

    回覆刪除
  3. 我都好想去莫斯科啊,我Summer去歐洲,在莫斯科過境,去歐洲用BNO,但是用BNO在莫斯科過夜要visa,visa都幾貴(BNO好像是要visa的),所以就没有再想了
    請問你why not using 特區護照?特區護照去俄羅斯免簽的,谢谢
    [版主回覆03/28/2013 17:22:00]HEHE~ 睇清楚! 我是用特區入俄國的~

    回覆刪除