2013年3月13日 星期三

2013 台灣體驗遊


20133-- 台灣4天遊

闊別8年都無去過既台灣,之前都無乜特別留意當地人既文化,不用講台灣人好客,有禮,守秩序,垃圾分類得世界知名等等等•••
只講捷運文化已較你大開眼界!(因為估唔到中國人都可以做得咁好) 如捷運埋站時,上車既人都會先讓乘客落車;係車箱內,架車塞到爆晒就算無位,D人盡量都唔坐博愛座,通常只留番比老弱婦孺坐及有一些不知到規矩既遊客坐等等••• 包括埋港人! (我最初見到位就想坐,都無留意係博愛座”,後來知道當然守返規矩啦~) 我親身經歷:就係見到一位媽媽坐下博愛座,就叫埋個女坐,個女約78歲,當時個女唔願意同抗拒,後來幾經勸說才坐下博愛座,呢一刻我就諗呢位妹妹可能覺得自己大個女啦,博愛座係應該留番有需要既人••• 你睇!小小年紀已經懂得禮儀廉恥! 所以我覺得教育點好點灌輸正確品行,都唔及社會風氣咁有影響力!

 

難怪有文章話今時今日,真正既中華民族就只有台灣人! 去旅行唔係應該食同玩,見到人地D好野,應該多D思考吓!唔通大家將來唔會有老弱殘既一日嗎?唔通大家將來既老婆或身邊既親戚朋友唔會懷孕的嗎? 有無諗過大家都係中國人,人地點解又做到呢?點解呢個世上有部份既國家又做到呢? 香港人咁鍾意去台灣同日本,難道一D都學唔到咩!經過今過旅程,我相信台灣係僅餘能夠宣揚中華民族美好一面既地方!

 

 

其他既好文化包括:

-食完野時將外來帶來既食物及垃圾帶走

-食完野時將枱面上時食物殘渣垃圾執拾在碗內,仲見有人用抺完手既紙巾清潔枱面

-捷運車箱內,我無見過當地人高談闊論

 

 

今次來台灣,其實都係女友早前求完姻緣話要黎還神, 而且台北部份景點都去過,說真的我對台灣既興趣不大(可能已去過兩次),就係可能對景點興趣不大,就反而主要留意人家既生活習慣,唔知呢D係咪就叫做深度遊呢? 定係一定又以時間長短來衡量,好以D旅行團咁講用十多日去單一國家,不過都只係食同玩就叫深度遊呢???

 

 

最後最後,我係離境時發現一個怪現象,就係辦離境手續前需要打蛇餅來排隊的,呢個蛇餅來來回回是三,四次的,是用D膠帶來分隔, 我就見到D唔止一個貌似內地人,竟然將手拉既手提行李,放係膠帶既隔離隊(即下一行),等自己排隊返到來下一行再攞返,如是者又擺去下一行... 重既行李都寄晒倉啦,D有轆既handcarry又有幾重呀? 拉幾步都咁鬼懶??? 如果個個都咁做每一行咪要整個認領區? 咁咪好混亂!!! 返到香港後同同事提起呢件事,就有同事講原來早前係香港機場就有一模一樣既事件,事主最後唔記得攞返件行李,後來先記起,但已搵唔返件行李要報警救助... 我聽到第一個反應就係抵死! 聽個同事講個事主原來係內地人,咁我就更加堅信不移我見到既都係同一種人了,我相信內地都幾興咁樣來打蛇餅...

 

 

PS 抵死並唔係針對人,而係針對行為,因為我係機場做,見過千其百怪, 其他國家既人都有, 9成既失竊都係抵死的! 如放低手袋係Trolley,成車放係門外就入店舖購物; 有人成車行李放係路中心個人就走去check in; 有人成車行李竟然放係廁所外就進入廁所; 仲有人替電子用品進行充電而不在場; 竟還有人洗手除下鑽戒或放下I phone於貨物上而背住購物等等等... 難怪我地口中所謂既先進歐美國家,部份既警察係不設遺失呢類案件,覺得係物主既責任,完全不受理報案! 我曾經帶個客去報警,係一名老師係行李帶自己留低左袋試卷無攞,其間竟然仲遷怒差人話無盡力去搵... ,邊個叫你帶D試卷去旅行改卷,邊個又叫你唔記得攞先得架... 服務性行業真係見得多歪理! 最後原來有人執左去Lost & Found! 係香港一救助就有成村人來幫你,有否覺得身在福中不知福呢???

明明係經濟票,點解咁似商務倉既? 


遇上反核遊行


公廁外竟然可以顯示埋廁格既使用量,勁!!!



艦舺龍山寺

我相信無乜遊客會留意呢座光緒年間起既城樓,係係一個地下街一角既展覽處先知到,原來以前有個城池架!!!



台灣美食
,其實係香港都有得食... 只係中間既未食過,叫"揪片"


7 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2013年3月13日 凌晨4:38

    行李放下一行我都見過.
    [版主回覆03/13/2013 04:57:23]乜野人黎?

    回覆刪除
  2. 我仲未有衝動要去台灣,睇睇下又幾得意。
    你有冇睇過柏楊本「醜陋的中國人」?七、八十年代的台灣,一樣係個個打尖,鍾意大呼小叫。我九一年喺越南頭頓就碰過批台灣遊客,同而家啲強國遊客完全冇分別。都是那句老話,羅馬唔係一日建成,一日唔放棄,一日都有希望!
    [版主回覆03/20/2013 17:36:16]呢本書既電子書我攞左落黎好耐,但就到依家都未睇...
    不過你講開,令我諗返十年8年前我已係機場工作,每逢打風Delay,就一定係台灣人攪亂整個機場,今日就變為強國人... 希望真係有你所講既一日啦! 唔通想睇住大家同一族人一直衰落去咩

    回覆刪除
  3. 台灣比大陸好好多,起碼食嘢可以放心D!
    [版主回覆03/20/2013 17:28:20]咁又係,放膽勁食~

    回覆刪除
  4. 只感覺現代人的公民意識愈來愈薄弱, 尤其是手機流行後產生大量打機低頭一族, 簡直已到"旁若無人"地步. 可悲!
    [版主回覆03/20/2013 17:27:45]唉... 我覺得我地香港係退步緊...

    回覆刪除
  5. 唉~唯有做好自己啦,其他人無公德無家教都無辦法。
    [版主回覆03/25/2013 03:27:51]唯有咁... 見到今日既香港真係心痛...

    回覆刪除
  6. 好文明
    [版主回覆03/28/2013 17:20:50]香港人,大陸人要學吓

    回覆刪除
  7. 東北歐之旅還沒寫完又有出行機會,真是好!
    [版主回覆04/19/2013 01:02:06]手腳慢嘛,我仲有個冰島未寫
    不過你個悠長假期仲勁啦,太多應該唔知點寫〜

    回覆刪除