2013年1月17日 星期四

Day 2 特衰...(俄羅斯莫斯科)

(Day 2) 2012-03-10

住宿 Turistu Nakvynes Namai Hostel $60-LT
行程 :莫斯科 -- 立陶宛紐維爾斯
波羅的海寒冷指數:-11





早上0700起床,因為一陣要搭1140班機去立陶宛呀~早上係Hostel,同房既當地朋友整早餐時,仲整埋比我食tim! 真係好人~ 臨走前仲同我一一擁抱~



Hostel既出入口,無招牌普通民居一樣,知道點解尋晚搵得咁辛苦啦~


今日要去既機場係Vnukovo,果兩個俄羅斯Roommate強力建議我坐的士... 我當然無搭啦!旅行用平民化既交通工具,先至係樂趣~先係Hostel搭地鐵由7號線轉1號線,每個站都有站名,係月台對照返列車上既路線圖,好易睇! 唔似好似網上搵資料咁講,要記低同數住幾多個站架!


係一號線總站落車轉巴士,地鐵站內指示好清晰,連幾多號巴士係乜出口都有架!之後轉乘小巴611C就到機場喇!








去到機場時,比室外公園既雪景吸引,好靚呀~ 於是冒住零下11度既嚴寒天氣影相!積雪好厚,真的雪足深陷呀!埋左我半隻腳!影相時除左手襪忍痛影相~






去到
check in,唔知係迷呢個機場少香港人出入,特區護照去立陶宛係免簽證的,個地勤又唔信我,攪左好X,左查又查之下先到check in... 耽誤左不少時間,真係煩!
之後去到passport control ,一如以往,習以為常地,本特區護照比人當假証,我又被當偷盜客喇!!! 被另一關員邀請入房•••對我本passportcheckcheck,又話中國護照去立陶宛要簽證,我再次講明係香港護照••• 之後佢又問我去做乜?我迷話去旅行囉! 又問我有咩文件證明,我問應該出示咩文件呢?






其實我真係好有疑問! 特區護照剛剛係上年同俄羅斯互相免簽證,update既政策D關員無理由對特區感到陌生格?




攪左好耐好耐先放行,去返離境櫃台,個靚女關員再將本特區護照照紫外線機,照到D防偽特徵出晒黎,最後仲話Beautiful passport Tim... ...靚有鬼用咩... 特區政府再做幾多防偽特徵又有鬼用咩!
幾靚都比人當假架啦!
幾靚都比人當偷盜客...
幾靚都比人當做黑工...
總之係少香港人去既關口過關,真係每次用特區過關都總係"kick"...根本D人就係唔識分特區同中國護照既分別,除左東南亞law... 上網都見到大把個案! 大把人比我更甚,Blog友由摩洛哥搭船去西班牙,摩洛哥離境時,就因為唔識睇本特區護照,總之就覺得係中國護照啦!話中國人Visa唔可以去歐洲既! 個關員講乜都唔理,最後要攪到打比領事同佢對咀先肯放行!


袓國同胞最叻去偷盜同做黑工,我都唔想咁講,但就係世界公認既... 不時都有轟動新聞,乜野貨輪凍死成貨櫃偷盜客,乜野易容術偷盜... 依家內地人每日不停幾百個伸請落黎,攞埋特區護照,佢地點樣用... 真係好難想像十幾年後,本特區護照會變成點樣囉... 會唔會同中國護照一樣,好多地方都無得免簽呢? 當然啦,如果將來祖國真的強大,並唔係一小撮人有錢,可能全世界人都偷盜返中國都未定!


咁就最完美啦~ 都係果句,邊個唔想自己國家強大丫,你估真係想講呢D負面野咩! 真係每次講都煩,不過呢D係我既行程點滴,唔寫唔得!

呢個行程用passport既問題特別多特別深刻,所以亦都比較多記下來,呢篇將會用特衰護照來描述特區護照!


之後又要安檢,仲要連鞋都除埋Tim! 個靚女職員係咁指住隻錶,同我玩咁提醒我夠鐘...我夠知洛!


攪到啱啱趕得及,坐最後一班既停機坪巴士登機...沿路睇到機場好似被冰封咁呀!我坐既係UT air,係每邊得兩排座位既螺旋槳飛機呀!(不過返到香港無幾耐,UT air一航班就係西伯利亞墜機啦!!!)

機程兩小時,就到達紐維爾斯機場,今次兩本都免簽,一於用BNO! 真係順利到無人有,只係問左一句就放行啦!但係BNO屬於歐盟護照就無得蓋印••• 再一証明,唔係人種既問題,而係passport既問題囉!



冰封既機場




5 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2013年1月18日 清晨6:02

    呢個真係passport o既問題. 鬼叫我哋o既特衰護照咁似祖國o個d咩...
    [版主回覆01/18/2013 22:30:22]無計

    回覆刪除
  2. 有時覺得點解中國人咁悲哀,去到邊都俾人當賊扮,不過諗吓d人做過d咩事又真係好難怪人!
    [版主回覆01/22/2013 16:00:26]賊又未至於(係以前)... 依家河南省周黨鎮D飛機老鼠橫行,專偷國際航線,衰就衰係自已地方啦,依家仲要揚威海外... 我地中國人以後就真係係額頭鑿住個賊字就真!

    回覆刪除
  3. 唔一定特衰護照至咁衰,零七年六斤一家大細攞住歐盟護照經美國去密西哥,喺美國一樣比海關當恐怖份子對待。個細仔當時只得九歳,著對有粒纙絲嘅鞋,過關時著紅燈,美國海關當時差啲就攞枝機關槍對住佢,捉住我哋查九代。
    [六斤回覆01/24/2013 04:50:43]我對種族歧視一早冇哂感覺,喺美國我唔覺得因為我係黃種人而被海關歧視,我只嘆息點解美國要攪到全世界都精神緊張,有隻蚊飛過都以為又有人放炸彈,你炸我、我炸你只會令仇恨更深,事情惡化。我去紐約睇到 ground zero 時,真係只有嘆十聲。
    [版主回覆01/23/2013 17:37:05]嘿! 美國海關竟當左你既9歲黃種人小孩係恐怖份子!
    我都希望我既係個別事件,但事實係後來入境芬蘭,當地關員就透露左佢地既心聲... 希望你到時都會睇呢個既諷刺又無耐既passport問題啦...

    回覆刪除
  4. 嘩!跑道上那麼多冰塊,會好危險哦。
    [版主回覆04/19/2013 01:35:16]跑道D冰剷埋晒一邊啦,呢張相係角度問題咋!哈哈〜

    回覆刪除
  5. Petite poupee @安提比2013年4月27日 凌晨3:13

    我係突尼斯坐船用EU passport 入境也比人hold 左一輪, 話唔出入得, 感覺佢地想要錢。
    [Petite poupee @安提比回覆04/30/2013 13:58:17]因為我地自己行出去, 沒有跟遊船的團隊, 有兩三個關員看完泰狄熊再看我的, 然後依依俄俄, 唔似一般高高高在上, 又冇好決絕咁話唔得, 但給幾個鐘前又比我地入境!
    [版主回覆04/30/2013 02:54:50]我當年入突尼斯同特區,都有少少同感...
    不過你係感覺到佢係要錢,定係真係覺得你係中國人而有問題既!

    回覆刪除