2013年1月11日 星期五

Day 1 尋回自我,重新浪遊(俄羅斯莫斯科)

(Day 1) 2012-03-09 
住宿 Pyjamas Hostel行程 HK --> 北京--> 莫斯科



尋晚臨瞓前作病,最慘莫過於失眠,唔知係因為作病失眠丫,定係緊張得濟呢?都唔係第一次遠行架啦,無理由緊張既~
黎到熟識既地方(機場),又係北面過安檢,上年去南美時,正正就係度被駡到出唔到聲•••




CA118
去北京
0750 boarding
1145
到達北京機場
首都機場內既空調,令係香港出發上機前,帶既褸頸巾無用武之地,好在係放係手提有轆既行李內啫~


轉機等候時間為兩小時,可以逛吓北京首都機場;早前係香港機場工作時,一名內地客問有無熱水供應,當然話無啦,如要熱水就叫佢去餐廳或seven•••當時佢既語氣都幾睇唔起香港機場,話全國,甚至全球好多機場,都有熱水供應喎••• 我都成日去旅行,緊係唔信啦!所以今次黎到首都機場,就特登去求正吓!原來飲水處真係有冷熱水服務架!香港機場真係cheap... 而我原來亦都孤陋寡聞...
不過首都機場話有free Wifi,要係部機用passport數描
就比個密碼你,不過都開唔到browser•••唔知係咪我唔識用呢?




CA909 boarding la~ @1345
一上機隔離個肥鬼,放低晒D電話,I Pad係座位度,
就行左去前面好耐,真係咁都得? 所以成日都有人唔見野真係唔抵可憐!最慘好似要我幫佢睇住咁•••
起飛時已瞓到死豬咁,關晒耀眼既窗,直到食飛機餐先至醒,用餐時無意間打開窗一望!嘩!一望無際白蒙蒙一片呀!美極鮮醬油了~ 好似冰河時期咁呀! 唔知呢道係西伯利亞還是蒙古呢?唔知身在何方,因為搭連續既兩班機,都無獨立電視既!


到達莫斯科SVO機場,順利過境後,係換錢機換左$100-USD既盧布RB,個rate都唔錯,係128;換完錢後,就全副武裝,即著晒大褸頸巾冷冒呀!因為outside氣溫只有零下12度咋!





女友未出過遠門騰騰震! 佢一星期後才會合我,係呢一個星期我可以尋找返以前流浪既我! 不過佢係香港時就做晒資料搜集(驚死),我都得益不少,仲勁建議我搭機場快線tim! 話討論區版主都唔建議搭其他交通工具喎... 細心check清楚之吓,原來機場快線都不能直達市中心,同巴士一樣都要係某個地鐵站轉車... 咁使乜搭快線jet? 所以討論區都係參考吓啫~ 何況我出門經驗都唔少,又有自己既一套同風格! 最緊要就係最憎跟風! 而我去到全世界既大機場都幻想同香港一樣,一定有機場快線同平價交通,比較之吓又唔係趕時間,點解唔搭比較平十倍,甚至廿倍既交通呢???



於是一出機場室外就有一排既巴士站,真方便
! 817號巴士去到總站,車程約一小時,($28-RB=$6-HKD); 巴士總站就係地鐵7號線既盡頭,係巴士上認識到一個來自四川既留學生,係莫斯科已讀了五年大學啦!佢仲幫我買左兩程既地鐵Tim~




地鐵亦都係
每程$28-RB,同香港一樣,每一程只要唔出閘就可以,跟住入果程,佢仲用佢果張任搭既票幫我拍咭Tim~  Yeah! 可以慳返一程~

係莫斯科見到既地鐵,似曾相識,令我回憶返係烏茲別克既時光...



好不容易先搵到係香港book定既Hostel,呢度既Hostel無任何招牌,係普通既民居裡,而民居大門又上左鎖,加上天黑,天氣又嚴寒,隻手又無帶手襪,凍到隻手好痛呀!(因為搭地鐵好鬼熱所以就除左無帶) 摸錯幾次其他住宅及Hostel門釘後,經好心人幫助下終於搵到啦~

Pyjamas hostel
8人房既Dom$450RB($90-HKD),係莫斯科價錢算好平啦!有free wifi,呢個價錢只係之前去錯既Hostal一半咋!
好耐都無瞓過Dom啦!對上一次好似06年係克羅地亞,住Dom真係可以同住客好close~ 大家係大廳度吹吓水~


晚餐去左快餐店subway食,一個包加一杯當地人好鍾意飲既黑茶,要成$200-RB呀!($40-HKD)呢度都幾興free wifi,所有餐廳廚窗都有標明~



返到Hostal,同房既兩個俄羅斯住客好熱情,又比麵包我食,又沖野比我飲••• 但係我又唔好意思推,因為想早點瞓,聽日要早起身搭早機呀!


3 則留言:

  1. 全球好多機場都有熱水供應>> 咪鬼信佢. 鬼鬼都唔飲熱水o既. 鬼鬼地方一定冇囉.
    [版主回覆04/30/2013 03:01:48]哈哈~ 大家唔好互相踢館~
    [Petite poupee @安提比回覆04/27/2013 03:00:56]德國 Frankfurt, Munich 有熱水同免費咖啡供應架!
    [版主回覆01/17/2013 17:33:09]He~ 比佢大到tim~

    回覆刪除
  2. Hostel 個名真趣怪,Pyjamas, 係唔係淨係准著住睡衣先可以住?
    喺莫斯科都唔帶手套,呢個錯六斤咁怕凍一定唔會犯。
    [版主回覆01/17/2013 17:35:04]哈~ 我有帶去但就無套係手,因為搭車地鐵都好鬼熱就除左無帶... 寫得唔清唔楚我改返先~

    回覆刪除
  3. 所以說俄羅斯人都可以好熱情! 在北京拿Wifi的那部機,真是好揾笨,我都試過,但唔work.
    [版主回覆04/19/2013 01:44:36]雖然我成日批評d討論區,不過有個熱心版主話俄國人鞋口鞋面係因為佢地既民族習慣喎,(不過我無去求正)所以俄國人應該係外冷內熱的〜

    回覆刪除