2012年11月15日 星期四

Day 12 有人喜歡藍(馬耳他Comino)

2008-10-14Day 12
住宿 Gorgianis Hotel

行程 St.Greoge Bay --> Comino --> Gozo --> St.Greoge Bay




早上食酒店包既早餐,不過係要出去外面既一間餐廳食,原來又係尋晚食過果間喎! 仲要唔使証明你係住客,咁咪阿豬阿狗都可以食囉!!! 開係中國人地方真係執左9


馬耳他豪華的士~ 



今日既節目係Gozo島一日遊,先坐巴士到Valletta,再轉巴士去馬耳他最北面Cirkewwa既碼頭,zone 3票價€0.58 一小時車程

然後再搭船前往Gozo4.65


重溫馬耳他可愛巴士~







前往Gozo的碼頭



============================================ 



呢個遊記相隔左咁耐,我有好多野都不太記得,好在自呢一次開始,我就有開始帶本簿仔來寫遊記,現在全靠簿仔來喚起返我既記憶~





馬耳他除左細之外,最出名其實係三個”,Blue Lagoon,

Azure Window(藍視窗)Blue Ghetto(藍洞)

而今日要去既,就係北方離島上既兩個!






中午都達Gozo,係碼頭乘搭半小時後開出既船,前往有Blue Lagoon既另一個島Comino

Gozo島


 轉船

Blue Lagoon D水真係點解會咁清,咁藍架! 可惜無帶泳褲,真係想跳落去感受吓呀!


於是係Blue Lagoon曬吓太陽,及行去另一面既隱世角落,就坐船回Gozo~








回程呢程船,船長專程帶我們兜吓Blue Lagoon 附近奇形怪狀既岩石,來過近距離接觸~ 唔錯!







返到去Gozo,沿路行上去巴士總站,其間不停有人兜我包的士遊Gozo,由€100減到€60,我都唔幫襯,司機問我係咪嫌貴喎其實真係貴既,不過我更加覺得,亦都咁答佢,(如果去所有地方都Taxi,Tour,真的毫無趣味)





不過亦都一份既堅持,係巴士總站等左成粒鐘都無車呀! 當地人話全島只有一架巴士,行走晒全島既一條路線,見住架25號巴士已經走完一轉返來,算啦依家成晏晏晝4點幾,如果去埋太晚了,唯有放棄搭船回程吧

(後來返到香港上網睇相先知道,藍視窗比藍湖更值得去呀…)





搭船回程時遇到好靚既日落呀! 諗起希臘既Oia…

 



落船時天都黑齊Lu… 好大好圓好明亮既月光早已升在半空啦! 而且天氣好涼,又好肚餓,再搭成個多小時既巴士返到Valletta已是晚上8點啦! 由於身上無零錢,得張€50大紙,費事要麻煩巴士司機啦! 反正都肚餓,於是焗住係Valletta食野找錢



去完突尼西亞返黎,首都Valletta已經無個多星期前,全城好似開party既繁華景象,食市關晒門,無晒一檔檔既表演,掛滿全城既旗幟亦無晒

而食野方面就只得M記同Pizza Hut 選擇,我當然寧願食$90-HKDPizza Hut都唔食5,6十蚊既M記啦!





食野時遇到個好有禮貌既青年侍應,順便問佢個多星期前呢度有乜野慶典Law~ 佢解答得好詳盡,但我就聽唔明,唯有點頭say yes扮知道啦,自己英文差,費事煩到人於是自己睇手上既旅遊Guide,原來裡面都有講架~


行程



















3 則留言:

  1. 遊記隔咁耐先寫我會唔記得架.
    [版主回覆11/22/2012 16:34:36]所以我有簿仔mark低~

    回覆刪除
  2. 藍視窗比藍湖更值得去呀==>有藉口俾自己再去囉
    [版主回覆11/22/2012 16:36:07]不過現時世界好多地方比藍視窗更值得去==>有藉口比自己不停去

    回覆刪除
  3. 我想你一定係喺馬耳他未睇夠藍,所以要去冰島再睇 Blue lagoon.
    [版主回覆11/26/2012 17:28:15]哈哈~ 雖然係冰島最著名既景點,我反而無去噃~

    回覆刪除