2011年10月16日 星期日

Day 16 明知山有虎(巴拉圭東方市)

(Day 16) 2011-02-21
住宿 :Centro Hotel $ 110000 Par ($180-HKD)

行程 :Foz do Iguacu(巴西) —> Ciudad Del Este(巴拉圭) —> Asuncion(巴拉圭)






揭開地圖,去完伊瓜蘇瀑布,下一站主要目的地係玻利維亞; 成日都有個構思,就係穿越巴拉圭再入阿根廷北部,如果淨睇地圖咁樣比較直接快捷,不過呢條路線我差不多見唔到有人去,連Lonely Planet都話,係巴拉圭見背包客比見到美洲豹更為罕有! 所以資料少之有少…






巴拉圭係南美最貧窮國家之一,當比人老笠後,同當地人打聽有關巴拉圭既情報,個個都話當地好危險,就算佢係當地人都比人老笠!!! 仲勸我地唔好去…


真係咁危險? 見過鬼我都唔怕黑? 就算係龍潭虎穴都一定要試一試!

因為LP講,玻利維亞同秘魯治安仲恐怖呀! 而且呢兩個國家仲係今個旅程重點所在! 如果咁驚? 迷度度都唔使去?

係B&B食完早餐,見仲有麵包剩,我地總共包左4個芝腿包拎走,咁既包係街頭賣$3-Real一個($15-HKD) 即係攞走$60-HKD既野啦! 呢D包用黎作上路糧食架~


由於伊瓜蘇就正正係巴拉圭、巴西同阿根廷三國既邊境,所以係巴西呢面既伊瓜蘇都有好多車去巴拉圭既; 係巴士總站旁有個巴士站,D最殘最舊既巴士,就係去巴拉圭邊境城市,被喻為巴拉圭最危險既”東方市”喇! (Ciudad Del Este)




巴士開到連接兩國既”友誼橋”,巴西呢面既邊境落車辨離境手續,不過全車就只得我地兩人落車咋!!! 其他唔使落車應該係當地人!
辦完離境,就必需通過呢條長長既橋,先可以過對岸既巴拉圭! 呢條橋連Lonely Planet都極不建議步行過橋! 因為經常有遊客比人老笠! 但又唔想等咁耐巴士,又見個個當地人都咁行,一於行過去!


其實當踏上這條爛橋,遠望到巴拉圭既境況,有一種好似從文明回到落後既感覺...

條橋下面係隔住兩國既河流,我地慢慢步行,看唔見有任何遊客; 用左約15分鐘,係極度提高警覺下抵達對岸! Yeah~~~ 安全到步~~~






1 則留言:

  1. o係橋度我覺得安全d喎. 被人老笠咁佢走得去邊啫.
    [版主回覆10/25/2011 23:38:21]係Law...會唔會係因為三不管呢??/

    回覆刪除