2011年10月25日 星期二

續Day 16 發現新大陸(巴拉圭Asuncion)

續(Day 16) 2011-02-21
住宿 :Centro Hotel $ 110000 Par ($180-HKD)

行程 :Foz do Iguacu(巴西) —> Ciudad Del Este(巴拉圭) —> Asuncion(巴拉圭)




係橋既盡頭,行過都唔覺既建築物,就係辦入境既地方! 個關員睇都唔睇,不用三秒就係本BNO蓋印,勁求其呀!!!



係呢間入境大廳裡面,仲有個旅客中心,職員操流利英語,好在問一問,原來係首都”阿松森”比南部既Encacion,前往阿根廷北部城鎮Salta更方便更快捷架! 因為首都有車直接前往Salta~


由於沿路向南美人收集情報都話,我地身處既東方市好危險,都唔想作停留,於是就係入境大廳出面,揮手截由巴西駛過來的巴士,搭去巴士總站!


係巴士上所見既東方市,就正正同羅湖一模一樣! 一個字! 亂! 其間仲見到有遊客係條街度攞部相機出黎影相Tim! 東方市都唔係咁恐怖啫~







去到巴士總站,有十個八個人都叫我地搭佢地公司既巴士巴士既質素參差不齊,觀察左陣,揀左架有冷氣既巴士,$20巴西里拉($ 100-HKD),來到南美咁耐,物價終於比較平D啦~









1300開車 – 1900到

到步後已經開始日落,Lonely Planet只係介紹市中心既住宿,由於唔想個天開始黑,仲要轉車去市中心搵住宿,於是係長途巴士總站附近見有幾間住宿,便揀左間Centro Hotel($110000Par = $ 180-HKD)
酒店有點殘舊,但廁所冷氣樣樣齊,呢個既價錢,據Outdate既LP顯示,係市中心既酒店連風扇都無架!!!






安頓好一切,返去巴士站買定去阿根廷Salta既車票其實下一站主要既目的地係玻利維亞,而係巴拉圭首都Asuncion呢度,每日有巴士直入玻利維亞東南部既Santa Cruz架! 每日既2000發車 $ 57-USD


最後始終我都係選擇返原定計劃既路線,買左Asuncion去阿根廷Salta既車票,要係Resistencia停3個鐘換車 $89 USD
(佢話聽日星期二無車,所以買左星期三,
相信係開1,3,5都唔定)


直入玻利維亞係就係又直接又便宜,但LP只顯示呢個係唯一既口岸,而查科橫貫公路係南美最顛簸既公路tim! 好天既車程都要超過30小時,如果闖關唔成要返轉頭咪好大獲!都咪話唔嚇人! 因為BNO只係搏大霧入境咋! 雖然選擇阿根廷係兜左路,但阿根廷北部多過口岸過關,過唔到可以再試第二個嘛~


其實見價錢平咁多同方便既程度,真係有諗過搏一搏架!!!


係巴士站買飛其間,一不留神已被白紋伊蚊針左幾吓,唔怪得知LP話係巴拉圭,把蚊怕水作香水咁用啦! 因為巴拉圭位處熱帶雨林,係登革熱同黃熱病既重災區,好在早有準備,即時用衛生署醫生推介既3M蚊糕先~ (最後返到香港都持續發燒呀! 好在係虛驚一場)


晚餐返回一站式既酒店食烤牛排,大大件只係$20000-Par (即$35-HKD)
1 lite既 Local可樂 $3000-Par(即 $6-HKD)
來到南美覺得呢餐最抵既,因為暫時所見既南美物價真係貴得驚人! 這裡味道又唔錯,物價既超平,好似發現新大陸咁開心呀~
不過講真,網上搵到有關巴拉圭既資料真係少之有少,呢個新大陸等我黎用兩日一夜發掘啦~







2 則留言:

  1. 好等你發掘新大陸
    [版主回覆12/18/2011 17:51:18]唉...無得寫住...D回憶比人攞走左...

    回覆刪除
  2. 從被ex話旅行要靠她做翻譯,到獨遊埃及,亂闖波斯尼亞,到現在到巴拉圭探險,你都算脫胎換骨了。不過這樣確實有點危險....只是知道自己做緊乜,有乜可能後果就可以
    [版主回覆03/30/2012 02:15:26]多謝你! 我都估唔到會有咁既一日~

    回覆刪除