2011年9月15日 星期四

Day 14 失身記(巴西伊瓜蘇瀑布)

(Day 14) 2011-02-19
住宿:Hostal Backpacker $ 40 Real ($240-HKD)
行程: Proto Alegre —> Foz do Iguacu




Proto Alegre —> Foz do Iguacu,呢程夜車要 $115 Real ($570-HKD); 坐左十幾個鐘頭車,係中午到達Foz do Iguacu,根據out date 既LP,搵到其中一間既住宿,竟然貴左一倍呀! 要成USD $80… 緊係無住啦!


離開呢間酒店去到街口,有一個職員係烈日當空下,專係對我地呢D搵住宿既遊客協助架,向我們介紹幾間平價住宿後,佢不問回報就走左lu~ 都幾好人噃~



於是去到介紹既一間叫Hostal Backparker $40 Real一晚,有Free Wifi,我地共住兩晚,放低行李即時沖涼,因為成兩日無沖涼啦!!!



有泳池架~








沖完涼就即時出發,去睇全球三大瀑布之一既伊瓜蘇瀑布勒! 睇瀑布前先醫吓肚先~ 去左街角既一間餐廳,食牛扒Buffet $6 Real; 牛扒就唔可以添食,D菜, 沙律, 飯就無限添食~ 到幾抵,可以好飽!









食飽後去返巴士總站,搭巴士去睇瀑布,巴士行到中途,烏雲蓋頂,下起傾盆大雨來… 一個小時車程終於到達,仍然落到好似倒屎咁!









唯有好似D遊客咁,用$4 Real買件有Iguacu Logo既雨褸啦… 然後再係ATM draw 埋錢比入場費,入場費 $37.7 Real(二百零蚊港幣),入場後先有旅遊巴送你一程,係巴士上已經停雨Lu…(全程無著過件雨褸),巴士送你到步行徑既起點,呢個起點已經見到澎湃既伊瓜蘇瀑布啦!










88蝶, 南美獨有品種~



















步行徑用木造既棧道,由高處既起點往下行,行到尾段可以同瀑布有個親密接觸,就係要失身比伊瓜蘇瀑布勒! 係濕身至真~呢段路你可以選擇行定唔行,唔係必經既!我當然選擇左行啦~ 仲係裡面見到彩虹tim!!! 冒著壞機既危險影左幾張相…


最後坐旅遊巴離開時,仲比一大群狸貓攔路tim~
































2 則留言:

  1. 轉左升版啦! Yeah! 嗰隻88蝴蝶好靚,好特別。當地係唔係有好多,還是被你地咁好彩遇到?

    回覆刪除
  2. 升左版但係佢將係舊版帶來既字有D亂亂地呢... 88蝶係呀, 果度有好多架~ 我返到HK逛書店先佢88蝶係南美獨有咋!

    回覆刪除