2011年8月26日 星期五

Day 13 一步一驚心(巴西Porto Alegre)

(Day 13) 2011-02-18
住宿 :巴士上
行程 :Porto —> Foz do Iguacu






經過尋晚座夜車過境,今晚要馬不停蹄,再座夜車去Foz do Iguacu…


尋晚係巴士舒適既座位上,一覺瞓到天光,可以用熟睡來形容呀!!! 當朝早staff派返passport時,已經蓋上烏拉圭同巴西出入境印喇! 原來已到了巴西國境啦! 第一次用熟睡來過境咋!!!



到步後,巴士總站有行李寄存,於是將行李寄存,每件 $5 real (HKD $30)


第一餐...連埋可樂差不多HKD $50








係剛被老笠既陰影下,來到治安惡名昭彰既巴西,份外驚心,真係極度提高警覺呀!



當步出巴士站,感覺同之前看到既完全唔同呀! 有D殘舊既感覺,問路時有當地人同我講嗰邊好危險! 嘩!!! 唉…唔理啦! 唔通度度都唔去咩… 行左20min去到中心區域,一個大型市場Mercado Publico,呢度好有澳門feel呀!!! 因為同是葡萄牙殖民地嘛~








Mercado Publico市場











市場裡可以見到平民化既一面,仲有好多賣有關Gaucho牧人既野; Gaucho牧人係類似西部牛仔咁既衣著,主要生活係烏拉圭及巴西南部一帶,佢地既日常用品幾得意架~


而且市場裡多好正既食市,尤其係有關生果雪糕既甜品~ 我都食左杯呀~ $40- HKD~



有Mate茶葉, 木器等~














巴西人也真十分熱情,行街其間起碼有超過三個當地人主動結識我們,佢地都係好人,不過搶劫發生係我身上無耐,令我變得比較冷淡有誡心,敷衍兩句就算lu… 今日成日可以用一步一驚心來形容,成日疑神疑鬼…

 









離開呢個城市既最後一餐,選擇左返去巴士總站食,因為唔想太夜仲係條街度,而且巴士總站都有好多食市選擇架~



今晚呢一餐,終於有飯食啦!!! 係牛排飯,盛惠 $12-Real (約HKD $60)








不過阿根廷,烏拉圭,巴西三國物價極度昂貴,與歐洲差不多! 真係頂唔順…
自己做左D資料搜集:





阿根廷老麥普通一個餐 HKD $70

巴西一球甜筒 HKD $25

巴西最普通果隻雪條 HKD $12

巴西罐裝可樂 HKD $12

烏拉圭2x1吋國旗貼紙

小販舖頭劃一價 HKD $15

1 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年10月3日 凌晨4:41

    真係歐洲價喎!
    [版主回覆10/08/2011 00:08:21]頂唔順呀...

    回覆刪除