2011年8月11日 星期四

Day 12 好一個國際旅遊大都會(烏拉圭Montevideo)

2011-02-17 (Day 12)

住宿 :Hostal USD $57

行程 :Montevideo






尋晚比人老笠無晒所有現金,好在一咭旁身! 女友香港既朋友見我們落難,即時去銀行同保險公司搵資料…
得知匯款既手續費超貴! 但係用有Plus or Cirrus既提款咭,係當地亦都有Plus or Cirrus標誌既ATM,如果顯示到你既戶口,咁就可以直接從戶口提款喇! 這樣只收手續費約USD $ 3~ 都幾抵噃~ 不過無上述兩個標誌既ATM,顯示唔到戶口就係透支,透支就唔使講收費幾甘啦!
當攞錢時仲可以揀當地錢或者美金,不同既ATM每次提款都有限制金額,大多是USD $300-500不等! 都幾方便幾抵喎~ 以後旅行都唔使帶咁多現金LU~


今日坐LOT公司既巴士,去東岸既城市Punta De Este,呢間巴士公司每架巴士有Free Wifi提供架! 講開Free Wifi,南美都算普及,比香港呢個號稱國際都會,主打旅遊業既城市好得多! 起碼我係D廉價住宿每日可以upload相上FB報平安,有Free Wifi既食市亦唔難搵! 

香港!? 我住過黃金海岸酒店無! 街外既Wifi熱點?  有…但你要係佢地既客戶,仲要join佢地個plan… 普通既餐廳更加係搵唔到! 試問外國遊客來到香港呢個國際大都會,連搵free wifi用自己部腦上網都搵唔到,真係個國際大笑話呀!


先前搵資料時搵埋巴黎,原來成個巴黎市中心都有free Wifi覆蓋架!!! 唔知係咪真架呢?
唔好講咁遠,就算連深圳皇崗部份既茶餐廳都有啦!!!



首都既長途巴士總站Tres Cruces










2 則留言:

  1. 你地D錢比晒一個人袋呀! 咁失策! 應該分散投資,就無大損失!
    [版主回覆09/15/2011 02:21:00]唉...大安旨意... 
    始終都係見過鬼先怕黑既...

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2011年10月3日 凌晨4:28

    我呢邊都冇乜free wifi架.
    [版主回覆10/08/2011 00:10:35]吓!!! 真係架...

    回覆刪除