2011年7月29日 星期五

續Day 11 被搶了(烏拉圭Montevideo)

(Day 11) 2011-02-16

住宿 :Hostal USD $57

行程 :Montevideo



原本諗住下午搭車去東岸城市Punta Del Este,不過由於尋晚住左晚nopay民宿,所以要更改行程,請”瑪架"食餐好既先搭夜車走!
就係因為更改行程,旅行上最可怕既事終於發生左係我身上啦!!!



請"瑪架"去到Lonely planet介紹,話D牛扒大件到你食唔晒既港口市場,亦都係今次南美之旅,味覺上最想去既地方! 但去到先知1800已經關門Lu… 於是係市場門外,有幾間看似高級既餐廳,揀左一間請”瑪架”据扒牛扒大件唔錯噃~

3人食左 $1300 Ur peso (約HKD$ 600)


@1900



港口市場外既餐廳









食完後”瑪架”送我地去碼頭搭車,但她先帶我地路經佢阿姨度交租,就係咁… 我遇上了可怕既事,搶劫!



沿住港口市場背後果條街行,其實都係同”瑪架”住既同一條街,很長吧! 但就完全唔同!
這裡每隔老遠先有一盞好暗既街燈,入黑後黑麻麻,街頭兩旁坐滿無所事事既人,有流氓、有小孩、有一家大細手抱嬰孩⋯目光都注視著我們背住行李既背包客,此刻我恃住有本地人帶住,毫無危機意識…


其實自餐廳既露天茶座時,已經有個小朋友來乞錢; 當進入呢條黑麻麻既街道,已有一兩個人流氓一直跟住”媽架”,同”媽架”搭訕,跟左我地個零街口一直雞啄唔斷; ”媽架”話特登同佢地對話,等佢知道係唔怕佢地喎! 不過剛講完呢句說話,被身邊兩位女士既尖叫聲一嚇,看到有個一直同”媽架”對答既青年突然發難!!! 一手扯爛女友既斜咩袋條帶,成個袋比佢搶左去! 我當時背住大背囊又拖住行李,距離佢地兩、三個身位,都黎唔切做反應! 眼白白睇住三個賊人走左上一座樓…


個袋有所有既現金, BNO, Credit card等等… 果一刻勁徬徨,個腦空白一片… “媽架”話警署就係隔離街,叫我地去一齊報案喎⋯ 但唔知點解我總係想留係現場望住層樓,於是淨係叫”媽架”去幫我地報警⋯
當瑪架行開後,我曾經諗”媽架"會唔會係同謀呢???





個賊人唔知係咪見我地係樓下賴死唔走,派左個靚仔落樓,掉返 D passport, Credit card同個爛袋比我地,唔通真係盜亦有道???





再呆等多兩分鐘,見有架警車經過,緊係立即截停並指住層樓示意被搶啦! 4個警察立即落車,一個守住樓梯,其他上樓捉人!
無耐”瑪架”好快call左幾個警察來(Sorry,曾經怪錯瑪架tim…) 之後”瑪架”叫我地唔好咁擔心,帶我地去案發現場,只係十零步既阿姨屋企等; 去到佢好有品味既阿姨屋企,等左廿零分鐘,有個警察敲門話追捕時拉左一個人,另外兩人經天台逃去,搵返小小失物,不過D錢就無噃…


於是坐警車去差館落口供,係差館有兩個北歐女仔,被搶劫正在報案…(起初仲以為佢地濃妝艷抹係妓女比人拉左,真白痴)
嘩!!! 呢區真係咁危險???
被Lonely planet喻為全南美最安全既國家之一,竟然被搶!

日頭逛街時真係感到好安全好舒適噃! 不過掉轉諗,如果唔係”瑪架”都唔會行去果條漆黑一片既橫街,就算入左去見唔對路都即時掉頭走啦! 再者有”瑪架”當地人陪同,完全無左警戒心…咁樣係香港咁安全既地方都被搶啦!



係警署落口供時,全程由”瑪架”翻譯,烏拉圭差人我諗落後香港二、三十年呀! 差館極之簡陋,認人時只係熄滅我地身處房間既燈,出面既犯人就見唔到我地; 落份口供又等左好Q耐先有人同我地落,落完口供要返份副本來Claim保險,就好似”矮契弟”咁先有! 仲要等左成粒鐘先有!!! 火滾呀!!!



所以”瑪架”話就算D錢搵返,都比D差人據為己有! 我相信絕對有咁既可能!



偷影差館





今次算係不幸中大幸,淨係唔見現金! Passport,credit card都比返我地,可算盜亦有盜! 去旅行反而錢係小事,最珍貴回憶既傻瓜機係女友褲袋,而單鏡相機係我既斜咩相機袋~


可能賊人就係取易不取難,一來被搶者係女性,二來手袋既皮帶脆弱,一扯就可以扯斷… 呢次算係一次好好既經驗吧!



最後”瑪架”帶我地到市中心既一間Hostal,橫掂到被搶,唔瞓Dom! 豪D用USD $57住一晚獨立房先~ 聽日先再諗匯錢、ATM draw錢邊樣最化算先!






7 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年7月29日 凌晨4:01

    好危險咁
    [版主回覆08/11/2011 21:21:00]唉...

    回覆刪除
  2. 老實講,我有一刻都會覺得個當地人係同謀。。。 哎,雖然成日身痕想去南美,但確實覺得唔多安全。。。(其實返大陸都唔見得好安全)
    [版主回覆08/11/2011 21:20:00]啊~ 原來你都有同感...
    你又講得啱! 早前都有一個內地女遊客係西藏被劫殺...
    所以邊有話呢個世界邊度最安全架...

    回覆刪除
  3. Petite poupee @安提比2011年7月31日 晚上11:21

    好彩人無事, 最怕謀財害命, 南美真危險!! 
    前有兩法國女人, 幾星期前在阿根廷比郊野公園比人劫殺, 其中一個被姦, 比其它行山人發現! hostel 見佢地幾星期無返來報警!
    [版主回覆08/11/2011 21:17:00]呢個新聞我都有睇呀...
    不過全世界都有遊客被劫殺... 香港應該最安全啦~

    回覆刪除
  4. 你都算不幸中之大幸,有番本passport,唔見左錢都好過唔見左部相機! 哇! 當時你地企係樓下賴死唔走,真係好夠薑! 你唔驚佢地班馬將你身上其他嘢都搶走?
    [版主回覆09/15/2011 02:25:00]唔見左錢都好過唔見左部相機<---無錯!
    比人偷完反而唔驚喎...有種發窮惡既心態噃!

    回覆刪除
  5. 嘩, 原本想計劃明年去南美, 現在倒要再想清楚D 先.....
    [版主回覆09/20/2011 17:38:45]都唔係既... 之後既行程我去D更落後更被遇為治安唔好既國家反而無事喎~

    回覆刪除
  6. 我上次去南美係坐郵輪到Montevideo,我上岸時,架相機係就咁掛喺頸度,但一出碼頭門口D保安已經同我講咁係唔安全,叫我袋好架相機or用手"禁",如果唔係好易俾人搶,所以我上次遊Montevideo係高度戒備下咁玩架...
    [版主回覆08/10/2012 18:25:26]都係天黑行埋D橫術窄巷先被搶, 日頭又完全唔見有異樣! 所以之後第二個國家D當地人都講得啱,當天黑既時候,全世界任何既地方都係危險既~ 依家諗返絕對係個別事件,咁既情況下係香港都一樣比人搶...

    回覆刪除
  7. 其實, 無邊個地方話絕對安全。問題係你俾唔俾機會班賊?

    我諗日後O既日子會令你地好唔開心, 希望DAY 20之前能回復心情吧!
    [版主回覆09/13/2012 20:48:38]你講得啱,香港都成日老笠啦~
    又無唔開心噃! 只係有一段時有慌失失奇兵咁啫~

    回覆刪除