2010年7月30日 星期五

續Day 6 柏柏爾族人洞穴屋(突尼西亞Matmata)

續(Day 6) 2008-10-8 晴
住宿 :Matamata
行程 :Douz -->Matmata

Matmata佈滿類似隕石坑既洞穴





因為停寫左一段時間,要再中途插入,真係要慢慢睇番自己既初搞,相片,重拾當時既流浪心情 畢竟相隔已有幾年,當時流浪既心情經已唔同晒lu...


之前講到入完撤哈拉沙漠返抵Douz,Mar 20 Hotel借個廁所,洗完白白後,便去下一站既目的地,就係之前係突尼斯機場,個加拿大遊客向我推介既Matmata~ 佢話果度D Cave 好特別woo~
於是順便問吓酒店老細,有咩車搭去Matmata,佢話可以搭Lounge去呀~ 仲教我讀音"Lo旺廚" ,唔係"long"woo~



出發前係Douz市集內一間餐廳食午餐,竟然當我係日本人,比個有日本遊客翻譯既日文餐牌我睇woo! 好在有少少漢字估到D... 我係室外一張檯用膳,發現市集既感覺好傳統呀~




車程:
Douz --> Kebili  ,Lounge ,30min ,$1.9 DT
Kebili --> Gabes ,Lounge ,1hr30min ,$6.65 DT
Gabes --> Matmata ,大巴 ,1 hrs ,$1.96 DT

D 7人車就係當地人稱既"LO旺廚"!






DouzMatmata要轉三程車,其間車站去車站唔識路都幾煩,好在有熱心人帶我去jet~ 最後一程係坐大巴,行得慢吞吞仲要企足全程呀! 到步已經5點幾啦... 

熱心路人

巴士站旁理髮店
最後一程前往Matmata既巴士 ,D女人服飾超傳統呀


一落車就有個電單車人話收我$ 1 DT車我去酒店,唔使煩搵酒店,緊係應承去睇吓先啦! 跟住佢就車左我去Matmata Hotel,間酒店係洞穴屋酒店,超正超特別呀!!!
今次既突尼西亞行程玩即興,差不多完全無資料,先至有喜出望外既心情咋! 試問一早plan好晒又點會有呢種心情呢?


Matmata既特色,我只係聽個加拿大遊客講過Cave呢個字! (後來返到香港上網先知,原來Matmata係柏柏爾族人既聚居地,佢地掘地洞而居,以避戶外既高溫)


到步後未參觀過Matmata其他地方,但第一眼見呢間酒店,已知係Matmata既傳統精髓啦! Matmata Hotel係深入地底既傳統洞穴屋改建而成,房間內似希臘Oia洞穴屋既簡陋版! 住一晚都只係$ 12DT,如果包埋早餐亦都需要$ 18.5DT!(HKD $120) ,緊係揀後者啦!
(*不過酒店要Share廁所,房間隔音好差同無冷氣)
雖然地面氣溫成40多度,不過係地底洞穴房間內好涼快,跟本唔需要冷氣!

Reception

酒店

安頓好行李就外出行吓,點知又撞到個電單車人話收我$10 DT車我週圍去,後來仲話$ 7 DT tim... 不過我都係鐘意用雙腳黎認識Matmata,拒絕左佢!


於是就隨意亂逛,行到去D荒廢洞穴屋戰戰兢兢諗住入內參觀,由於地洞太暗就諗住開著電話既閃光燈做照明,一開電話竟然有網絡供應WOO!!! 大城市就有問題都收唔到,山卡啦就收到太不可思異啦!!!


參觀荒廢洞穴屋


Matmata佈滿類似隕石坑既洞穴



遊客中心

連一間郵局既外型都咁特別~


連一間郵局既外型都咁特別~

欣賞完日落,諗住返酒店沖涼,到酒店門口既手信店舖雖已關門,但擺滿一地既貨品竟然唔收好WOO! 可見當地既治安有幾好,如果係香港可能10分鐘就無晒啦...



沖完涼7點幾食晚餐,食晚餐既地方係一間比較大既洞穴,都算幾飽~
飽餐一頓聽到同枱既英國人同個仔講歷史,講緊第一次世界大戰! 我都有傾埋一份,因為我中學都專讀中西史架~ 原來佢地係跟團既英國遊客... 佢仲認為現在最強大既國家係我地祖國TIM! 不過我就話仍有好多好多需要改善呢~
佢仲話原來星球大戰都係Matmata取景tim! 星戰我就未睇過... 諗落又真係幾有外太空既星球既feel woo...


(從我以前睇龍珠想像既)


4 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年7月31日 凌晨1:39

    酒店o係 地底夠特別
    [版主回覆08/12/2010 01:18:00]係呀~
    仲要係原居民改裝tim~ 夠晒地道呀!!!

    回覆刪除
  2. nice nice!! i think such cave houses in there are more or less the same like in cappadoccia (Turkey). turkey 個d 靚d,但可能唔夠你係tunisia 個d 咁original ..haha~~
    [版主回覆08/12/2010 01:16:00]你講靚 ,我諗都唔夠希臘Oia既咁聞名呱

    回覆刪除
  3. u r totally right....Oia 都係好靚好靚!~ i misssss there~!!@!!
    [版主回覆08/18/2010 02:48:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 間酒店都好特別喎,真係似住在山洞裏
    [版主回覆09/07/2010 14:32:00]呢度就係勝在保育得好 ,保留黎做酒店~

    回覆刪除