2010年8月12日 星期四

Day 7 一時衝動(突尼西亞Matmata)

(Day 7) 2008-10-9
住宿 :Hotel Paris
行程 :Matmata --> Gabes --> Sousse







尋既比一隻蒼蠅走左入黎房間,飛來飛去成晚無覺好瞓...


朝早9點幾起身,當食早餐時,原來已經過左十點既早餐時間喇... 麻煩了職員係天井開枱,特別為我準備早餐... hehe~


食完早餐既節目,又係玩擅闖民居,了解當地人既生活啦~

擅闖民居
又黎擅闖荒廢洞穴
連遊客中心都咁有特色 

咁老都仲做緊旅遊大使 ,胸前掛有職員証架~

另一間既酒店



行到將近中午,買定張postcard係食午餐既餐廳慢慢寫; 寫寫吓看見隔離荒廢既旅行寫,廚窗仍貼上好多關於有關撒哈拉Tour既貼紙,因為我有收藏每個國家貼紙既習慣,突然先記起...
! 原來係Douz join tour唔記得問佢攞返張貼紙tim! 於是即刻結帳睇吓有無貼紙賣... 剛行出門口就有個青年兜搭我坐車離開,不過就開天殺價,當然拒絕啦! 但佢仍然好好人,知我搵貼紙,即刻週圍幫我搵,不過就話無... 呢度D貼紙係我見過既最有特色架! 就好似D人潛水果D貼紙咁,佢上面印有"Sahara" ,"4X4" ,"Voyage"等字樣! 或印有駱駝等等...
買唔到真可惜... 之後我會離開沙漠城市,買到既機會都幾渺茫lu...


之後個青年知我寄postcaard,又主動幫我買郵票,買完返黎仲搶左我張postcard,舔左張郵票一啖,就用佢D口水貼左落去woo!!! !!! 依家睇返張postcard都有D嘔心...


寄完postcard就去巴士總站搭車離開啦! 其實都諗住留多日,就係因為尋晚一隻蒼蠅擾夢,一時意氣下就決定離開呢處咁特別既地方,依家諗返都有D後悔...





1 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年8月12日 凌晨4:34

    我呢度d人都係用口水貼郵票架.
    [版主回覆08/18/2010 02:47:00]如果無水我都會用既...
    不過依家張postcard係用左佢D口水嘛...

    回覆刪除