2010年7月12日 星期一

中亞後記

烏茲別克路線圖






哈薩克路線圖






去完中亞兩國,我終於明白為何搵資料時,甚至連lonely planet對哈國既篇幅都好少,因為佢既旅遊價值太低,遊客普遍都係用來過境... 旅途上淨係睇唔到有遊客就可想而知啦...




雖然哈國係中亞發展得最好既國家,經濟上同落後既鄰國烏茲別克當然無得比,不過撇除經濟上,我諗無一讓能與烏國相比... 人民友善程度, 旅遊價值等等...



淨係烏國呢個Registan廣場既旅遊價值,已經夠晒整個哈薩克有餘lu...



我真係唔明... 我之前更加落後既國家都去過, 而哈薩克號稱入左歐洲, 號稱中亞最發達國家,我地比左錢係當地旅行社整左張邀請函, 又比埋錢攪埋張簽證,張簽證上已經寫明有一個月限期... 點解仲要去蓋印!? 我好相信我都唔係第一人無蓋印而唔比離境,眼白白睇住班機走左! 點解係機場無移民局職員即時攪罰款? 更討厭既係呢個”號稱”先進既國家,好似好有規矩咁(用攝影機錄我地),但點解要求要個recoord都無! 連問個好高級既差人係邊位都唔肯講!
仲要個咁高級既差人,為左趕我地走 ,竟然作個大話坤我走? 如果呢度係一個好落後國家都可能預左,可能無咁嬲! 不過原來係懶先進 ,懶有系統,真係一個不知所謂既國家!


困lift,上差館,經常同的士司機角力,加上係哈國既種種不愉快既經歷,我真係受夠了呢度d人... 一口氣發洩完...


 


綜合黎講,就算係哈國既倒楣事,都係一次好好既經歷,係中亞遇到一D有趣事如下:

1)無冷氣
烏國所有車都無冷氣,有的雖然係為開冷氣而設計(如巴士內所有窗係無得開),但係烈日當空三、四十度都無冷氣


2)讓座文化
係兩個國家都好好! 尤其烏國,最先有得座係老人—> 女人—> 男人—> 小孩
小孩通常係無得座,記得係烏國一次長途車,成架車迫到爆晒,D男人先讓女人上晒車,佢地係開車一刻先上車企爆架車,幾Gentleman! 不過係哈國我覺得就變成有D老馮咁lu...


3)握手文化
以我地既文化黎講有D攪笑,我地視為一種禮儀,中亞人就視為一種打招呼既方式; 一次我係哈國比差人帶返差館,緊係乜心情都無啦... 不過差館D差人竟然主動同你握手woo! 真係唔知好嬲定好笑!
另一次係Karkara農村,我跟住一個約10歲既小朋友去玩,係途中遇到一個年幾相約既小朋友,佢地見面就握手,有兩個豆丁係街度握手都幾得意~ 好鬼老積咁~
不過最得意既係個小朋友握完手,走個黎同我主動握手woo! 你諗吓一個10歲既小朋友,同一個牛高馬大既大人握手幾攪笑~


4)古怪地鑯
烏國首都既地鐵係嚴禁攝影,而我從未見過有車箱上既乘客傾談,個個都目無表情,好似行屍走肉咁,唔通除左嚴禁攝影,仲嚴禁說話???




今時今日既中東,非洲 ,中南美已經不再神秘,去完中亞,自己覺得中亞先至係真真正正既鮮為人知,而又被世人所忽略既神秘國度呀~



手信篇



係烏卒卒淨係係布哈拉先有得買既Bird剪













哇哈哈買既蒙古包






蒙古包內部




















7 則留言:

  1. 呢個國家都幾特別!
    [版主回覆07/16/2010 00:14:00]只限烏茲別克...

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2010年7月15日 凌晨3:26

    終於追晒你個遊記. 睇黎我係唔會去囉.
    [版主回覆07/16/2010 00:23:00]如果我出發前有睇過人寫哈薩克既遊記 ,我一定唔會去!
    不過隔離既烏茲別克真係一個古蹟處處既國家呀~

    回覆刪除
  3. Petite poupee @安提比2010年7月25日 晚上8:43

    呢個Registan廣場 - 比人覺得國家發展得好好!
    [版主回覆07/30/2010 23:43:00]唔係...你睇Registan廣場咁宏偉其實係神學院 ,
    烏國只係發展神學方面比教好
    經濟就真係唔多掂啦...

    回覆刪除
  4. HI
    想問你果時搵邊個做吉爾吉斯LOI? 最後又點解搞唔到嘅?

    [版主回覆01/21/2011 01:11:00]唔好咁客氣啦~ 我去之前都有睇你個blog來參考...
    我當時係搵stantours幫我攪架! 原來係一間Home office,個經理係住係阿拉木圖既德國人叫David,超好人! 做果時佢已經講明吉吉果張LOI係要需時7至廿幾日架... 我又臨急臨忙出發前十日八先攪LOI, 烏茲別克同哈薩克既LOI好快就有啦 ,點知吉吉果張真係要咁鬼耐... 攪到當有LOI時,第二朝就即刻去領事館攪,可能太快,領事館都未收到我地既LOI所以迷做唔成Visa law...
     

    回覆刪除
  5. 果然是神秘國度
    學到好多野~

    回覆刪除
  6. 果然是神秘國度
    學到好多野~
    [版主回覆10/08/2011 00:00:04]你都話係呢~ 不過真係學到好多野就真! 衰野都係一個經驗!

    回覆刪除
  7. 那支可樂是否天山神水做的?你要千山萬水由中亞帶回香港?
    很多旅遊老手都道,在旅遊時愈多苦事,日後愈多回憶。希望你在日後看海的日子裡,能好好的再次「享受」你的痛苦經歷。
    [版主回覆06/28/2012 01:26:35]哈!有個fd儲開可樂,咪買比佢囉~
    無錯,呢個痛苦回憶,當時係氣沖沖,不過今日已是正面,係經驗喇~

    回覆刪除