2010年4月21日 星期三

續Day 22 真正民宿(哈薩克Karkara Village)

續(Day 22) 2009-07-13
住宿 :真正民宿哈薩克族家庭
行程 :Karkara Village


幾經轉折,搵到個有瓦摭頭後,就開始了解呢個好心收留我地既家庭。




原來呢個家庭係哈薩克族,本來住係新疆,後來舉家搬黎哈薩克已經五年啦~ 佢話呢度先係佢個家woo! 仲話依家新疆暴亂係D維吾爾族,唔係佢地哈薩克族呀...

無耐我地就跟左幾個男人落田”幹活"呀! 要體驗嘛~ 原來佢地種既係”洋芋”,開頭聽唔明... 原來即係薯仔呀!!!







用曬乾既牛屎做燃料~






Karkara係雪山既山腳架~











 坐呢架bombom車去"幹活"啦~















今日既工作就係除草!
原來呢d雜草,就係沿途所見好靚既一片黃花呀!!! 因為田裡有好多呢D小黃花,同薯仔爭泥土既養份架 ~ 呢D小黃花就係農夫既天敵之一啦!



農夫既工作超辛苦呀! 我雖然穿上手襪,只係幫手左個多小時,但雙手都紅晒呀!!! 佢地仲要每日都要做...




“幹活”其間突然有一大片烏雲遮蓋左太陽,跟住就颳起一陣陣好凍既寒風,著埋Goretex都頂唔順呀... 佢地見我咁凍就一齊返歸啦~ 我諗唔係我地阻頭阻勢,佢地一定繼續架...

















一大片既小黃花,原來就係雜草...











大雨來臨






返到去終於見晒呢個家既所有人啦! 計計吓起碼有三個家庭呀! 真係好多人~
跟住就食晚飯,係富有民族特色既晚餐! 係用人手將麵粉搓成闊條麵,加上用薯仔蕃茄配料等煮到入晒味既湯,就成了好美味既湯麵勒!當然有埋主菜,Nan(即麵包)啦~

凍冰冰既天氣,食碗熱辣辣既湯麵真係特別滋味架~~~






















食完晚飯都唔夠一粒鐘,D碗先見剛剛洗完,竟然又攞D碗,茶同D “Nan”出黎食喎!
我咁大食都頂唔順呀!!! 都唔明點解要執枱同洗碗... 原來呢度D人係一日食五餐架!!! 唔怪得之佢地只係食包都咁肥施大隻啦!



食完消夜,間屋既真正主人買左支”土炮”返黎⋯ 呢個主人只係識講哈薩克話,經翻譯後原來話佢係主人,我地係客人所以要同我地飲!習俗上倒滿一杯既酒就要乾晒... 起初想”maymay”,但見佢一本正經叫我飲...唯有... 經佢一杯一杯”怒隊"後... 瞓到半夜有人嘔到嗅賓賓...



要我地"怒隊"既主人







2 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年4月22日 下午5:43

    呢日體驗本地人生活又幾有特別喎.
    [版主回覆05/03/2010 17:31:00]雖然好辛苦 ,但係一種體驗 ,好特別~

    回覆刪除
  2. 好有趣!你地點溝通呀?講俄文,英文,國話? 人地去田工作當然要一日食五餐啦!
    [版主回覆05/03/2010 17:35:00]我地用國語溝通架~
    通常條村D人係講哈薩克文 ,不過有d係新疆住過所以識講國語~
    人地去田工作當然要一日食五餐啦!<--- 又係woo!
     

    回覆刪除