2009年4月11日 星期六

撒哈拉之旅(一)

續(Day 5) 2007-10-7

撒哈拉沙漠(一)


去到20 Mar Hotel集合,首先坐五分鐘四驅車去到沙漠既邊緣,穿過一幅阻隔住沙漠既圍牆,就進入撒哈拉世界啦~ 已經有三個既駱駝主人(即導遊),同我地既交通工具…(即十多隻駱駝)正在等候我們啦~
他們正努力綁緊我們既食糧,食水在駱駝上,我們正等候四驅車接另一批團友,由於烈日當空,無摭無躲真係勁晒呀!!! 於是學D駱駝主人 ,係一舊好似張枱咁細既石頭呢埋等候; 等左約十分鐘 ,另一批團友終於到啦~
駱駝主人替我們既行李綁緊係自己既駱駝後,就分三隊人,向撒哈拉沙漠出發! 我終於踏進撒哈拉沙漠啦! 入去啦!!! 終於要入去啦!!! 興奮既心情真的難以形容~



整裝待發既駱駝

十分親切既駱駝主人~

我既愛駒~



最初起步,都見到其他既駱駝隊向不同方向出發,行了一陣,環顧四週就只剩下我們。


沿途所見,盡是萬里黃沙,浩瀚無邊既盡頭,荒蕪之極,一片死寂,寧靜無比,偶然會聽到駱駝主人唱既民歌,起初感覺極興奮,到後來被四周既環境所感染,好多野諗,好似人生路上好多事情需要反思像要告訴自己原來是多麼的渺小


中途休息時,我都玩吓地上既黃沙,沙漠既沙幼細像奶粉一樣,我唸全世界任何既靚沙灘既沙都無得比呀!!!


出發啦~





騎了兩個多小時駱駝,太陽已開始下山了,我們亦已到達營地係呢兩個多小時既駱駝旅程裡,令我感受到騎駱駝原來係咁辛苦既!!! 初時都幾過癮既駱駝行路時一高一底咁”UPUP,雖然有個厚厚既坐墊坐著,但係兩邊個pat骨真係超痛,真係如blog友所講既”忽必烈”啦! 有個法國遊客已經中途忍受唔住要落地行LU!


駱駝旅程其間烈日當空,曬到不得了,好在我係出發前買左條頭巾,起初買果陣都只係貪得意咁學D本地人,原來係旅程其間咁好用架,包住個頭包住條頸,可以免受猛烈既陽光曬傷,雖然包到實晒,但薄薄既頭巾一D都唔覺得焗,係沙漠中最好既防晒工具!!! 唔怪得知D中東人咁咁鍾意包頭啦
條頭巾除左可以防曬外,比我發現有另一個功能,就係防範蒼蠅既來襲勒! 兩個多小時既旅程,比十多隻既蒼蠅不停煩擾,到唔知點解沙漠咁荒蕪,到可以飬活到咁多蒼蠅唔通佢地只食駱駝屎為生??? D駱駝開大次數又真係相當驚人,睇住前面隻駱駝,係短短兩個多小時既旅程起碼痾左十幾次! 仲要痾好多粒,同行進間痾tim!!!

HEHE~ 我包到實晒,唔怕陽光也唔怕蒼蠅! 做蒙面超人呀~

黃昏時,終於到達營地啦~



17 則留言:

  1. 我想問多o的突尼西亞既野呀, 因為我好快就去啦...... 多謝....
    [版主回覆04/17/2009 00:01:00]無問題~~~ 
    你想點問你想問咩 ,只要解答到都好樂意架~
     

    回覆刪除
  2. 真係好 free 好正喎. 一個人進軍沙漠既感覺真係好特別呢 !
    [版主回覆04/17/2009 00:03:00]係呀~ 我唔識放短片,如果唔係效埋D片段上黎!

    回覆刪除
  3. 其實到而家都無乜心情睇想去邊度. 見到你去o左沙漠, 星戰場景等等等等... o係你心目中你覺得邊兩個地方你會再去多次呢...

    回覆刪除
  4. 哈哈~~~ 因為我想去睇星戰場景, 手多寫埋落去... 其實你去 Douz 用o左幾耐時間呢? 因為我見你好似搭o左成日車咁.
    [版主回覆04/21/2009 18:49:00](覺得邊兩個地方你會再去多次呢)<--就係你所講既兩個地方LAW~ 
    (你去 Douz 用o左幾耐時間呢? 我見你好似搭o左成日車咁)<---因為我無做資料搜集呀! 如果你唔玩北部可直飛中部格! 或搭內陸機LAW~
    如果你真係去,可唔可以幫我係DOUZ買D關於沙漠TOUR既貼紙呀? 感激不盡~

    回覆刪除
  5. Petite poupee @安提比2009年4月18日 下午4:59

    見到你簡單的介紹 進入撒哈拉世界 , 覺得 真係好 free 好正喎.!
     
    [版主回覆04/21/2009 21:13:00]其實都唔係咩介紹既... 只係我D感想啫~

    回覆刪除
  6. 我唔搭飛機啦... @@... 我只可以搭火車, 因為今次係窮玩呀~~ 呵呵... 早兩日計過o的船期, 我有 8 日o係突尼西亞, 真係玩哂中部北部都仲得啦 @@~~ 希望可以去到 Tataouine, 你去過既 Douz, 迦太基同埋 Sidi Bou Said 就好啦... 4/5 就會出發, 到而家乜都未搞 @@... 哈哈... 如果我去到 Douz 既話... 就還你心願啦~ 我睇哂你咁多篇既遊記啦~
    [版主回覆04/30/2009 12:41:00]火車牙...好似唔覺有WOO...
    你有8日大把時間啦~ 迦太基同Sidi Bou Said都好近突尼斯!
    (如果我去到 Douz 既話... 就還你心願啦~)<---超感激你呀~
     

    回覆刪除
  7. 嘩! d沙真係好正呀! 好似好幼好幼咁, 攪到我都好想去呢! 我有一次在四川的四姑娘山睇海子騎馬仔, 都覺得騎馬仔騎到patpat痛, 一d都唔係想像中咁型咁舒服啦 , 不過佢地俾我地騎仲慘啦! 多得佢地幫手 , 全程自己行的話, 一定更加辛苦!!  係呢, 睇落好似好曬咁, 你有冇曬黑呀?
    [版主回覆04/30/2009 12:44:00]EEEE~~~ 你係意大利過去好方便啫!!!
    D沙真係超幼架!!!
    我梗係有曬黑啦! 但又唔係想像中咁黑WOO~
     

    回覆刪除
  8. 我想問呀, 你去 douz 要過一晚夜o架? 你o係邊樹出發o架? 仲有呢, 我睇資料話突尼西亞o的火車都幾完善, 所以先諗住坐火車咋, 乜唔係o架咩? 你由邊樹出發去 douz o架? 講多o的o黎聽o下...
    [版主回覆05/04/2009 18:27:00]我係DOUZ過左一晚,因為我到步時已經好夜啦! 我咪係突尼斯出發LAW!
    火車? 我真係唔知WOO... 點解我問路時從來無人提過火車既?
    又從來無見過火車同火車站既物體既?
    你會唔會係睇錯首都突尼斯呀!!! 我係首都都見到有好多"輕鐵"WOO! 真你奇怪...你快D去查證吓啦~

    回覆刪除
  9. ha... I am not in Tozeur now la and reading to go Douz...
    hey, what kind of sticker you like? where did you get them in other cities, just let me know then I seek for you.
    I will take the minibus right now, hope can give u good news!!
    Chung
    [版主回覆05/15/2009 01:01:00]thx chung...
    i just saw the stickers which stick on the window of those travel agencies and hotels... they were about camels, desserts and the cities... maybe you can try to ask them... any stickers would be alright..
    And the stickers just only can be found in Douz, especially near the dessert area......
    will you go to the dessert????? wish you a HAPPY JOUNERY!!!
    waiting for you good news.... thanks for your kindly help.... 

    回覆刪除
  10. 嘩!好好玩呀! 一望無際嘅沙漠一定好靚....
    [版主回覆05/27/2009 00:24:00]係呀.... 撒哈拉沙漠真係好正呀...

    回覆刪除
  11. 請問突尼西亞值唔值得??同埃及比較那裡較值得因為我已去過埃及
    [版主回覆05/05/2010 18:44:00]如果你話同埃及比較...我就覺得埃及抨先d...
    突尼西亞無埃及有咁大量既古蹟同輝煌歷史,但佢有撒哈拉沙漠 ,同友善又唔貪錢既人民 ...
    淨係撒哈拉就值得一生人要去一次啦~

    回覆刪除
  12. 事後有無發現鞋子窄了很多,因為入面塞滿了沙?我正是如此,可能因為沒有騎駱駝而是全靠步行,因此特別入沙,中途還迷了路,看著天漸黑,非常驚險!意外得著是回到旅館發現自己多了撒哈拉的「奶粉」幼沙作為紀念品,倒出來足足一茶匙,至今依然保存,平時是不可以把沙拿走做紀念的!另外,沙漠多蒼蠅,一般是因為蒼蠅需要摟人吸取蛋白質,而沙漠少人,蒼蠅都集中在僅有的人身上,所以感覺上蒼蠅特多。澳洲的沙漠也都如此。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來蒼蠅是咁的,明白了~
      因為我想入撒哈拉過一晚甚至更多,所以join tour;去到營地我先落地行,成日除鞋傾倒所以唔覺窄噃~ 哈哈~
      散Band時見個個人都係咁攞,我又攞埋一份,及後機場安檢時以為呢支係水被發現,都無問題喎⋯ 你應該唔係去突尼西亞噃?

      刪除
  13. 噢, 上次還未看你的完結篇, 不知道原來Tunisia 是可以把沙拿走的! 是的, 我只是去摩洛哥, 但以為撒哈拉規矩到處一樣, sorry! 其實我也忘記了當時在摩洛哥是否法律明文規定, 還是只是一 般responsible travel 的原則不鼓勵拿取當地東西。我也有在沙漠打鼓,那些berbers 還高興得大叫 arigato, 哈, 他們似乎以為所有東方面孔的都是日本人。

    另外, 你在另一篇提到在法國講英文沒人理, 這個道理我深深體會, 法國人是出名有高度 national pride,誓死不講別人語言! 後來第二次再去, 盡量講一點法文, 當地人態度180度轉變。

    回覆刪除
    回覆
    1. responsible travel⋯ 我諗每個國家支持你大量攞多D,以防沙漠化呀! Wakaka~ 有個blog友話摩洛哥人勁市儈,似足埃及人,知你唔係日本人或比得少tips,啋你都有味及呼渴你喎⋯ 係咪?
      法文方面,我地依家香港都深深感受到,我都想講你既語言大家溝通,但當變成老奉,或唔講比人狂鬧時,呢種人可以不理!

      刪除
    2. 你講開,我先記得對摩洛哥人印象的確麻麻,有次購物講價講唔啱,想走人,本來打躬作揖嘅店主忽然變臉,仲向我動粗拉手拉腳,雖然最後都以我堅持嘅價錢成交,但係感覺都好差。不過我唔知道原來佢地特別鍾意日本人,剩係知道我成日被誤認作日本人,例如:'hello kawaii, you want husband in Morocco?' 除咗 kawaii,我亦成日被佢地叫做 gazelle,聽聞因為佢地覺得瞪羚係靚嘅象徵,哈哈 !

      你意思係法國人響香港都要人同佢 parler français ???

      刪除
    3. 日本人比tips豪爽,迷鍾意囉~ 因為日本人腳步比人快超過十年,地球所有"窿窿那那"都去晒,而大部香港人又只鍾意跟團,當見到自由行既亞洲旅客迷當係日本人囉,旅行時成日都有人同我講"空Lee之嘩架~ (純粹個人意見,哈哈)

      我只識講bonjour噃⋯ 哈哈~ 唔係,我覺得今日既矛盾,你黎到我地方,講你既語言係人情,唔講係道理囉! 因為我以前係機場做試過比強國人因呢D時係咁鬧⋯

      刪除