2009年4月8日 星期三

Day 5 蓄勢待發(突尼西亞Douz)

Day 5 2008-10-7

突尼西亞 Douz 


 
酒店大堂



瞓到11點幾食完早餐後,行去市中心搵local tour去撒哈拉沙漠,一出酒店,烈日當空,曬到頭都爆!  已開始感覺到沙漠既威力!



起初搵到一兩間都係超貴價錢唔合理的,都搵唔到之前資料搜集既 $45 dinner・・・ 之後去到一間叫”Douz Voyages”既旅行社,終於比我搵到兩日一夜既行程,全包只係$ 45 dinner~ 三日兩夜就要$ 80 dinner;而之前係機場果個加拿大遊客推介,又係我最想去既Ksar Ghilane 就需要五日,佢話因為共要搭兩日四驅車,騎三日駱駝呀!!!


由於我逗留突尼西亞只係七日,依家都過左兩日,所以係無得揀既情況下,揀左個兩日一夜既行程,感受吓撒哈拉沙漠既皮毛… 但個職員話得我一個人,無得參加WOO··· 佢就叫我去20 Mar Hotel參加tour··· 其實我都驚千里迢迢黎到去唔到沙漠架!
於是去到20 Mar Hotel,呢度仲平兩日一夜只係需要 $ 35 dinner,等於euro $ 21 !!! 緊係即刻報名啦1600再返黎集合出發



Douz係沙漠邊緣城鎮 ,所以好多要進入沙漠既人都係Douz補給架!

呢隊係寶馬鐵騎隊~



跟住走左去用$ 5 dinner 買左條頭巾,準備包頭入撒哈拉!
仲即時叫佢教我包tim~
行左一陣撞到我住酒店既老細,佢知我無幫襯佢而join 左第二間入撒哈拉,但係都無嬲,淨係話我jointour唔係咁好woo… 仲捉埋我一邊慢慢傾計tim!!! 佢知我部電話用唔到,叫我開個價賣比佢woo! !!! 咩個個都喉住我部電話架我都係問人借咋點可以賣比佢呢···


跟住返酒店沖涼洗白白,沖洗每一串既肌膚,因為今夜將會係沙漠無得沖涼嘛之後尋晚同我吹水既其中一個女職員話同我交換電話號碼,我就好疑問咁問我英文咁差溝通唔到woo… 佢話我地用sms溝通woo~ 哈哈~


之後去左附近既餐廳食午餐 $ 3 dinner,由於一陣要進入沙漠,我唸陽光會勁猛烈,而我今次旅程又無帶黑超,所以焗全又要買勒… 最後係一間舖頭度用左$ 15 dinner,買左副Ray Ban A貨黑超,相等於一百蚊港紙有找,真係抵過深圳呀!!!
買多一罐可樂飲,就返20 Mar Hotel等候出發LU~

食午餐

遊人都怕既烈日當空市集!


4 則留言:

  1. WOW~~
    做乜突然拍片咁激咁架
    想追下集喎
    同埋 女職員係咪對你......

    回覆刪除
  2. 好快啦! 已經打好啦! 依家要瞓...
    差聽晚upload 埋D相~
    個職員? 唔好笑! 突尼西亞呢度三唔識7都同你交換電話架...
    之前搭長途巴士都比幾個人攞左電話啦!!!

    回覆刪除
  3. 快d啦, 好想睇下沙漠的風光
    [版主回覆04/11/2009 00:26:00]就黎攪掂啦~

    回覆刪除
  4. 點解唔影下你個沙漠包頭 look 睇下呀 ?
    [版主回覆04/17/2009 00:00:00]HEHE~
    包頭黑超LOOK已經放左上下篇BLOG度啦~

    回覆刪除