2008年6月10日 星期二

回憶之旅 -- 希臘(九)Oia 尋找世上最美的日落

回憶之旅 -- 希臘(九)Oia尋找世上最美的日落





安頓好一切係旅館後,我地就一齊去食晏,由於個機師先生又租車又入油所以我地都好識做既~ 就搵左間好既餐廳請佢地食飯; 阿爸成日都教我,最緊要識做人嘛~






間餐廳亦都係係懸崖上,坐擁無敵大海景,Oia既美景能夠有幸係度食番餐飯真係賞心樂事呀最後4個人食左€80幾蚊Euro~ 不過比左張一百蚊Euro找數,遲遲未找錢... 一問之下個老闆竟然話以為我地d零錢係Tips! 十幾蚊Euro,即係用百零蚊港紙黎比Tips??? 會唔會豪左D!!!



我地就係咁靚既餐廳食晏啦~





下午既節目,我地決定左去游水,去游水梗係著拖鞋方便啦~不過我地黎旅行竟然無帶拖鞋,就係一間舖頭$18歐羅一對既人字拖,買左兩對... 唸返轉頭都幾貴呀!!! 如再有類似情況,寧願著密頭鞋,去到先除呀!



途經既大教堂






於是就返回馬路攞車,駛到Oia懸崖既底部,便要步行前往; 崖底只見有數間食市,穿過食市行多數分鐘,便到游水既地點; 這裡並不是沙灘,只係有無數巨石既海邊看見一處小小既平台上有好多人曬太陽,甚至有人天體tim!!!


於是我地便立即來感受一下愛琴海既擁抱海水清澈,但水溫就幾凍!





我地就係呢度游水啦~












從崖底望向上面既Oia





 


通往崖底除左有車路 ,仲有條長長既梯級 ,可由騾仔代步






 游水後就係間雜貨店買些做晚餐的材料,因為晚餐我地決定自己煮~ 之後就返去旅館沖涼,我就緊係打開浴缸邊既窗,赤裸裸地對住個愛琴海黎沖涼啦沖完涼後就出發去尋找全世界最美既日落啦~



前往睇日落途中既Oia美景













尋找夕陽途中 ,遇上懶洋洋的貓咪~





最後我地去到一條路旁,搵到個最有利既觀賞位置,坐下來才發現這裡是人地間屋既屋頂喎!
越接近日落時,漫天變為金黃色,觀賞既人就越多! 唔單只是雪白既建築物佈滿整個懸崖,甚至遊人也是遍佈整個山頭準備迎接最美的日落!



當迎接夕陽時 ,Oia既遊人塞滿通道 ,而下方有英文字既地方 ,就係我地坐係人地既屋頂!





千里迢迢黎到希臘既Oia,最想睇既太陽終於下山啦唔係應該話下海至啱我有生以來第一次認真地欣賞日落咋! 只聽到隔離既外國遊客唧架唧架既快門聲,全世界最美既日落果然名不虛傳能置身醉人既景致,就像在夢境一樣!


其實太陽只有一個,那裡既夕陽不是一樣嗎???夕陽照遍整個Oia既奇特地形及建築,遙遙相對,形成絕配! 是人類與大自然既結晶品!
真不知是夕陽襯托著Oia,還是Oia襯托著夕陽呢? 兩者結合下成了全世界最美既日落!!! 互相輝影!



其待已久既"鹹蛋黃"終於慢慢降落啦~










美麗既夕陽 ,加上Oia既奇特地形同建築 ,就形成全世界最美既日落~










當夕陽完完全全落入愛琴海既水平線裡,遊人也開始像戲院散場一樣,在狹窄既通道,往同一方向,巴士站方向離開
呢一幕咁浪漫,醉人既片段,會一直向全世界手持入場卷既人放映週而復始,日復一日,不會落畫的!



美麗既夕陽 ,慢慢落入愛琴海既水平線









隨著美麗既夕陽離去,只剩下夕陽既餘暉,寧靜既Oia亦回復寧靜... 接著便是黑夜既來臨,夜幕開始低垂,Oia既白色小屋開始發出由燈光發出既淡淡黃光,慢慢照遍既整個Oia!



Oia夜景也一樣迷人








 返回旅館,由機師先生煮晚餐,得意既係,四人既燭光晚餐也無奇怪既感覺! 用膳後就各自咁享受旅館裡既任何一處
我地就係個大露台,聽住機師先生係旅館中既HiFi,播既純鋼琴音樂,嘆住香檳去欣賞Oia夜景,浪漫之至~



機師先生煮晚餐時 ,我走埋去扮野...其實我無幫手架~






最後享用完由機師先生提供既花瓣浸浴後,就係呢個夢幻般既旅館,夢幻般既地方渡過一夜~

7 則留言:

  1. 日落真係好正呀, 如果同愛人一起係度渡過浪漫時刻真係畢生難忘, 唔知我有冇咁既一日呢 ?
    [版主回覆06/24/2008 01:03:00]畢生難忘...
    你只要買張機票就可以啦~

    回覆刪除
  2.  ← 係呢度坐著望海景,飲杯清水也浪漫到暈!我愛煞了  ..............!!
    銀仔,這個 Oia 在我心目中,應是世上最令我陶醉的地方 !不要說日落日出,一切的一切,都吸引死人了 。
    [版主回覆06/24/2008 01:04:00]所以呢...Oia 係我去過既地方最鍾意架!!!

    回覆刪除
  3. 你D相好靚呀!我一路睇一路發夢!唔知夢想幾時先可以實現呢!
    [版主回覆06/24/2008 01:05:00]等你個囡囡大左請你去嘛~

    回覆刪除
  4. 我無留低咁耐呀, 因為要趕搭巴士呀........原來夜晚d燈光咁靚gar! 唔制呀!
    [版主回覆06/24/2008 01:10:00]哦...原來你錯過左Oia既另一面!
    真可惜...

    回覆刪除
  5. Petite poupee @安提比2008年6月25日 晚上10:49

    寶寶姐講得絕,係呢度坐著望海景,真系飲杯清水也浪漫到暈!
    [版主回覆06/28/2008 02:33:00]噫!
    情侶們咪可以慳返餐law~

    回覆刪除
  6. 真係好靚..好想去呀...

    回覆刪除
  7. 夜間都真係好靚~~~~~~~ 我係OIA都BOOK左間貴酒店..但好偏遠..睇埋你個BLOG....好期待哩!
    [版主回覆05/12/2011 01:27:00]無錯,所以應該放多D時間係Oia

    回覆刪除