2008年6月7日 星期六

回憶之旅 -- Oia夢幻旅館(加強版)

回憶之旅 -- Oia夢幻旅館(加強版)



今日返舊居,攞返隻載滿當年去希臘既光碟,不過呢隻光碟D相並唔係我影既,而係機師先生佢地影既,係佢去完旅行後寄比我的。


我寫回憶之旅後先再睇返,原來佢影既相有D我係無影架! 怨就怨我當時影得太少,8日行程400張相都無...



原來我未影過酒店正門架! 呢張係網上搵既相










再參觀多次最底層既洞穴屋









到我地住間屋lu~







呢張係廁所門口既擺設 ,個木偶公仔係當地既特產 ;左邊空白既係我cut左機師先生個樣!






張安樂椅好舒服架~






大露台...呢對門係通往機師先生間套房架...,而呢張吊高既搖搖椅我係無影到架!












機師先生既套房我都無影過呀!!!







套房呢對門係通往另一個露台!






機師先生套房既露台景致~






5 則留言:

  1. 真係靚到爆呢~下次打算去邊到呢
    其實你也可以拍 向世界出發 呢
    [版主回覆06/09/2008 17:05:00]咦!!! 黃敏!!! add你做朋友先!
    靚到"爆"呢... 下次...你都知我狀況啦...
    一日手頭上d野未攪掂,都無得去旅行呀!!!

    回覆刪除
  2. 好靚呀! 好想有機會住番一頭半個月, 能於此跟愛人渡過, 多開心多美好!
    [版主回覆06/09/2008 17:06:00]如果真係可以住返一頭半個月就好lu....
    但可能會破損woo!!!

    回覆刪除
  3. 真係好似明信片咁靚呀
    [版主回覆06/24/2008 01:16:00]多得有數碼相機既發明咋~

    回覆刪除
  4. 衰仔,貼出咁靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚 .............. 到爆氏嘅相                    ,恨死我啦 !我去過咁多地方,無一處可與 Oia 比美!此生若無緣去 Oia,枉作人了。
    [版主回覆06/24/2008 01:17:00]所以你下件一定要去得成喔!!!

    回覆刪除
  5. 一日50張相又真係少dwor....不過唔緊要啦, 貴精不貴多ar!  
    不過有時影得太多, 番到香港揀相去晒都好花時間 (我好老土, 鍾意晒相畀人睇! )
    [版主回覆06/24/2008 01:20:00]我都會晒出黎...不過就唔會全部...
    只係晒d精華既相出黎睇~

    回覆刪除