2008年5月2日 星期五

回憶之旅 -- 希臘(六)Santorini (Fira)

回憶之旅 -- 希臘Santorini (Fira)



由Mykonos搭船前往Santorini時,見返最初到雅典落機時既一啤台灣情侶,他們都是前往Santorini,於是就好自然咁join埋一齊玩勒!



傾談時知道,原來佢地係華航既機師同空姐,而佢地既假期有成個多月咁長!!! 去完希臘後會玩埋土耳其!




架快船真係好大架,好穩定同好快! 無耐就到左最期待既Santroini島啦!!!

Santroini島係一個由火山形成既島嶼,沿著懸崖建起既白色城鎮,層層疊疊既小白屋,小教堂,佈滿整個山頭,從船上看彷彿在山頂上鋪了一層白雪一樣,景緻迷人!




亦因為係火山島既關係,碼頭就成為全島最低既地方勒!碼頭既範圍很細,被懸崖包圍著,抬頭望著奇峭既懸崖,何其壯觀!

碼頭只有幾間酒店Agent同租車公司,當然隨即有人兜我們住宿啦~

其實Santorini島主要有兩大城鎮,Fira同Oia; Fira 係該島最大既城鎮,而Oia係北部比較小既城鎮,但就有全世界最漂亮日落既美譽...


我地同啤台灣情侶既唸法都係一致既,黎到Santorini島,當然要住係北部,被喻為全世界最靚日落既小鎮Oia啦!!!
幾多錢都係在所不計既! 不過個Agent話幫我地book唔到Oia既酒店,又成日話Oia既住宿Full晒同好貴好貴...佢就遊說我地住Fira ,又話同Oia差不多,一樣有sea view ...



由於已到下午4,5點,怕無時間又搭車又搵酒店,就幫襯佢 ,係近碼頭既Fira住一晚三星級酒店; 於是由佢親自揸車,沿著係懸崖邊蜿蜒既山路上山,睇見都危險,怕佢一時失手就... 最後轉左好多個彎後終於到懸崖上既Fira,送我地到酒店。



危險既山路







細小既碼頭範圍






一間大房都只係港幣二百多元,十分便宜~ 平就平...不過就思疑被坤! 因為個sea view係老遠!!! 而且佢離市中心要步行十多二十分鐘...




晚餐我地四人一同去Fira市中心用膳,飯後就係市中心行街後回酒店休息lu~ 準備明天前往Oia!



酒店露台個景係...郊區感覺...遠方就係Fira市中心






Fira中心購物區






係露台遠望Fira夜景




3 則留言:

  1. 誘惑死我也  .................. 我一定要去 !!
    P. S. 我架陣是無業游民,唔節衣縮食,何來有銀彈去夢寐以求的希臘小島啊?我係【眾】援人仕啊 ,銀仔。
    [版主回覆05/10/2008 14:18:00]哈哈~ 唔使咁慘啞!
     

    回覆刪除
  2. 個夜景都幾靚, 不過感覺上好似遠左 d 呀
    [版主回覆05/10/2008 14:19:00]直頭遠啦!
    簡直係無景呀!
    不過咁平就是但啦~

    回覆刪除
  3. 看了你的希臘回憶之旅好精彩, 你會繼續寫哇? 我七月中去有多些資料可以參考.想問你去到小島再搵酒店會不會難地呀?

    回覆刪除