2008年4月14日 星期一

回憶之旅 -- 希臘(四) Mykonos

回憶之旅 -- 希臘(四) Mykonos




米可諾斯島Mykonos , 如果我無記錯應該係以4個 ”S”見稱
所謂4個”S”就係 “Sex”  ,“Sand” ,”Sea”同 ”Sun” 勒 !



“Sex” 我唸大部份人都知,希臘既Mykonos係出名既天體和同性戀既天堂! 你週街D店舖都見到D Post card 係串燒幾兄弟,又或者3P ,或4 ,5P 等等 !



而其他既”S”當然係陽光與海灘啦~  不過我地就無去到最出名既天體沙灘Paradise,只係留係市中心,悠閒感受吓係Mykonos既兩日一夜~




一落船到步時,就有好多人圍住我地問要唔要住宿; 我地就揀左係市中心,一間白屋仔既簡潔既房間; 安頓一切後便外出用餐,揀左一間海邊餐廳食晏~



近海邊既餐廳










我既午餐





食完後便急不及待去遊覽勒~ 遊覽迷宮般既市中心~ 迷宮既設計,上網講以前為防範海盜既入侵,依家行迷宮就成為遊客必定節目之一! 不過呢度既商店9成係無開門,因為通常係黃昏先開舖 ,所以Mykonos越夜越旺架~




Mykonos出名既係幾座既風車屋,同呢度既名星”鶶鵝”勒!!! 可能D鶶鵝都習慣晒比遊客拍照,所以都唔係點理你地,亦都唔驚,一於你有你拍,佢有佢生活 ! 不過眼看手勿動
如果唔係會啄你架!!!



而係夜晚行街,仲見到一隻鶶鵝左搖右擺,若無其事咁係人叢中行街tim!!! 真係好得意呀~



小威尼斯




Mykonos最出名既地標 =風車屋=






Panagia Paraportiani 教堂




Mykonos島既名星 =鶶鵝=





唔知佢望咩野呢???






唔係呀!!! 鶶鵝都行街!!!























1 則留言: