2007年9月25日 星期二

大回歸


呢個幾月真係熱鬧呀!

去左外國住既朋友都不約而同咁返黎香港

當然係埃及既阿泰 ,同埋係蘇格蘭既朋友

全都係識左十幾年既舊同學

所以呢... 平時返工放工外 ,就係一大班朋友一齊玩

我地通常都去"釣魚"

以前我地維繫呢d 十幾年既友情 ,

通常都係去其中一個 friend屋企玩啤牌 ,打牌 ,打機...

但係依家我地改為釣魚

十蚊一盒魚餌就可以玩大半日

係海邊敘吓舊 ,傾吓計 ,hehe哈哈咁~

一大班朋友一齊玩 ,令到呢種沉悶既玩意絕不沉悶呀~

 

仲有唔知點解blog個wallpaper 唔可以變回全螢幕既??? 邊個可以教我...

 

當然一大班朋友hehe哈哈之外 ,緊係有收穫啦~  我釣既呢條魚 ,完全食滑晒所有人呀~ 哈哈 !


3 則留言:

  1. 中秋節人月兩團圓, 一大班朋友番來陪你真係值得開心呀

    回覆刪除
  2. 直頭開心死啦~ 咁多人陪我玩!

    回覆刪除
  3. 係你隻手指短o者
    你隻手指又放得近鏡頭, 其實條魚得5cm長咋~
    哇哈哈~~

    回覆刪除