2007年9月12日 星期三

流浪後記

流浪後記

回想返呢次埃及之旅 ,真的想不到非常之成功
人生第一次一個人去旅行
想去既景點都去晒 ,而且仲有時間剩tim~
我記得曾幾何時 ,有個人同我講
話我好無用 ,唔成熟 ,唔識計數 ,英文又唔識...

去旅行時英文對答都要靠佢...
呢個當然係我既 Ex. 啦...
經過今次一個人旅行 ,終於証明我係得既 !
感覺好似經歷過好多 ,長大了不少咁
而且亦都放低左 D 一直放低唔到既野 !
所以呢次除左係我旅行路上既一個轉捩點 ,亦對我人生有一點轉變 !
自始我愛上了一個人去旅行 ,拋低晒香港D野
係旅途上慢慢享受一個人既感覺 (死啦 ,遲D會唔會自閉架!!! )


講返埃及 ,絕對唔係我夢想旅遊之列
只不過係阿泰既關係 ,令我認識呢個文明古國
埃及真的好特別 ,地處北非 ,近中東
充滿異國風情
有千年既文化古蹟 ,亦有十大潛水聖地既紅海
不過d埃及人就貪心d ,但係d錢係自己度嘛
就算被呃既都係有限錢啫~
聽阿泰話埃及極少有搶劫發生 ,所以我都覺得好安全!
畢竟埃及之旅係我人生第一次一個人旅行既地點
亦相對於東南亞既台灣 ,日本等多了點難度
所以我覺得係我人生中既一次壯舉( 可能係跨張左d )


我覺得埃及最靚既地方係"得合"Dahab 呀~
開心既相片係我既相簿 http://www.wretch.cc/user/cccccat 裡既埃及之旅

路程表


20 則留言:

  1. 我都鍾意埃及, 雖然佢地好市儈, 不過, 佢地好少去偷去搶。相對我地祖國, 埃及算係治安不錯的地戶。

    回覆刪除
  2. 我去完埃及之後都好鍾意, 佢地有 d 男生都幾可愛, 成日會讚你靚女...haha (可能係因為咁掛 ) 有時一個人去旅行都會帶來意想不到既好處, 而你因為呢個旅程而放低一d野, 真係一件好事呢  

    回覆刪除
  3. 埃及之旅我都有很多回憶呀! 尤其是當走進帝王谷的皇帝墓穴內, 看見牆上畫上有4,000多年前的壁畫, 真是有回到過去的感覺! 埃及一生人必遊的地方呀!

    回覆刪除
  4. 我都好有同感!埃及好值得去,不過D人就差D,因為我之前去都受過佢哋氣,俾佢哋呃錢!另外我咗你去克羅地亞、斯洛文尼亞嘅遊記,真係好吸引!本來想07年暑假去,點知搞下搞下去咗西葡!我都plan定08可以去得成,不過想去埋波斯尼亞同南斯拉夫,你有冇check返點攞簽証?其實仲有D住宿、交通嘅問題想你幫忙,不過逐樣嚟啦!希望你可以幫下忙!

    回覆刪除
  5. 祝中秋節快樂, 人月倆團圓!

    回覆刪除
  6. 荊無名 : 你講得啱呀~ amkiki : 係呀~ 同埋感覺個人都長大左咁! 花生 : 埃及真係一個好特別既地方呀!!!

    回覆刪除
  7. 灰灰豬 : 緊係無問題啦~ 不過我去果時都只係誤打誤撞 ,唔知答唔答到你既問題架 ! 塞爾維亞同黑山好似要係上海先有簽證 ,唔知係香港邊度有代辦呢?

    回覆刪除
  8. Petite poupee @安提比2007年9月27日 清晨7:08

    中秋節快樂 ! 我都鍾意埃及!!你因為呢個旅程而放低一d野, 真係一件好事呢  

    回覆刪除
  9. 一個人流浪的感覺真的好正!!! 我岩岩o係澳洲流浪一年番hk... 你下一個目標去邊呀?? 得閒睇下我個blog啦!

    回覆刪除
  10. 水晶晶 : 係呀 ! 不過埃及之旅已經兩年幾前既事lu~ 阿紫 :下個目標? 仲未定呀...不過最終意都係歐洲~ OK ,得閒睇吓你既流浪大長篇先!

    回覆刪除
  11. 好心你啦! 唔係我o係埃及, 你都唔敢去埃及自己一個人玩呱~
    一陣比埃及人食滑你呀~! 不過你都好本事, 自己坐飛機去到埃及... 小朋友, 你好叻呀!!
    快d寫完你o既"流浪貓記"啦!!

    回覆刪除
  12. 你個 "爆" 丫 !
    係啦~多得你啦~

    回覆刪除
  13. lhm你下次去邊呀?預埋我!一齊電波少年
    [版主回覆01/10/2008 11:41:00]你唔好吹水至好!!!

    回覆刪除
  14. 堅嫁,3月近近地台灣有冇興趣?

    回覆刪除
  15. 我要開始储假tim啦

    回覆刪除
  16. hello 你好 銀哥 第一次見面多多指教呀 我叫Allen
    第一次睇你個blog 好勁呀!!!我都好想好似你咁 自己去哩D地方旅行
    若你唔介意的話 好想請教下你旅行d野!!!!
    你去過d地方真係好靚!!!
    [版主回覆05/08/2009 19:34:00]幸會幸會~ 叫我銀仔咪得LAW~
    (好想請教下你旅行d野!!!!)<--- 唔敢當~ 大家交流吓啫~ 有問題唔使介意...睇吓我解唔解答到你~
    其實人人都可以好似我咁架! 只係睇吓有無膽量啫~

    回覆刪除
  17. 哈~銀仔~你好你好~聽你咁講實在太好喇~你好好人呀!!!!
    我最想想想知既係旅費個筆點預算....因為真係一d頭緒都冇呀 haha
    [版主回覆05/27/2009 00:21:00]旅費預算... 最多果次十六七日既東南歐之旅連機票食宿都係用左萬八蚊~ 其實我通常都只係唱幾千蚊港紙, 開頭都係碌咭先, 咁碌淨既咪玩到尾囉, 其實旅行唔駛好多錢架咋...

    回覆刪除
  18. 哦 咁都唔算好多~wo~~都接受到~仲以為最少要幾萬蚊~哈哈~
    thanks~錢冇問題~但要解決 假期~~~hahaa
    [版主回覆06/04/2009 20:12:00]其實兩者都係問題...

    回覆刪除