2024年7月16日 星期二

Day 5(下) Imagine(英格蘭利物浦)

(Day 5)() 2019-4-8

住宿:EasyHotel

行程:都柏林(愛爾蘭)✈️>利物浦(英國)


短短數天愛爾蘭及北愛自駕之旅完結,便來到這旅程的主角「歐聯朝聖」。



晚上9點準時在愛爾蘭首都都柏林起飛,一小時機程,10時到達利物浦機場。剛落機時,部份旅客唱起有關利物浦會歌,看來也是專程前來打氣。



利物浦約翰連儂機場,是我初次踏足,這是以以故The Beatles成員約翰連儂來命名。客運大樓內隨處可見Imagine的歌詞,機場的副標題更是Imagine其中一句歌詞”Above us only sky” 銀仔自小很抗拒英文,亦很少聽英文歌,就算聽也沒了解歌詞。自愛上旅行接觸到當地音樂文化後,聽歌的歌路也開始廣泛。The Beatles的歌曲也是我初次來利物浦旅遊時認真去了解,其中John Lennon個人的 Imagine 更令我著迷了很久,在一些不如意的日子曾經無限Loop過。歌詞裡對理想的大同世界為之嚮往,他是歌手更像是一位詩人…… 利物浦約翰連儂機場是很簡陋的小機場,但是利物浦+John Lennon + Imagine 結合在一起,就成了我到過其中一個很特別的機場。


在到境大堂高處,盡是John Lennon名曲歌詞

有悼念希斯堡慘劇的藝術品(是有關利物浦球會的一宗大悲劇、冤案)


機場的副標題更是Imagine其中一句歌詞”Above us only sky”

這次來到利物浦我們選擇自駕遊(趕時間嘛😅),這間租車公司比較便宜,所以服務也不太好。到達機場後致電租車公司來接送,我們等了45分鐘…… 在這個小型機場,我們的航班後再也沒航班抵達,客運大樓早已人去樓空,在寒冷天氣下「食西北風」,可是後來發現前往租車公司車程只需3分鐘,早知步行過來無咁嬲!(因為租車時,公司要求我們到達時致電安排取車) 取車後還要我付£3停車場錢…… 


人去樓空的大堂

John  Lennon是The Beatles成員之一,機場亦有Yellow Submarine 


等⋯⋯

這次租用是最平價級別的Kia小型汽車,已行了30000公里。開了一會車,Kia 這小型車對比剛還車的西班牙品牌Seat手感更好,車身更紥實,有點在我在香港駕駛的A200感覺。想起韓國車十多廿年前完全不入主流,當年開車時感覺非常不可靠(大宇及Kia),現在韓國車像其他韓國牌子一樣看來進步飛快,早已深入人心。



離開機場開車前往市區,道路街燈昏暗,是舊式香港的霧燈,很懷念呀~ 廿多分鐘來到市中心,到達預約好的EasyHotel $3xx-HKD,剛才對面馬路有咪錶位,很方便,也跟香港一樣晚間泊車不用付款,而房間的窗戶亦可看到。



這間酒店外表殘舊,甚至有點恐怖,但房間簇新,企理舒服,有點意想不到。


安頓好一切上床時已是凌晨1點了。


泊正門口!

右:外表認真麻麻

 

11 則留言:

  1. Yellow Submarine + Imagine +The Beatles 年代久遠的曾經.......聽歌身學英文

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前討厭英文時聽啲英文歌唔會理會歌詞⋯⋯ 係呢,你要摷摷你個卜個垃圾桶,啲留言應該掉晒落去

      刪除
  2. 我喺荷蘭住過一次呢個酒店集團,怕怕。

    回覆刪除
  3. 利物浦我八十年代去過,在朋友家中住左幾日,八年又去過一次,都係坐火車去。還有,唔知點解你幾篇post我都收唔到通知.🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!80年代嘅利市同你8年前去係咪變咗好多?
      乜原來會有通知?😯

      刪除
  4. 我成個行程都plan好曬,包括酒店機票,而家係kick死咗喺波飛嗰度。🫠

    你住嗰間酒店外觀睇落好似賓館,但張床又幾企理。🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間算幾好,你去朝聖都可以考慮吓,地點係正市中心。
      波飛我剛才睇官網,直到2024年尾每場都有不同Package賣,我見到連對鏝都有。當然係好貴,要視乎戲碼,鏝呢場£540 。如果唔從正常途徑,黃牛嘅價錢都係差唔多。朝聖就要破產,真係無辦法⋯⋯💸

      刪除
    2. 我已經上官網買咗波飛喇~係11月9對維拉嗰場,價錢係£450,個package裏面包含一啲小食啤酒,仲有名宿陪你食飯。😬

      刪除
    3. 嘩嘩!好正呀!仲有餐食添!不過,邊個明叔先🤪
      期待你分享~

      刪除