2024年4月6日 星期六

Day 1.3 追逐太陽(愛爾蘭都柏林/Ballynahown/Galway)

(Day 1)() 2019-4-4

住宿:航班上

行程 : 杜拜(阿聯酋) ✈️>都柏林(愛爾蘭) 🚗Ballynahown 🚗Galway




經過十多小時的浮華空中旅程,於中午到達都柏林。關員十分友善,過關時Non-Eu條隊幾乎無人,看來遊客較少選擇這位於歐洲的邊陲小國。



到境大堂


在客運大樓乘專車到租車公司,取車時給了西班牙的Seat(我原先選雷諾),這是上次去西班牙時很想租的當地牌子(因為那時澳門賽車Seat這品牌很厲害喔!)。五天租車費共€90,如過埋北愛另加€3x附加費,每日也不用$200港幣,實在太便宜了!





愛爾蘭我會怎樣玩? 由於愛爾蘭出名天氣差,我會選擇「天氣先決」!像我這樣無計劃的人就最適合不過。 離港前一直密切關注天氣預告,當到達愛爾蘭首都都柏林時,從天氣報告得知西岸地區明天會有太陽,也不理會是否剛搭完長途機,取車後便一口氣開車前往西部旅遊重鎮Galway。途中短暫停留小鎮Ballynahown略為參觀。



3個多小時車程,經歷了變幻莫測的天氣,時晴、時雨、還落冰雹,汽車好在無損壞。這時港女在香港剛考取車牌不久,沿途也向她講解正確/外國大部份地方的駕駛規矩。最明顯是除超車外靠左駛,就算超一架車也隨即駛回慢線。

東岸去西岸只是二百零公里不太遠



公路收費處

Ballynahown鎮



中途經過油站,紀念品全是代表愛爾蘭的綠色


Galway

下午4時多來到Galway,可能放工時間在市內大塞車,從地圖的指引來到有眾多B&BCollege road一帶,隨意找都一間St.Judes Lodge B&B,詢問後一晚€70 Deal!  環境不錯,包早餐,也有泊車位置。



安頓好後已是黃昏接近6點,於是外出漫步海邊,此時在碼頭烏雲中露出一片藍,夕陽照射著建築物構成美麗的倒影。




上:旅館很近海邊
中:仍未塞完車
下:戶外的自助洗衣



碼頭不遠處便是步行街,這裡商店餐館酒吧林立。先隨意逛一些商店紀念品店,發現一些毛衣很美,那時想買一件披肩比姨甥女希希,但最後都無買。😅 





不久又下起冰雹,這次很大粒嗒嗒聲響,人們紛紛走避。此時我們也找到一間特色餐館吃晚餐,室內設計成一半快餐一半餐廳的不同風格。我們選擇了快餐那邊,點了Fish & chips,有不同魚類可選擇,我就試了貴些少的Plaice(鰈魚) €7.2,吃過後覺得始終是Cod鱈魚最好食…… 餐後再點愛爾蘭生蠔€11/6隻!見客人在隔離酒吧外賣啤酒,我們也外賣健力士黑啤(來愛爾蘭當然飲這代表啤酒吧),最後意猶未盡再吃多6隻!生蠔我地覺得唔錯喎,無講到那麼差,可能新鮮搭夠吧。


成枱冰雹


左邊快餐、右邊有侍應招呼






晚上市內如死城一樣,街道無車,相信塞車都是集中在下班時間。我酒量不太好,加上時差更覺眼瞓,左搖右擺地回旅館,沖涼後像大昏迷一樣。
































 

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 你住得近可以考慮下去愛爾蘭玩吓!之後都柏林去利物浦果程機票仲平呀!

      刪除
  2. 感覺上係一個好寧靜嘅城市,嚟休息hea吓應該幾適合。🍂

    btw,最近google留言有quota真係麻煩,回應到某個次數,啲留言就會自動變垃圾留言。🙄

    回覆刪除
    回覆
    1. Galway OK架!不過天氣好去邊度都OK...
      唔緊要,我會去垃圾桶睇吓嘅🤣

      刪除
    2. 小月: 呢個問題好耐啦,我覺得未必回應次數而定,而係google 嘅blogspot有時痴痴地,久唔久就會將啲留言掉咗去垃圾留言,所以得閒摷吓垃圾桶

      刪除
  3. 租車好平...望番我上年法羅租車真係好貴~
    件披肩又真係幾靚幾可愛喎~可惜無買~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能未至於好熱門無咁大競爭呱
      無買可以慳返🤭

      刪除
  4. 我試過一次係 Scotland, 超車太開心, 留在對面線行駛一段時間. 後來忽然諗點解自己係呢邊線, 因為一段時間完全無車, 好彩無車喳.

    有一次因為想住 Castle, 第一晚無房, 玩完 Ireland 西南部, 開5小時車返去住 castle.

    Ireland 街邊無乜人, 但入到 Bar 都係人. 當年去西部入親去既餐廳 (French, seafood....)都好好食. 我地點多了, Waiter 話最餓既人都食唔晒. 當時未開始寫 Blog, 睇你既行程記憶一點點返來.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今次都想住Castle架,不過有點遠⋯⋯
      係呀啲人係晒Bar度🤣 海鮮係唔錯👍
      我打blog都係想記錄旅途點滴,唔係好快唔記得架🤣

      刪除