2022年2月12日 星期六

地球的另一個加(家)學習篇@幫忙做Project

 【地球的另一個加(家)】學習篇@幫忙做Project

旅遊這科目範圍頗多,如管理、會計、市場營銷等範疇,觀光旅遊只是佔一部份。由於功課繁重,每當有旅遊相關的功課當然樂意協助。



這是計劃行程的功課,我便用自己的旅遊經歷、照片、在網上找了一些資料,用了大約一小時便完成10天行程的初稿。(當然,中文轉英文這部份由港女自己處理了) 此外,港女的同學亦問我借出照片、當地手信來做Project,難道銀仔成為了旅遊資料庫?😆 (港女按:功課的行程要起碼每天有一家餐廳,所以要花時間找,而且要用excel的程式計算開支、不同類型消費的次數等等,早前遇上不停搬家的日子,也花了很多精神才完成。)

12 則留言:

  1. 仲以為你又準備去旅行:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 旅行我係唔會準備,更加唔會計劃架🤪

      刪除
  2. 有你幫手,港女輕鬆好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱呢啲幫到手啫~😬 真正遊山玩水佔一小部份咋

      刪除
  3. 功課幾似我依家份工。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好耐之前我到估你係做旅遊業,你果part應該係國內市場添,你好似有提過

      刪除
    2. 其實我轉咗department,國內唔使我負責喇(因為冇生意),依家世界各地都要做。尤其係亞洲,中東同美加都係我主力。

      刪除
    3. 你份工正呀~ 從事旅遊業,我怕做果行厭果行。

      刪除
  4. 你好叻仔呀仲有幫手做功課XXXXXXXD
    我plan旅行既技能就黎消失....
    以前最鐘意睇機票同酒店...依家好耐無入過哥D網站...

    回覆刪除