2016年9月24日 星期六

Day 20(上) 公路旁的午餐 (納米比亞東北部)

(Day 20)(上) 2015-9-30
住宿:Buschfeld Rest Camp
行程:Dlvundu —> Rundu —> Otavi —> Outjo
行車里數:730km

Dlvundu 
起身食麵包、烚蛋、乳酪及即沖麥皮,還有經過了兩個國家、由贊比亞時酒店打包早餐時剩低嘅蘋果汁。昨日於超市買的麵包,好乾好粗糙、好惡啃,要一啖麵包一啖水先吞到。烚蛋跟昨日一樣,煲水時順道烚熟雞蛋,而滾水也可用來沖麥皮。早餐簡簡單單,簡單就是美。
吃過早餐便收拾行裝離開。日光日白看清楚尋晚嘅住宿,門面看似幾有規模,相信這裡除了營地,房間應該幾幾豪華咁款噃~(港女按:上網搵返呢個營地嘅網頁,見到有會議設備,唔玩露營亦可入住客房,睇相都幾靚咖。)

由於要追返路程,尋日車程非常長,相信今日都唔會短。於是係鎮內入滿油,入咗約$150-HKD/27L。

車上的糧食開始充足

雪櫃都有好多飲料食物,而透明蓋位置是冰箱

營地每個車位通常有條電柱給車輛駁電,這個工序由能源部大臣負責

將車頂關好後,便用下圖的鎖穩固

豐富簡單早餐



Rundu
上一篇提及納米比亞東北的古怪版圖,一直沿B8公路,長長嘅長廊還未走完。直至離開這長廊才慢慢看到小鎮。駕駛到近安哥拉邊境的另一個城鎮Rundu,只是兩小時車程,不知為何咁快又肚餓... 這裡有先進嘅購物中心,心動想買件Tee,最後都無買。(先前住宿時被偷嘛)由於還未有足夠嘅當地貨幣,美金仲有好多未換過,於是到一間銀行排隊。銀行內非常多人,條隊起碼二十人,而且等候多時也沒甚進展。為了爭取時間,便決定分頭行事。我排住隊先,由港女找尋其他換錢嘅地方。最後搵到一間找換店,內裡只得一個店員。有個好好嘅當地人讓我先,佢話佢換得多及有點複雜喎,真係好人。


有錢又身痕,便去超市掃貨,使咗$340-NMD($170-HKD)。於超市內看到有幾餸飯,便外賣來做午餐。
將物資放落雪櫃期間,稍不留神,雪櫃門拍落嚟,Boom一聲撞親額頭,痛死我,忍不住大喊了一聲... 用手摸一摸,再照鏡發現腫了細半隻雞蛋咁大個瘤呀!

Rundu市區


這是非洲玉米粉,買了一包


由於剛才駕駛時,不時看見公路旁有休憩處,通常都是四野無人。休憩處嘅環境跟路牌一模一樣,必定有棵樹及枱櫈,幾得意。喺超市看見兩餸飯檔口時,便想到買外賣於公路旁嘅休憩處食,必定有一番風味呢~


日間天氣雖然乾燥,但仍算炎熱。怕食物變壞,都係快些起程,沿公路前進,尋找休憩處吧。
無幾耐去到一個休憩處,停泊好拍些照片,便打開兩餸飯食。此時一群衣衫襤褸的小孩從遠處跑來,企定定眼金金咁望住我們。我也見怪不怪,還記得我於莫三比克時嗎?我當時什麼也無做,只是觀看當地人踢足球,不一會便有約二十名小孩駐足觀看著我。
於是港女從袋內拿了兩條soyjoy請小朋友分嚟食,但他們食完後繼續呆若木雞咁睇住我地進食,也有點唔好意思,想走又走唔到,於是極速食完走人。離開時已猜測他們會否從垃圾桶拾回殘餘食物來食,果然真是這樣。。。他們雖然衣衫襤褸,但個個精神飽滿,精力充沛,唔似飢荒無得食咁,唔通佢地對鄉間毫無味道嘅玉米粉食到厭?唉,無諗過會係較為先進嘅納米比亞會看見這些心酸畫面,當然,倫敦街頭都有機會看見⋯



休憩處跟指示牌一模一樣架~




剛才臨離開時,也有一位約十歲八歲的學生於公路旁行過。他走過來,開口問我地借筆。我當然知道佢唔係借啦,港女好樂意向他送上一支原子筆。現在港女也不時想起這小孩,不知有否善用我們贈送嘅原子筆呢?(港女按:開頭有D小人之心,估佢想攞錢,經過呢件小事,我對非洲嘅好感又更進一步。希望佢俾心機讀書啦,話唔定第日做咗名人,都會記得呢枝原子筆。哈哈。想起香港小朋友真係太幸福,自己細個讀書,咩文具都有,邊會諗到要硬住頭皮問陌生人拎。)


食完午飯,繼續沿B8公路行駛,由一路向西轉為西南。漫長、荒蕪、炎熱的公路,竟然有警察影快相!好在無超速,但都被截停。他稱我們無超速,只想要點飲料。只見他獨自一人、一架車於樹蔭下捉超速,不知是否得罪上司呢?其實於這些落後國度,他大可屈我們超速的。見他咁慘,憐憫之心頓起,給了他一罐冰凍飲品。他稱如有人超速,開罰單後便要返回Rundu繳交罰款。嘩,現在開了兩小時車,想起要返轉頭都不禁抹一額汗⋯
見佢都幾好人,臨走時醒多支啤酒比佢,叫佢下班後才飲。


Day 20待續。。。

開車太耐都不時再停下來,從雪櫃取出冰凍嘅飲品來享用,今次就食蕉來做下午茶


16 則留言:

  1. 四圍好似冇屋個喎,啲細路喺邊度嚟㗎??

    回覆刪除
  2. 我地廿年前係南非自駕遊,經過貧民區,都有小孩追住我地鴐車,我地唔敢停底,但呢處咁荒蕪,啲細佬係邊處走來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我地太大膽,哈哈~
      之後我都成日停係公路旁都無遇到,可能這個位置好近村落。

      刪除
  3. 咁荒涼地方, 我一定不會下來!! 給這樣圍/望著吃東西, 好有壓迫感!!!
    公路竟然都有人行過....

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:真係有D唔好意思,喺佢地眼中,我地應該算大魚大肉,不過唔想俾太多食物佢地,怕佢地成為習慣。
      其實當地好多學生都係行路返學放學,好熱鬧嘅。咁啱攞筆個細路就同另一個人一齊行,拎住教科書嘅。

      刪除
  4. 咁喱個camp site都幾好喎,如果厭咗連續幾晚露營(又或者夫婦情侶突然想有啲「私人事務」要辦XXXD)都可以選擇住返客房果邊,而且門口望落都幾靚有resort規模,感覺企理!!!
    其實啲小朋友都幾純真幾乖,如果佢地係要一湧而上搶飯食我諗銀哥一個人兩隻手都無力招架,去這類落後地區係咪都常帶備文具派畀小朋友?
    嘩~~~如果真係抄牌要返轉頭就大鑊,喱支啤酒請得過wakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係掛,屋仔車設備咁齊全,乜野「私人事務」都搞到啦。

      刪除
    2. 屋仔車會車震架,嚇親D野生動物不太好,wakaka~~~
      基爾講得無錯,有些遊客可能住得太多露營車,用一晚半晚休息一下都係唔錯選擇。
      這些小朋友,令我想起我親身接觸佢地嘅重要性,才可帶出我嘅感想,這樣才令我覺得他們可能是貪食。你想想,如飢餓了好耐,我見到食物踩你都傻去搶啦,哈哈~
      文具我相信都要帶去,但不要派到過了火就可。

      刪除
  5. 營地叉電設備同我地呢度差唔多。另外,我諗起響摩洛哥露營,營地旁邊都有間有瓦遮頭既石屎屋以防萬一。最後玉米粉點整?溝水即食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 稍後遇到有些營地好似你咁講,車位旁會有瓦遮頭架~
      玉米粉點整?請收看下一集,美男廚房,食左先講,wakaka

      刪除
  6. 華...差d俾個雪櫃殺死..........真係要小心d先得~
    下....無得坐低等要硬住頭皮排隊架!!!咁真係有排等喎銀行~
    個兩餸飯幾吸引喎!!仲要咁大個~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鬼重架個雪櫃門!
      邊有咁多人,唯有大膽叫港女自己出去尋找,哈哈~
      味道幾好,難怪當地小朋友要食。

      刪除
  7. 玉米粉2.5kg一包,你哋食唔食得晒架?

    回覆刪除