2016年5月5日 星期四

Day8(上) 廉潔國度(馬拉維Zomba)

(Day 8)上 2015-9-18
住宿:不知名簡陋住宿
行程: Zomba —> Mongochi —> Monkey Bay —> Cape Maclear


這間住宿早餐豐富,環境算是不錯,享受自拍之際醒起不是享受的時候,先攪Visa才是正經事。



先係reception約好左架的士,$1500-MWK($24-HKD)去兩站。先落山去市中心銀行換錢,再上返山去移民局。上的士時諗諗下,不如先經過移民局問一問幾錢先啦。10秒鐘車程,約60米路程到達移民局,原來咁鬼近。問一問職員才知道可以直接俾美金,$70-USD就可辦簽證。身上有美金當然唔使落山換錢啦!於是諗住原先要比$1500-MWK,依家只係10秒鐘車程,俾夠$1000-MWK($2-USD),佢應該都賺到笑呱。點知佢好似唔夠咁咦咦哦哦,又打電話比酒店個reception。我睬佢都傻,鬧到佢走為止!鬧到移民局職員都笑,我鬧為何每一個馬拉維人都咁貪錢架⋯ (其實事後諗返都係我唔啱,我地協議好在先,應該原定路線兜晒佢。因為當地人難得遇上我呢條水魚,根本就唔關油錢或浪費時間嘅問題,而是我協議好嘅錢) 我錯,sorry⋯


跟隨職員到一間狹小嘅辦公室,門後掛了一件職員制服。無耐一名類似長官嘅人入嚟,知我要辦Visa就俾張表格我填,並收取了我的護照及$70-USD。佢好nice,我都未開聲便發了一張收據俾我。隨後也有兩名歐洲女仔入嚟辦簽證,我填好晒野當然讓坐啦~ 等咗一陣這位長官又帶我入一間更大的辦公室,只見這辦公室有一張書枱,一個書櫃,另一端有梳化茶机,茶机上放了一份報紙,淡淡藍色嘅窗簾,好優雅嘅格局。書枱有一位好架勢人物正在處理文件工作,十分有威嚴氣勢的樣子,似是局長咁。他看了的我一眼便賜座,隨即低頭繼續辦公。而啱啱帶我入房嘅長官放低了我剛才填好嘅表格及護照,默不作聲等候指示。耐心等候期間,他枱頭正在處理的文件,不知關唔關我攪Visa事,但發現文件格式竟然跟我們香港的政府文件格式一模一樣喎!呀!我明白啦!大家也曾經是英國嘅殖民地,唔怪得之啦~

首先到狹小的房間,唬佢唔係度偷影⋯


大約等了十多廿分鐘,問了一兩句關於我的馬拉維行程後,便從一本有大量Visa嘅簿撕下一張,交俾較低級嗰位長官,再由佢帶返我回狹小嘅房間,最後將Visa小心地貼上我的護照上,攪掂晒,Yeah~  臨離開時,見到剛才好有氣勢嘅長官行出嚟,佢仲同我講兩年前曾經去過台灣交流添~ 
就係咁,順利攪好Visa。勢估唔到會咁順利,係非洲落後國度會有咁官方嘅處理方式,無收多一分一毫,也無要求賄款。當堂對馬拉維改觀,呢兩日嘅冤屈氣盡消呀!開開心心重新出發~



步行60米返回住宿,收拾行裝,沖乾淨涼先出發,離開這個不喜歡嘅城市。(整個非洲旅程只得Zomba這裡咁貪錢討厭,算是整個旅程的唯一污點吧)


再經reception約好的士,等候期間櫃台職員好好人咁幫我影印剛才辦簽證嘅$70-USD收據。我亦問清楚一陣搭巴士幾錢,費事又被屈。


這段旅程,我本來是想去馬拉維湖享受一個週末假期的,可惜因要辦簽證而來到南部。現在重新出發,北上馬拉維湖!


去到巴士站,找到架Mini bus北上往Mongochi,即時跳上車。原來我是最後一名客人,上車後即時開車,真幸運。費用為$2700-MWK,有車票,明碼實價。
@1135


利用這程車,記下少少當地生活-
車上看見隔離當地人份報紙:
-話馬拉維政府今日會銷毀4.5噸象牙。我即刻同隔離個當地人講,如果非洲無大笨象,就唔會有遊客了。
-阿仙奴 “slip” 於薩格勒布,即歐聯輸波。

當地油價約$12-HKD 一升,咦?咁貴唔知有無記錯。
一條普通嘅魚$1.6-HKD。

上:深入內陸後第一次見有湖
下:路經一間教堂

途中隊晒梳蕉先


Mongochi

三小時後於1430到達Mongochi,像一個大型市集,比較集亂。其實我都多餘,大部份非洲地方都係雜亂架啦,哈哈~ 看見有一架貌似香港用來做警車的新款Benz等緊客,是前往馬拉維湖畔Monkey Bay的。這車主看來幾有錢喎~ 可惜車內車上只得三名乘客,看來有排等了⋯ 由於今日只食過早餐,同剛才嘅一梳蕉。依家成2點幾太肚餓,買了隻烚蛋食,$100-MWK($1.6HKD)。最後,於市集一帶兜了成粒鐘先坐夠人開車,但這程車原來只需約半小時⋯




當地人興咁放魚,以免滴水及腥嗅味整污糟架車

Monkey Bay

究竟Monkey Bay係咪好多Monkey呢?我都無深究,只知Monkey Bay係個地圖上有馬路直達、有碼頭港口、有渡輪去馬拉維湖各處,相對較為發達。我要去更隱蔽,地圖上只顯示有小路才能到達,同樣係馬拉維湖畔嘅Cape Maclear。
於Monkey bay落車,隨即有電單車兜客。我就選擇了一個青年載我入Cape Maclear。為何較隱蔽呢?因為無主要道路前往,得泥路碎石路,當然也無公共交通前往啦。我選擇這裡,就係想有少少與世隔絕嘅感覺~ 希望日落前會到達。
@1630






14 則留言:

  1. 我睬佢都傻,鬧到佢走為止!鬧到移民局職員都笑 <--我睇到呢句笑咗, 你真係好強! 我想高呼:我哋中國人唔係水魚! 我覺得你啱呀, 咁短車程點計都係佢著數啦!
    估唔到移民局啲官員咁好!
    今篇終於冇咁驚險喇, 等我呢個讀者可以抖吓氣, 呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你企係我果邊⋯
      我都估唔到,整個旅程只係入境莫三比克時被人問過賄款咋,去完後對成個非洲完全改觀!
      無啦,以後都無驚險啦,只係玩嘅活動驚險啫~ 乜睇都咁緊張咩?唔好玩我噃,哈哈~

      刪除
  2. 講貪錢,香港人都唔弱啦。

    回覆刪除
  3. 太肚餓都只係食咗隻烚蛋,夠㗎嗱?

    回覆刪除
  4. 好彩搞個visa都算好順利......
    我都有少少同情個司機,無端端無咗單大生意^^
    你個鐵騎士造型超正,最後有冇租電單車自駕環湖遊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都有,收左8成錢,但無付出過喎⋯
      咦! 點解解我無諗過呢?不過當地窮困,相信都無多餘車輛出租。鐵騎士,但要接受到好污糟既頭盔先得。

      刪除
  5. 好彩順利咋...如果唔係都幾煩~~~~~
    係哥度真係咩都係錢.......
    如果我日日咁樣俾人算住屈我俾錢...我寧願唔去...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係D落後國家,我都估唔到咁順利架~
      唉...日日咁樣俾人屈錢,所以我即刻走,就餓死。。。

      刪除
    2. 就好似上次我地簽玻利維亞簽證...我地都估唔到咁快...諗住預半日俾佢~~~~~
      你去非洲時有無帶定乾糧呀?

      刪除
    3. 有呀,D芝士餅係我旅遊必帶,可惜食晒,哈哈~
      我網上知道,玻利維亞同大陸friend返,比內地人可以簽證,我地港澳人滔到佢地嘅光,攪簽證易左。

      刪除
  6. 銀仔你張帶頭盔相好似人哋玩跳傘d相咁呀...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 又係喎!張相咁啱後面又有人搬緊野,哈哈~

      刪除