2016年5月23日 星期一

Day 10 艷遇(馬拉維Lilongwe)

(Day 10) 2015-9-20
住宿:Mabuya Camp
行程:Cape Maclear —> Lilongwe

尋晚半夜都痾左幾次,又發冷又頭痛,好在朝早已無發冷跡象。晨早又比個肚痛醒左,因為晏d要長途車離開,啪返幾粒喇叭牌穩陣D。


係住宿食了自費早餐便回屋收拾行李,便要準時10點check out。見間舖仔有人,買返張wifi卡先~ online時收到巴西朋友阿Yau嘅whatsapp,話尋晚好掛住我,記住一陣2點係餐廳用餐後車埋我回首都。尋晚放佢飛機都記住我,太好人了~



見時間尚早,個人又痾到散晒,攤咗喺酒吧位置⋯ 看見住宿D住客陸續離開,住宿及小村回復平靜,看來好多人好似阿Yau咁用一個週末來這裡渡假。由於天氣太熱,又痾到好口乾,買D野飲先。個職員見我個人謝晒皮,便推介我飲Red bull,非洲南部好興飲red bull,周圍都有得賣。都係唔好飲呢D野,飲返今個旅程其中一款至愛嘅飲品玉泉Ginger Ale。

攤左係度hea左兩粒鐘

無耐有三個亞洲人騎電單車車尾來到fat monkey,穿著大陸骨場好娘果D拖鞋,以為是內地人。他們攞房後出來酒吧位置,我係罕有嘅亞洲人當然即時被Target左啦~ 傾計後才知他們來自韓國,被公司派來馬拉維工作,有一星期嘅假期,就來到Cape Maclear渡假。看來Cape Maclear係馬拉維好受歡迎嘅渡假勝地噃~ 這三個韓國人兩女一男,好明顯其中一啤又是熱戀中的情侶。情侶之後周圍行,及坐係對面談心。單身韓妹就變咗埋我身,看真點都幾靚,單眼皮白白淨好有韓國feel。由於我個人個痾到腳軟,無乜心情。傾傾吓,差不多中午12時,費事到處留情(港女按:大誤),還是走吧!我還好期待跟港女嘅非洲之旅呢~ 臨走前買嘢飲,個鬼馬職員不停跟我打眼色,又望去韓妹度,當然剛才吹水過程全收佢眼底啦。佢係咁八掛問我,我話有老婆了,跟住佢抵死話可以做一天女朋友喎,哈哈~ 走啦,再見這位利物浦fans職員,也跟韓國朋友say goodbye。韓妹知我肚痾,表現得好擔心,我好記得呢個樣,因為香港女仔臉上係唔會有的。這跟日本妹子說話時一模一模,就係你跟佢說話時,佢會含情脈脈望住你嘅眼神。(港女按:睇下一句前,歡迎大家捐贈玻璃)我只好說聲I’m ok,頭也不回,背著沉重嘅行李,喺非洲嘅烈日當空下離開。


艷遇嘅野,唔知點解同港女一齊後經常在我身邊出現。我曾經單身長達5年,但就於旅途上只試過一次咁大把。佢係一個台灣女仔,當年去埃及時因delay左曼谷幾日有一面之緣,佢係台中讀緊大學,long D幾個月,因佢爸爸發現左電話賬單(當年仲係SMS年代,逐個SMS收費),反對求學時期談戀愛,都無再見過面就告終⋯ 依家d艷遇唯有心裡跟佢地講句名草有主,timing唔啱吧,哈哈~



熱死人

個人痾左咁多次,於三、四十度中午嘅高溫下,仲要攞住咁多行李都係對一個身體極限嘅挑戰。一離開住宿,穿梭於民居,便有幾個當地小朋友好開心向我飛奔過來,他們不是求攞錢,而是好開心咁拖住我隻手咁行。左一個,右一個,內心實在有說不出的窩心感覺,不知是否上天知道我唔舒服,刻意安排給我的一點鼓勵呢~ 小朋友係烈日當空下送了我一程,行咗20分鐘到達簡陋住宿,有點想暈。發現門已鎖上,於是放低行李於地上,係僅餘太陽曬唔到嘅簷篷底部休息。


坐了成粒鐘,阿Yau佢地返嚟,知我肚痾仲係咁講sorry添。先將行李放上佢架車上,就去Geko食午餐。去到Geko餐廳,見到佢女友Laura,見我痾到咁嘅死樣,即時拖住我隻手來慰問,西人真熱情。
@1400
同枱仲有兩個非洲女仔一齊食。咦!這兩個當地女仔我之前行返簡陋住宿時見過,她們都是赤腳,而其中一人只踢著一隻爛嘅人字拖,心諗做乜唔乾脆赤腳?可想而知當地對日常用品嘅珍惜。
外國地方無乜清淡野食,唯有點個漢堡包。食野時見成兩點鐘,我問咁晏怕唔怕返到去會好夜架,阿Yau話車程只需幾小時,叫我放心。於是詢問尋晚睇運動會嘅情況,佢地話有排球、足球、籃球,抵死來自巴西嘅阿Yau仲話bad football添,點有得同佢巴西相比呀,哈哈~
食了個懶洋洋嘅午餐,hea左了粒幾鐘後離開。離開時我咁啱同Yau單獨行,佢向我透露心事,話跟Laura結識後一同約來這裡玩,突然有一日就kiss起來,不過就話no sex喎,哈哈~ 臨走前來張自拍吧!跟南非靚仔道別並安慰佢一番,因為欖球強國及主辦國嘅南非再輸埋比日本⋯

巴西及南非型男


阿Yau揸嘅係香港稱呼維他奶嘅Suzuki私家車,兩名當地女子都一齊坐順風車。由於唔舒服,成程車好好瞓,只記得前往首都Lilongwe要翻過高山。剛入黑時到達首都,入住Yau及Laura推介嘅大型Hostel。道別前仲給了我前往贊比亞首都長途巴士嘅時間表添~ 逐一擁抱及錫面後道別,真係感激阿Yau嘅順風車。
@1900

坐順風車時,見到運動會還未完結


跨過高山
路線終於向返西了⋯


馬拉維首都Lilongwe

這住宿叫Mabuya Camp。 嘩,好多人呀!室內吧枱梳化、室外嘅長櫈坐滿人,電視直播緊欖球世界杯,啲人多到好似開緊party咁呀~ 雖然好多人,但都好彩有得瞓,我住Dorm,整間大房無人住,我可以霸晒添~ 看來這住宿真係好大。這Hostel雖然好大又有規模,可惜蚊患十分嚴重,室外唔在講,室內白紋伊蚊周圍飛,多到嚇死人⋯ 
先係吧枱飲杯果汁,價錢唔算平。期間認識吓其他住客先,分別同兩個英國朋友傾計。他們都來自倫敦,最喜愛球隊係熱刺,也是一個人周圍遊。跟其中一個貌似迷幻青年聊得最耐,為何迷幻青年?因為佢身穿代表牙買加三種顏色大麻草嘅帽同衫,一講起牙買加就話題來了。當然他也正在隻身遊世界,亦到過牙買加。仲話係納米比亞首都好危險,見到有人持𢬿行劫⋯ 唔係嘛,我尾站就係納米比亞喎!跟住打聽到關於納米比亞嘅資訊,如睇土著地點等等。


問吓個reception,明早前往贊比亞過境巴士嘅資料,不過佢英文機關槍咁回答,毫無體諒我呢個英文水皮嘅人⋯ 一個字都聽唔到呀!都係先沖涼吧~ 晚餐未食,唯有食幾塊餅充機就去沖涼。可能止痾藥效力開始過,又痾了兩次⋯ 


沖涼後大廳少了好多人,不知是否直播完欖球嘅關係。攞起本早前留起嘅馬拉維指南睇睇,由於明早要過境往贊比亞,原先今日想早點來這裡,去贊比亞領事館問問香港人入境情況。其實特區是免簽證,不知是否早前受了挫折,依家膽怯,才想做呢D多餘野。 不過唔睇尤自可,一睇本指南有講特區護照係要簽證,即係點呀⋯ 擔心左一陣,又whatsapp港女幫我check都話免簽證。唔鬼理佢,再於吧枱問第二個客人有關長途巴士情況,佢話可以幫我約定明早的士前往巴士站,稍後就有的士來跟我講價。我入黑先到這裡,對這首都地形毫無概念,只睇過LP地圖,又要趕住走,看來係要比錢人賺了。無幾耐的士就到達住宿,開價約$7-USD,唔太貴應該合理價錢呱,成交。明早0445見。


回吧枱跟剛才嘅好人道謝,他是一個馬拉維嘅中年肥胖大叔住客。佢係當地嘅雪茄商人,差不多每個月都要飛經香港,轉往中國做生意,仲話不時落老蘭隊啤添。不過佢都講起差不多每次喺香港搭的士都被呃錢⋯ 呢樣我絕對清楚,因為我前前後後都曾經係機場工作了七八年,所以香港這個國際大都會,有時跟這些「第三世界」國家不遑多讓。不過名不經傳嘅馬拉維雪茄竟然受大陸人青睞?定是我太孤陋寡聞?佢仲攞出最新嘅iphone 6俾我睇佢喺馬拉維嘅農場及大陸嘅相添。聊天時啤酒一支接一支,帶點醉意。佢仲想請我飲酒,我話肚痛婉拒了⋯ 交換了電話,又好好人咁幫我換了點馬拉維貨幣。早點上床瞓覺,臨瞓前小心檢查蚊帳,個人已經唔舒服,如晚上俾蚊咬,我實會發癲架⋯ 


以Dom價錢獨霸房間,賺晒~


看見窗外都坐滿晒人



16 則留言:

  1. 艷遇同港女一齊後經常出現>>> 一定係港女派嚟考驗你啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,佢仲要搜羅不同國籍添,辛苦晒~ 哈哈~

      刪除
  2. 聽見咁多蚊,我都打冷顫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我ok嘅,只要唔咬我就得。小強我就打冷顫

      刪除
  3. 其實男人要到某一個年紀同閱歷先會開始吸引,同女人唔同,所以你早幾年無艷遇囉...XDDD

    回覆刪除
  4. 果3個小朋友又真係幾可愛.....
    銀哥個人咁老實擔X唔偷食,銀嫂唔駛太擔心啦!!!!(拿拿拿,幫你講咗好話㗎啦XXXD)

    回覆刪除
  5. 睇完成篇, 淨係想捐玻璃, 豪俾你, 搭多個痰罐
    wakakakakakakaka

    回覆刪除
  6. 喂..你痌咁多次..小心脫水呀.................我就咁睇你呢幾日都痾左成廿次!!
    哥幾個小朋友好可愛~~~甜心小天使~~~
    算啦~long d好難keep架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾日廿之啫⋯ 好在我都有補充好多水份。
      非洲D小朋友我覺得最有純真架~

      刪除
  7. 你唔好提咁多豔遇,唔係港女將來唔比你獨遊!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要好誠實咁記下,唔理港女,唔係將來點有得回味我嘅旅程點滴呢~

      刪除
  8. 南非型男真係幾型。唔知銀仔韓國艷遇又點樣既呢??
    (銀嫂:玻璃既野,我會照捐,ahahahhahaha)

    嘩你痾咁多當時驚唔驚@@ 如果係我既一定好淆底…………………………………………

    回覆刪除
    回覆
    1. 知你心心眼啦~ 韓國女仔,人一個囉,哈哈~
      人捐你又捐⋯
      其實我都少少淆架,不過最後都好彩好返~

      刪除