2015年11月18日 星期三

Day 12 離開樂土(安道爾)

(Day 12) 2015-04-12
住宿 : Novotel Moscow
行程 : Sant Julià de Lòria(安道爾)—> 巴塞隆拿—> 莫斯科

晨早起床睇日出,真不願起床。當大家一同出到室外,嘩! 不是因為美景,而是氣溫,真係好寒冷呢~
由天黑一直等晨光初現照片大地,等呀等,發現唔對路。前面阻擋著太陽嘅群山隨時2千米高,幾時先見到個太陽?就算見到都唔係日出感覺了,都是返回暖笠笠嘅被竇,再補眠一下吧!

外面太凍了,都係返回室內瞓覺吧

再次瞓醒食埋早餐,同屋主傾計,講吓呢間住宿嘅歷史。從照片睇到一磚一瓦都係男主人嘅父母同親戚建成,而家就由佢兩公婆同阿仔經營。佢地對中國遊客印象竟然是好好,我相信來得這山卡啦都比較有質素吧,(咦!兜左個大圈咪讚自己?) 這亦是跟我之前旅途所見嘅一樣。臨別前與屋主來一張大合照便離開,真係唔捨得這間深山住宿,同埋親切嘅屋主兩夫婦。


港女先落小鎮寄Postcard,當日郵局無開,去到旅客中心亦無郵票賣,好在職員肯幫手寄,可以擺底郵費俾佢地代勞,返到香港無耐已收到postcard。(港女按:安道爾處於法國與西班牙之間,以一般偏見來說,安道爾人既無法國人嘅傲慢,也無西班牙人嘅懶散。)處理完postcard事宜,銀仔就全速駕駛返回西班牙巴塞隆拿,因為要趕下午前到機場還車,之後上機飛往莫斯科。

再見夢想小國安道爾,希望有機會再重遊。

回程時取道收費公路全速前進,雖然未能再經過去程時嘅修道院,不過風景一樣秀麗。公路上見有好多踩公路單車往西班牙方向,唔通這些人都係來一個weekend?因為喺深山住宿遇到嘅法國情侶,正正就是趁weekend來安道爾渡假。高Ling沿途拍下大量單車照,回港後比佢無嚟到嘅男友羨慕吓。

近巴塞嘅山,好特別


一口氣揸到巴塞近郊的highway,收費道路出口職員好好人地寫咗去巴塞機場嘅路口名俾我地。可惜最後都係入錯了一個路口,兜來兜去迷晒路,大鑊!期間行極都錯,我又無信負責導航嘅港女,攪到佢黑面⋯ 好在飛機就唔趕,只係趕還車啫~ 所以話大城市自駕都係麻煩,而且巴塞嘅路牌算是極不清晰,去到好近機場才見有機場標誌。最後趕唔切搵油站入油,又唔想再迷路,遲了5-10分鐘還車,就由他收入油附加費吧,好在無收遲還車嘅罰款。


還車後我們check in先入禁區,高Ling要辦退稅,但條隊排到好長又唔郁,我與港女便爭取時間走去老麥醫醫肚。會合高Ling後才知佢排錯隊,對面無人排的櫃台先啱,應該是退稅種類不同,我無深究了。



1650時登機,五個多小時嘅機程,晚上9時許到達莫斯科。今晚入住港女係香港book定嘅Novotel機場酒店,到埗後前往Shuttle Bus嘅車站。室外已看不見十多日前看到嘅積雪,看來氣溫回升了不少。只是幾年無來,機場內部好像裝修過,戶外嘅的士都好新淨。



酒店check in時攪左好耐,因為出發前經酒店網做booking要兩間房,因網路問題重複了做左兩次booking即四間房,幾經轉折要我地自己email聯繫酒店,才取消到其中一個booking。現在check in時職員又話我們只book了一間房,如要住多間當然要pay啦!真係煩,最煩好似係酒店網bxxking.com,好似無責任咁,佢覺得網絡問題唔係佢責任,cancel一個booking後,錢又照收,但就無得住⋯
最後好在酒店方面到收取我們網上房價,不過匯率已差了許多⋯ (港女按:Receptionist係一位男士,俄羅斯人本身就唔鍾意笑,見住cool底嘅佢要夾硬擠出笑容,又幾得意。)

後來返到香港幾經辛苦才跟酒店網追回一間房嘅錢,仲要退少左二百幾,有錢退算了,好x煩!

每間房$5xx-HKD,算幾企理,梳洗好就爭取時間休息了,因為第二日要一早起身去逛逛市中心。



14 則留言:

  1. 你攪到我即刻想飛去安道爾!
    得你一個司機咋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 快plan吓,記唔唔好係香港買,想買野留返去到先買來即用!
      高Ling都識揸,但雪藏牌,只係南法揸過highway一段,這裡山路都係我揸吧

      刪除
  2. 你竟然追到酒店網錢????好勁!
    我上次就追唔到喇。真係好憎果D網!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好憎但又好方便,哈哈~
      追瘦佢呀! 佢唔比實去旅遊業議會及報投訴!

      刪除
  3. 踩單車沿途應該都好靚,所以吸引到咁多人來踩吧!
    咁下次索性聽晒銀嫂話,即使行錯路都唔驚啦kakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 這國家攪到我好想學滑雪,好想踩單車,好想行山,好想好想好多運動⋯
      下次唯有聽,大不了行錯路啫,唔會比人發脾4嘛,wakaka~

      刪除
  4. novotel間房唔錯喎~我哥時去法國都有住過~間房好大~
    我好想睇下個俄羅斯男仔既夾硬笑笑容~~wkakakakaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,酒店真係唔錯!
      俄國人平時真係"芝"都唔笑,依家佢夾硬笑唔知係咪公司政策呢,哈哈~

      刪除
  5. 住多幾日呀嘛!我睇相都唔夠喉啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得兩日時間即興玩嘅係咁了,我都唔夠喉⋯

      刪除
  6. Silver,網上Book酒店有時真係好煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但有時又好方便。
      好彩我旅遊唔鍾意book定啫~

      刪除