2015年11月4日 星期三

Day 10 再租車、住深山(安道爾Bixessarri)

(Day 10) 2015-04-10
住宿 : Hotel Parador de Canòlich
行程 : 巴塞羅納 —> Sant Julià de Lòria (安道爾) —> Bixessarri


今日喺團友Ellen提早回港嘅日子,先係住宿食埋尋晚買嘅角仔、市場買嘅生果作早餐。然後一齊攞行李離開住宿,咁多人梗係搭的士,民宿去到機場車費連行李費€38。
為何我們三人也攞晒行李呢?因為我們已決定離開逗留了3日嘅巴塞,識得銀仔耐嘅都知銀仔唔鍾意玩大城市(其實今次留耐左了),而熱愛自然嘅高Ling亦有同感。有時書本或網上嘅提議,這裡一定要玩幾日,那裡又一定要玩幾多日先夠。好似我咁覺得玩夠咪走囉,或者有D建築師或設計師覺得巴塞睇一個月都唔夠呢!所以話其實無乜野準則嘅,逗留幾耐最緊要都係睇自己啫。



到達機場,由於去程獲upgrade特選經濟,回程都心思思想坐返,所以問吓有無得upgrade,答案係要比多一倍價錢⋯ 試過好野好似返唔到轉頭添⋯ 咁貴當然無upgrade啦。
目送Ellen獨自上路後,決定再次租車闖一闖。三缺一後,車尾箱不用顧及存放行李問題,當然以經濟為本~ 從眾多公司中揀了兩間問價,一間係之前南法租過嘅Eurocar,及大牌子Avis。格價後Avis最抵,本來諗住租西班牙本地品牌Seat,點知職員十分貼心,話我揀既車太舊行車里數也多,唔建議我地揀,並推介了同級數嘅VW Golf以€114租兩日,仲比我地延遲至1400還車添!
@1200



去停車場攞車,檢查後出發再往「牛蜱山」(正名: 比利牛斯山)。 不過先返轉頭,去剛才搭的士前往機場路過嘅一個商場用膳。沿途開住手機個Google map用離線GPS。商場都幾多遊客喎,仲見到D華人遊客,相信這裡是Outlet。離開市中心遊客區物價果然便宜,午餐亦抵食夾大件。飯後於商場外買點麵包;也去過高Ling好想去嘅L'occitane,不過發現無乜著數後,便立即使離路況複雜、自駕會迷路嘅巴塞隆拿。


咁大間舖只係賣咖啡膠囊! 睇嚟當地人真係好鍾意飲咖啡喎~

頭盤

主菜及甜品



離開巴塞往西北方走,全程於山路行駛,銀仔開始掛住喺南法租嘅Benz呀!因為架VW Golf得1.5cc,跑山路實在太吃力⋯ 沿途山區風景好壯觀,我地不時停車喺路邊細心欣賞同拍照。大家都慨嘆應該早一點離開巴塞,來這裡遊覽會更好。 於山區途經一間修道院,不,應該是途經纜車站,沿纜車抬頭望不知幾多百尺高,見有一座修道院建於㞳峭嘅懸崖上,就決定回程上去一看究竟! (最後無時間去)





之後路過一個水壩及無數風景優美嘅小鎮,終於到達標誌著兩國邊境嘅大樓,不用停車、也不用檢查就進入安道爾國境了。早前於西班牙國境山區那邊風景怡人,大家都有相逢恨晚嘅感覺。來到安道爾這山區小國,美麗建築物襯托著崇山峻嶺,更覺是一個夢想之地呀,嘩嘩聲此起彼落~



邊境



去到一個叫Sant Julià de Lòria小鎮,路兩旁長滿了粉紅色花嘅樹,而且旅館、酒店林立,找住宿無難度。見到風景咁靚大家都有共識,唔住毫無特別嘅市中心住宿,一定要去鄉郊搵旅舍。趁旅客中心未關門攞地圖,並聽取職員推介。上車後研究地圖發現職員推介嘅住宿都係近市區、比較大路嘅酒店。不過再仔細睇地圖,我地就被一間地理位置好特別嘅住宿所吸引。這住宿位於一個深山、叫Bixessarri嘅地方,方圓十里都無其他設施/景點咁,而且仲必經一條蛇仔山路才可到達!趁天未黑齊決定闖一闖,大不了咪回市中心找住宿。 

Sant Julià



於是再走更斜嘅山路上山,這1.5cc嘅私家車行得更辛苦。約十多二十分鐘後,到達Bixessarri小村,望落好似無人住咁。再看地圖,發現我地仲未走過蛇仔山路,應該仲未到。於是再上山,終於駛到所謂嘅蛇仔路,這裡更加斜,可能有5-60度,真係怕架車會向後跌呀。沿蛇仔路上山揸了十多分鐘,連一間建築物都見唔到,加上天已入黑,大家心裡其實有點害怕,大家有共識係揸多十分八分鐘都見唔到就回航吧⋯ 

呢度好靚,但上左咁耐山原來仲未到


無幾耐終於見到燈光,一間位於深山嘅建築物於眼前呈現。下車時天氣十分寒冷,推開餐廳大門,見到屋主是一對上了年紀嘅夫婦,由港女用西班牙文問吓有無房。由於屋主回答話有最後一間房時,我地已經太興奮、不停hi five,所以唔記得住宿價錢,應該$1000-HKD 有找 / $100 EUR左右吧。一入房間又係嘩嘩聲,簡直係夢想住宿!廁所有浴缸、企缸、兩組洗手盤,仲係一間套房,最多可以住四個人,可惜Ellen已經離我地而去。這裡四面環山,當然唔少得雪山景,而且裝潢好舒適溫馨。銀仔同港女一間房,另一間就由高Ling獨佔。屋主十分友善,有賓至如歸嘅感覺。女主人識西班牙文、法文同少少英文,男主人就唔係太識英文,不過都好熱情招呼我地。

蛇仔山路

入黑前到啦!

大房

高Ling瞓嘅房中房



由於方圓百里乜都無,晚餐當然幫襯呢度嘅餐廳啦~ 諗住大家都肚餓無謂太慳,於是每人叫了一個set dinner,大約十幾歐羅一個餐。點知食完麵包、沙律等前菜就發現今次大鑊了,因為太豐富,根本無可能食得晒,浪費食物真罪過⋯ 結果叫老闆娘留起啲火腿、cold cut聽朝早餐食,而薯條就無能為力了。Sorry sorry!!!

住宿對面有一間教堂



頭盤:麵包共享,用蕃茄及蒜頭括落麵包度食

頭盤仲有每人一大碟不同種類嘅火腿,另有沙律及湯,真係未到主菜已好飽了⋯

主菜來到,唯有盡力而為⋯

仲有甜品


14 則留言:

  1. 終於見識到我好想去嘅國家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子好羨慕你住得咁近Andorra, 你話去就去啦~

      刪除
  2. 安道爾我都想去, 現在又長見識!!

    回覆刪除
  3. Sant Julià de Lòria 花樹好靚
    好怕揸山路, 好傷神

    回覆刪除
    回覆
    1. D花一粒粒咁,都未見過嘅。
      揸車?唔係你先生做司機嗎?

      刪除
    2. 次次都係我揸架, 證明你冇睇, 唉

      刪除
    3. 我緊係有啦! 好彩我特登再去翻睇,係你無講明邊個揸,我先入為主當然一心以為男士揸啦~

      刪除
  4. 銀哥果然無介紹錯,山區的風景真係好正,咁山卡啦深山仲畀你找到間咁靚嘅旅館,好彩堅持繼續上山^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀仔親切D呢基爾
      呢間住宿真係樂鍾意,不過堅持上山期間都驚驚地架!

      刪除
  5. 快d學滑雪啦,唔係第日去住無嘢打發時間呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係來到安道爾,令我好燃起學滑雪嘅念頭。

      刪除
  6. Silver,民宿好正晚餐超豐富.

    回覆刪除