2012年8月27日 星期一

Day 33 人狗情未了(秘魯Aguas Calientes)

(Day 33) 2011-03-10
住宿 : Hostal EL Solan $50-Sol ($150-HKD)
行程 :Aguas Calientes —> Hydroelectrica —>
Santa Maria —> Cuzco

最高高度 :海拔4550米




起床食埋酒店提供”貴夾唔飽”既早餐後,係早上9點鐘裝滿水壺就出發Lu~


今次離開,一樣唔比觀光列車賺我地錢,一樣係步行離開。不過今次唔走回頭路,一於試吓Lonely Planet所講,而且係討論區無香港人提及過既路線先~ 呢條路線就正正係當日入村時既另一面。於是我後面背著大背囊,前面背著手拉背囊,同斜孭相機袋出發!
今天既天氣係… 又回復返烏雲蓋頂,毛毛細雨啦! 呢度天氣真得意,又會隔日天晴,隔日落雨既!


於是沿荒廢既路軌前行,今日比前日步行入村時精神百陪呀! 一來剛瞓醒養足精神,二來有左經驗嘛~ 再者唔使同其他人一齊行趕頭趕命,所以感覺步履輕盈,自由自在,體驗健行樂趣~

不過行左無耐雨勢越落越大,係香港帶來既黑色垃圾膠袋
終於大派用場啦! 用來包住前後既兩個背囊~



 

我本人






 再行多一陣去到一個類似火車維修站,由於有個兩條路,問清楚一個工人證實無誤就繼續前行。此時有一隻狗仔搖頭擺尾迎面前來,嗅一嗅我們後就與我們同行。起初都不以為然,以為是居住在維修站既流浪狗,諗住佢跟跟吓就會唔跟,點知就一直跟,好似多左個同伴咁,於是命名為Dolly~





 離開左維修站後,開始見到有不少既背包客迎面而來,佢地應該都係去馬丘比丘既小鎮。睇黎呢條Route都幾熱門噃~ 但我唔係好明點解係香港既討論區,搵唔到呢條路線既任何資料? 可能D人同我一樣唔太鍾意喺D討論區分享呱。呢條Route除左Lonely Planet有記載,同埋係早前Ollantaytambo既旅客中心得知的!

步行期間不時見有一條繩索駁過對岸,我估係村民用來過河的。烏魯巴河好似大洪水一樣,嘩! 咪好危險!
 


 


 

Dolly起初見兩個背包客逗吓佢玩後,跟左佢地行返轉頭… 睇黎都係養唔熟。諗住唔理Dolly啦… 點知又跟住晒! 之後仲前行引路Tim~


行行吓回頭望唔見左Dolly既!!! 大嗌都無反應… 諗諗吓唔通十幾秒前,行過由山上流過既急流,Dolly因路軌太闊而跌左落激流被水沖去???


於是即時行返轉頭望一望路軌,9成9肯定被山上滾落既激流,沖落有如洪水猛獸既烏魯巴河喇! 呆呆望著有如虎嘯龍吟既烏魯巴河,十分傷感,心諗就算識游水都死啦! 咁就斷送了一條性命了…



於是再叫多幾聲Dolly Dolly Dolly… 忽然發現激流旁既草叢”喳喳聲”,Dolly全身濕晒掙扎爬出草叢,我即時笑逐顏開去攬住佢呀! 仲同佢抹身Tim~

出事現場

 

 Dolly死過翻生,好似乜都無發生過咁,繼續好開心咁做領航員,只不過打了幾個噴嚏。
究竟佢知唔知差D無命?
究竟佢又知唔知我有幾擔心佢?
原來只係相識左個幾鐘既畜生,不知不覺已建立左深厚既感情了~ 休息食麵包補充體力時,搣D麵包比Dolly食,但佢竟然揀飲擇食唔領情喎! 而飛機派既花生佢都係食左一粒咋…

 
 


 於是一直行,行到後來經一個當地人指示,係一條小路落山,就見到一條小村落。行到小村落既盡頭就見到一架小巴等緊客,一問之下原來呢度叫Hydroelectrica,呢架小巴係去Santa Maria,車程一個小時,果度有車返Cuzco架!
@1245

個牌有前人用筆寫" Aguas Calientes "字樣提醒入天空之城既遊客




終點小村落

望一望隻錶,差不多行了4個小時,而且全是平路好輕鬆。架車等緊客見仲有時間,咪睇吓搵唔搵到D野比Dolly食囉!

呢條村見有好多食野既舖仔,於是反轉頭睇吓有無野食。咁啱有人食完一碗飯,問準老闆娘之下,將D廚餘及枱上既雞骨倒在地下比Dolly食,看見Dolly食得津津有味~ 其間仲有個當地小朋友逗Dolly玩,我當然唔放過呢個機會指手劃腳,雞同鴨講咁叫佢收養啦… 唔知佢聽唔聽得明呢?


襯佢底頭食野既時候,靜靜咁慢慢行上車。不過Dolly食完架車都未等齊客,Dolly仲識行過黎搵我tim! 車上一個女職員見我地咁難捨難離,仲話可以比佢上埋車一齊走tim! 不過…又可以同佢行得幾遠丫! 始終又咪要分開… 之後司機仲嚇到佢縮入草叢… 最後,有兩個背包客上車,車就坐滿開車Lu…

 

就係咁…Dolly就一直陪我地行左4個小時,來到呢個陌生國度,睇住Dolly經歷過生死,又係要分手既時候啦… 擰頭望見Dolly追住架車,好快就被車尾揚起既沙塵淹沒於視線中Lu…
@1315


路上崎嶇不平,沿著兇猛既烏魯巴河旁既懸崖山路行,其間係懸崖旁要駛過山洪暴發既流水。之後塞車封晒路,原來遇正山泥傾瀉。相信係無幾耐前發生,因為只係一兩個車位前發生咋!!! 嘩! 其實都幾危險,架車行快D都有機會被山泥沖落河既危險! 於是無耐就見到修路工人,駕駛使挖土機來修路,即時用挖土機維修後才可繼續前行…




 

一個小時後,到達Santa Maria。一落車就有小巴兜我地去Cuzco,每人只收$25-Sol($75-HKD)。由於未開車
係鎮上食返個秘魯式套餐先~
食野時見馬路有一架大巴士埋站,巴士離開後見有個時間表係站頭,原來呢架巴士都係返Cuzco架~
@1500

Santa Maria

 
 

由Santa Maria去Cuzco,是必須翻山越嶺的。架車爬到一坐山既最高點,根據我隻錶顯示為海4550米! 由二千幾米既低地突然爬升到4500米;當係3800米時高山反應特別明顯,好似唞唔到氣咁呀! 唔怪得司機係山腳已係間舖仔度
買定D Coka tea葉係口中不停咀嚼啦! 全是山路行駛左差不多6小時,終於天都黑晒時到達Cuzco。

@2100

山嶺民居




中途仲運D單車上山

司機係一個廣場放低我地,入夜既Cuzco街頭都人來人往架! 好快就係廣場搵到間住宿$50-Sol($150-HKD)
安頓好即時外出食晚餐,去左間烤雞店食烤雞。不過食完飯返來諗住沖涼瞓覺,點之無熱水… 原來2200後無熱水供應喎! 唯有係寒冷既天氣下(約十幾度),咬緊牙關沖凍水涼啦…



今日行程概要:
Aguas Calientes —> (沿荒廢路軌行4-5個鐘) —> Hydroelectrica(小巴$ 15 sol/ 1 hours) —> Santa Maria (小巴 $25 sol /6 hours) —> Cuzco
全程$40-Sol=$120-HKD

比起觀光列車$70-USD平好幾陪呀~



 



 

 



 




 

 

 

 

 

6 則留言:

  1. 嘩,咁轉折?!不過都係個好好嘅體驗,自問真係無咁嘅體能。。。
    [版主回覆08/29/2012 23:37:24]呢程已經比入村果程無咁轉折啦~
    不過都係一份既執著,唔想比秘魯政府劏啫...

    回覆刪除
  2. 俾我一定唔捨得掉抵Dolly呀!
    不過唔捨得又點吖...
    [版主回覆08/29/2012 23:39:17]係喎! 你係愛狗之人噃!
    我都唔捨得...不過又真係無辦法...

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2012年8月30日 清晨6:09

    始終又咪要分開>> 佢都去唔到HK
    [版主回覆08/31/2012 01:18:09]係Lu...

    回覆刪除
  4. 講講吓冇再提Dolly, 睇怕都係最後上唔到車俾人掉低咗, 唔知點解我會掛住佢呢?
    [版主回覆09/05/2012 13:39:55]你都會掛住? 唔通我寫得咁有感染力?有提架! 離開搭車走時分開左啦~

    回覆刪除
  5. 銀仔, 你好 ~
    我想參考你的智利復活節島遊記行程, 但在你的分類
    "11結伴浪遊南美@玻利維亞/秘魯/智利復活節島 "
    怎麼找不到 ? Thanks ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D係早前yahoo blog執笠搬過嚟,D隔式出了問題,所以po po吓無心機又停左⋯
      經你一提,我會繼續努力,但我嘅資訊outdate晒,不知到幫唔幫到你。

      刪除