2012年7月20日 星期五

Day 29 美食在秘魯(秘魯Puno)

(Day 29) 2011-03-06
住宿 :長途巴士上
行程 :Puno —> Unos Island —> Puno —> Cuzco
高度 :海拔3660M

晨早0830起床,爭取僅餘既時間用Netbook既視頻,睇左十分鐘利物浦對曼聯既大戰…


秘魯Puno係的的喀喀既湖畔城市,也是南部通往玻利維亞既邊境城市,所以有不少遊客都專程到訪,或感受的的喀喀湖或過境~ 我就係過境之餘,也想感受埋秘魯這邊既的的喀喀湖啦~






於0850時有專車來到酒店,接我地去碼頭搭船去Unos Island~ 呢個Local tour $20-Sol($60-HKD)包專車及船接送,仲有英語導遊,價格合理!



搭船所見,發現秘魯這邊既的的喀喀湖與玻利維亞那邊有截然不同的風光,除了大家都擁有碧綠既湖水,藍藍的天空及冷冷的氣溫外,秘魯這邊所到之處全是長滿高高既蘆葦,像是一大片草地,而湖上不斷看見小島,這些小島就像一張紙咁薄既陸地浮在湖面上,不知是否書中所講用蘆葦造既漂浮島呢?

只看見細小既島上飼養有牛,豬等動物! 船所行既航道恍惚是開出來的運河咁呀!






接近海拔4000米既的的喀喀湖~







去到Unos的其中一個用蘆葦造既漂流島,未埋岸已經有島上居民列隊歡迎,與玻利維亞那邊既冷漠有天壤之別呀! 當然咁Nice既背後就係太過商業化啦…


 



落船時用雙腳踏在島上軟林林好得意~ 不禁想… 這個島真的浮在水面嗎?



各團友先於島上圍個半圓坐下,每人派一支新鮮既蘆葦,話當地人喜歡食接近根部既白色部份喎! 一試之吓幾清涼,有種像西瓜白色部份嗰種味道~

 



有趣既係島上居民即場示範,甚樣用蘆葦建造一個島,仲有一班女人做埋話劇,講述原本同另一個島既居民一齊生活,因有些爭執而割蓆… 唔係! 係割島至真! 哈哈~ 用把鋸鋸開個島就分開左啦~







睇完介紹後,當然不停兜售我們買手信啦! 好可惜係玻利維亞那邊已經買晒用蘆葦做既手信Lu… 而且這裡開價勁貴呀!!!




 
總共去了兩個用蘆葦造既漂浮島,島與島之間仲坐埋蘆葦船Tim~ 玩到中午時分,1230乘專車返抵酒店~





食午餐時專程行遠一點,遠離遊客區就搵到好多更地道、更便宜既餐廳~
呢個亦都係不變既定律! 呢D餐廳大多無招牌,要細心望入室內才知到係餐廳! 門外全都掛著一個西班牙文既Set menu,不過就無價錢…


一問之下原來只係$3-Sol ($9-HKD),緊係要入去試吓啦~ 坐低無耐先送上飲品! 前菜及雞翼薯仔蛋湯意…




以為咁就完? 以為呢個雞翼薯仔蛋湯意就係main course? 咁就錯晒啦!!! 原來呢個湯意就係所謂既湯啦~ 之後仲有主菜同甜品架!老實講,如細食D既話,去到湯麵果Part已經包啦! 我咁大食啱晒我~ 而且只係$3-Sol真係抵到爛呀!!! 諗住今晚再食過,不過1600就關門啦…


仲有主菜同當地特色甜品

 



來到秘魯已食過幾餐,發現全是set menu最基本都有飲品、湯、主菜同甜品,相比係早前去過既南美其他國家,食物多元化之餘又便宜~ 當然你搵到地道餐廳就更便宜啦!所以價廉物美既秘魯,係食既方面上我就最滿意勒~


由於今晚2200才搭夜車離開,所以仲有大半日時間,於是再去逛吓中心既遊客區… 可能今日星期日,去到一個廣場見到好多當地人享受家庭樂,就係餵白鴿啦! 唔知有無禽流感呢? 睇左陣餵白鴿,就返酒店不停上網同打機…


主要旅遊大街




餵白鴿

係酒店消磨左不少時間,天開始黑起來; 由於今晚搭夜車離開,當然諗住食飽飽先走啦! 但唔知今日乜野節慶,係條街度個個We嘩鬼叫! 仲個個攞住支好似胡椒噴霧咁瘋狂噴出泡沫去其他人身上,小至啱啱識行既小朋友,大至成年人,個個都成身被噴到泡沫!好在佢地唔噴手上無揸噴霧既遊客jet⋯ 不過係餐廳食晚餐望落街時,就見有日本同其他外國遊客都遭殃呀!!! 嘩!!! 大佬… 一陣要搭夜車走,千其唔好噴我地呀!!!



好在最後平安返到酒店,攞返行李就搭的士去長途巴士話Lu~

酒店老闆既女女~





是日晚餐, 最鍾意既甜品~








3 則留言:

  1. 我覺得秘魯啲嘢都幾好味。 阿根廷反而食pasta食得最多。
    [版主回覆07/20/2012 18:10:14]阿根廷只係無咁多選擇,唔係淨係得漢堡包,係喎•••亂咁寫寫錯左Tim,一陣改返先!

    回覆刪除
  2. 嘩! 三千九百幾米, Titicaca 才是真正的天池。
    印加族人的服色很漂亮,Peru 很吸引,真是又怕(怕高)又想去。
    [版主回覆07/29/2012 22:38:12]呵~ 高既野可以去衛生署,約醫生開D高山症藥迷無問題囉~

    回覆刪除
  3. Petite poupee @安提比2012年12月23日 上午11:11

    應該係三月第一個星期二的 Mardi Gras 嘉年華!
    [Petite poupee @安提比回覆12/28/2012 07:30:27]巴西同歐洲每年都慶祝, 是冬天的尾声, 迎接春天來臨!

    LP 有冇講?!
    [版主回覆12/26/2012 20:58:12]嘩~ 水晶晶你咁都知既好堅呀~

    回覆刪除