2012年6月17日 星期日

Day 25 全球最高首都 (玻利維亞拉巴斯)


2011-03-02Day 25)
住宿 Hostal Tambo de Oro $100-BR
行程 Uyuni -- 拉巴斯
高度 :海拔3660M




返到香港後,係書店見到一位時裝界達人,去完南美後出左本書,書名叫[天空之鏡] ,好奇吓緊係翻幾頁睇吓啦,一睇之下佢竟然係旱季去,只係睇到一片白蒙蒙既鹽湖... 用呢個書名會唔會有D誤導呢?



話說尋晚2000開車,整晚車程勁癲疲,早上7點零醒左望一望窗外,諗住會差不多到啦,但竟然先到一半路程既波托西喎!
波托西係全球最高既城市,有成海拔4090,也是曾經係全南美最有錢既地方,不過係曾經! 因為其白銀既產量曾經係全球最多••• 不過依家已被搜刮一空Lu... 窮到窿!


巴拉圭既高速公路,Lonely planet說成全南美最崎嶇,最危險既公路,坐過又無乜特別; 不過我肯定依家呢程,就一定係最危險既! 因為遇到兩宗交通意外••• 仲有一架車跌左落河Tim!











由於遇到兩次交通意外,攪到兩次大塞車,所以呢程車好耐好耐... 係晏晝先進入拉巴斯範圍,仲要穿過一條大過女人街一百陪既市集,先去到總站呀! 落車已經係1430••• 計一計呢程車超過18個鐘呀!






頭先車上所見既拉巴斯,真係一個好大既城市,而且所有建築物依山而建,遠方仲有雪山做背景Tim~ 就好似一大片既山脈上,佈上一層厚厚既石屎一樣呀! 全球最高既首都果然名不虛傳!睇到我目瞪口呆呀!







一落車就買定聽朝,0800Copacabana既巴士票,呢間巴士公司一日兩班車前往,下一站要去的的喀喀湖呀!Copacabana小鎮,就位於的的喀喀湖旁!


於是就係巴士總站,就近既一間住宿落腳,一晚$100-BR = $100-HKD,個窗口仲可以遠眺拉巴斯山城既全景Tim



巴士總站




住宿








3 則留言:

  1. Very nice!
    [版主回覆06/17/2012 18:22:46]

    回覆刪除
  2. 我睇晒25日南美之旅喇, 等緊第26, 27, 28.....日, 加油呀!!!!!
    好羨慕你睇到咁靚o既天空之鏡, 我認識玻利維亞鹽湖都係因為NHK條片, 但因1-2月冇乜長假期, 去得十幾日又浪費張機票, 所以一直成行唔到。宜家睇到你篇寫實網誌, 熱情反而涼左一半, 我諗我頂唔順d咁落後o既環境, 咁嚇人o既住宿, 都係等n年後, 呢幾個國家都再再再進步先再諗喇! 宜家追住你o既遊記, 等眼睛去旅行先啦
    [版主回覆06/21/2012 01:54:54]不過你諗諗,呢個世界好多地方,當等到去容易去到時,一切都會變晒••• 同埋係電視相片見得太多,不再神秘時,你去到內心會覺得,幾宏偉丫,幾靚丫•••但就無d畢生難忘既興奮心情•••(我之後去到天空之城有同感)再者,天空之鏡底下好似搵到D資源,遲d唔知仲有無天空之鏡Lu...

    回覆刪除
  3. 個條時裝界達人, 簡直係騙子! ^#*^*^Q#^$^#*^ (下刪粗口一百字)

    LA PAZ 都係一個好多背包客交學費O既地方!
    [版主回覆09/13/2012 20:35:12]哈哈~ 交學費? 我只係路過無深入了解La Paz噃••• 係喎荊生,你終於浦頭拿!

    回覆刪除