2012年5月18日 星期五

Day 23 特色鹽酒店 (玻利維亞Uyuni)

2011-02-28 (Day 23)住宿 :特色鹽酒店
行程 Huaylljara --> Uyuni


踏入鹽湖團第三天,首先穿越一個接近智利邊境的大荒漠,這裡有好多被風化,奇形怪狀的岩石~




今日最終目的地是鹽湖Uyuni,所以路程好漫長,穿越大荒漠,差不多佔了大部份車程! 要看到鹽湖天空之鏡的奇景,來南美的主要目的!出發前聽講鹽湖積水太多,司機亦都話因積水問題,不能深入鹽湖! 只能到達外圍範圍••• 總之就是擔心•••


食午餐


沿途風光~




 




終於比我影到啦
~






差不多到達Uyuni,司機覺得天色十分好,提議更改行程,原本明早進入鹽湖,改為即時出發! 全車人絕對讚成~ 因為夏季天氣變幻莫測嘛~


我們架車比同一公司另一架車先到Uyuni,到達今晚的住宿先放下行李,替車輛減磅準備進入鹽湖啦~
原來今晚的住宿,是鹽建造的酒店呀!!! 一直都好想住架! 牆壁,睡覺的床,就算一枱一櫈,所有家具都是用鹽做架!不過欣賞留番稍後吧... 出發!向天空之鏡進發!









5 則留言:

  1. 祝你週末愉快

    回覆刪除
  2. 有些相看不到呢 :(
    [kevin回覆05/19/2012 22:18:26]其待天空之鏡!!!!!
    [kevin回覆05/19/2012 22:18:09]RELOAD 一次看到了... 原來係我的問題.. :P

    回覆刪除
  3. 睇你張地圖同我今次準備行嘅路線好似呀,我要俾心機睇學吓嘢先!
    [版主回覆05/24/2012 15:51:41]唔好話學野...分享吓啫~

    回覆刪除
  4. Peru & Bolivia 兩個我心儀的地方,要背我的小六斤一起去探險。
    Fascinating!
    [版主回覆06/15/2012 12:05:40]咁就快planning la~~~

    回覆刪除
  5. 網主你好 ! 偶然看到你的blog,雖未看完,但已覺精彩.
    想問鹽湖酒店有沒有熱水飲用及toilet供應 ? 我見d床舖好靚,溫暖嗎 ? 因之前聽 ita旅遊講座,主人說要睡雨羽sleeping bag便夠暖 , 佢好似唔係住鹽酒店.

    其實一個4日3夜團,住鹽酒店大約多少錢 ? 如不住鹽酒店是否便宜些呢 ??

    謝指導 ! 台灣人是否免簽證便可入玻利維亞 ?
    mandy :)
    [版主回覆01/03/2013 02:06:56]多謝先~ 我住既有廁所,食飯時有熱湯飲,不過廁所無得沖涼,熱水就相信要佢煲呱... 早前雜誌有講過有一間係有熱水沖涼tim~
    床舖唔夠暖,著多件衫吧;我既就約$1200-hkd,平既8,9百都有,不過唔同地點出發價錢都唔同!
    早前係背包客棧搵資料時,話台灣人係要簽證的!

    回覆刪除