2011年4月26日 星期二

Day 3 疾走荷蘭(二)(荷蘭阿姆斯特丹)

(Day 3) 2011-02-08

住宿 :航班上

行程 :阿姆斯特丹—>巴黎—>布宜諾斯艾利斯

 



Hostel提供既早餐時,同個staff講開尋日勁凍勁大風,佢話自己揸車時都差D比吹冧既樹扑中!
仲有個人比風吹左落海tim! 嘩! 咁犀利!!!


今早既活動係遊船河~ (10 per hours)


不過如果就咁walk in去碼頭買要€13,但尋日行街係街上D店舖,見廚窗貼左張紙話只需€10,足足慳左€3一個人呀~
















一個小時既旅程,穿梭荷蘭著名既運河,沿途有錄音講解,船長都不時親自講解tim~


























遊完船河再逛多陣市中心,就要出發去機場啦~ 今日要經巴黎轉機去阿根廷啦~








單車徑遍佈整個市中心






每幢建築物屋頂梗係有個鈎架!






漂亮既火車站





去到AMS機場,又用果部荷航自助機器print broading pass; 之後去到巴黎機場,係另一部Information機,試用broading pass上既code,經機上既紅外線,就即時知道所有既登機資料,包括幾多號閘口方向同距離等等!我諗我都係大鄉里law…



巴黎戴高樂機場,部機顯示向右行十分鐘就到E38閘口啦~















去到巴黎戴高樂機場,過完Baggage Hall就出到arrivel Hall,好似無過過關就可以出到黎咁… 唔使過immigration,海關

張機票講明唔準入境,再者今次用BNO,係歐洲出入境都無印吸,真係入左境到無人知!!!



講開今次用BNO過關,暫時係前所未有咁暢順呀~ 無左問又問之餘,又無攞本passport驗屍咁驗,真係太好啦~ 不過美中不足就係出入境無得蓋印…

2 則留言:

  1. 你耐都未入正題? 等到好辛苦喎!
    喂! 我想把好書贈給有緣人! 你幾時得閒, 我送本"南美! 歡迎你" 俾你!
    [版主回覆05/06/2011 01:10:00]呵呵~ 我又要返工,打字又慢...
    真定假架!!! 我去前已經想買,但週圍都話無貨...
    你平時放幾點架?

    回覆刪除
  2. 原來BNO喺歐洲咁好用@@
    [版主回覆05/06/2011 01:11:00]應該話係全世界都好好用!

    回覆刪除