2011年2月3日 星期四

菲律賓長灘島之旅(Day 3)

(Day 3) 2010-4-3

住宿: Seven Stone

行程: 長灘島





今日既節目係出海

但出海前先要係海灘既一個櫃檯

每人pay $100 peso











原本行程係先去鱷魚島

由於太大浪改為先浮潛

不過去到浮潛點

輪到我地覺得大浪唔敢潛

此時團友阿May開始肚痛想開大

痛到標晒冷汗

於是船家帶我地到一個

沙灘上有好多人玩既小島

以為係島上有廁所

唔知島上係咪私人地方

無得上岸

只係指住水中既岩石旁話係toilet

不過普通人又點會係水中露天解決到丫!



似唔似有條鱷魚浮係水面呢~






May既肚痛稍為緩和

船家再帶我地到另一個浮潛點

不過珊瑚同魚都欠奉

浮潛之際輪到阿Jim肚痛要瀨!!!

二話不說就忍不住係水中

跟住無耐又到第二個嘔

個個都唔舒服緊係及早回航啦





其實今次出海係包三個景點

參觀鱷魚島,唔知咩Cave同埋浮潛

但我地好似咩都無做過咁

究竟我地係咪包船出海痾同嘔架!!!

===============================



返到酒店由阿Jim下廚

煮海鮮晚餐

Jim話第一次親自下廚咋!

我地就個個瞓到死豬咁~





其實今日全體人員都不停痾

D仲嘔tim…

食完飯後終於輪到我啦!

短短個幾鐘痾左3,4

可能集體食物中毒呀!!!

沒有留言:

張貼留言