2010年6月23日 星期三

Day 27 好警察,好國民,好國家(哈薩克阿拉木圖)

(Day 27) 2009-07-18
住宿 :突厥斯坦酒店
行程 :又係阿拉木圖


尋晚係機場瞓得唔太好,諗住早D出發,先去個差人比我地個地址搏一搏,諗住唔得都仲趕得徹去移民局嘛!
因為我今日一定要攪掂,最遲聽日一定要走呀! 趕唔徹返公司就好大獲架!!!





0800出發
根據個新疆人話好近,行十分鐘就到,點知行左大半個鐘都未到,沿途不停問人,巴士都轉左兩程,終於到左所講既地方... 已經覺得有被坤既感覺...
但個新疆人所講既,話係個差人上級既office就極唔對路! 點睇都係一個高級少少既平民住宅區,一個咁大既人物點都唔會係呢度工作呱... 於是係村內不停問人,同差不多每條路都比我地踩到爛晒,都搵唔到要搵既門牌...唉... 原來個差人有心耍我地,個新疆人係媒...



睇睇隻錶9點幾,背住d行李行到氣喘喘咁,於是即刻搭的士去市中心既移民局,雖然上午係辦公,但就唔會做蓋印⋯ 並由一個新疆女人翻譯比我聽,即係又比人坤啦!
佢話附近有個人幫到我地代辦,於是佢帶左我地去移民局隔離一個office既地方,有個中國人睇黎專幫內地人做有關移民局果D手續,因為佢有幾十本中國護照揸係手!
佢打左個電話後,即使比錢都幫我地唔到,不過佢叫我地可以再去移民局試吓(比錢)咁做woo...



於是由帶我黎個女人做翻譯,個女人問都唔使問我地,就不停咁同移民局裡既差人爭取,講左好耐好耐,話比埋錢都唔肯同我地做登記... 於是又好灰咁返回辦公室裡,跟住再聯絡HK既入境處同埋諗住去埋中國大使館,香港入境處同埋果個人都講得啱,呢個國家規舉就係咁,就算搵領使都幫唔到...
突然有個中國女子入黎,聽了我個case話可以幫到我地,仲話一定得! 叫我地買定機票tim!!! 咁犀利?




於是佢打左個電話,話我地只需每人比一百蚊美金,再叫個人攞我地本passport去移民局,無耐passport就返黎,仲有我地既需要既登記tim!!!
兩日來既折騰,無助⋯ 見到passport上呢張Cert.,嗰種心情真係非筆墨所形容!



後來傾開計,原來佢係中石油駐當地既職員...唔怪得之有咁大勢力啦! 真係無限感激咁多位呀~



估唔到最後係要使橫手...



就係釘多呢張野係passport ,令我不生難忘




==================================


攪掂左蓋印後,即刻去旅行社買機票離開呢個fxxking country呀!!! 真係唔講粗口都唔得呀!不過最快都要聽朝至有機呀⋯


 

決定今晚瞓機場,只係返突厥斯坦酒店放低D行李,連個大堂職員都感到好奇怪,見我地多次退房,又三番四次返黎...


 

最後逛左市中心最大,好有前蘇聯色彩既公園
點知又要受呢個國家既人D氣...
又係讓座問題,行到攰係張長櫈坐,見一對母子想坐,咪坐過D讓比佢地坐Law! 點知佢覺得唔夠坐竟然”怒啤"我woo! 其實對面有張只係坐左一個人既長櫈又唔坐,我已經主動讓位啦,仲想點jet!!!

呢個國家真係... 真係搵唔到有任何優點呀!!!







 







4 則留言:

  1. 註 冊 新 會 員 , 即 獲 贈 品 一 份!
    註冊網址: http://shop.kidsdream.com.hk
    *今期贈品 :  4" 人手編織 、 玻璃珠電話繩 一條。  

    回覆刪除
  2. 銀仔,去呢 d 地方安全好緊要,呢排乜乜斯坦暴動呢!
    [版主回覆06/28/2010 18:00:00]係呀! 吉爾吉斯嘛... 係我今次行程最想去而又去唔到既美麗小國... 不過估唔到依家攪成咁...

    回覆刪除
  3. 優點>呢個公園都幾令吖.
    [版主回覆06/28/2010 17:57:00]其實都係既...不過係呢個公園度要受人氣真係乜心情都無晒lu...

    回覆刪除
  4. 這個國家應該bad list 佢。不過,可能係你黑仔。
    [版主回覆07/16/2010 00:42:00]無錯! 仲要唱衰佢...
    唔係... 係講事實啫~

    回覆刪除