2010年6月10日 星期四

Day 26 旅行烙印(哈薩克阿拉木圖)

(Day 26) 2009-07-17
住宿 : 機場
行程 : 機場




係哈薩克既呢一日,我諗我呢一世人都唔會忘記...


今日終於要離開呢個令人討厭既國家啦! 黎到哈薩克無一樣野順利...
諗住無print E-ticket,只有個預約編號會有阻濟 (因為入check in 櫃台前要檢查機票同passport,而且呢度D人文盲又野蠻) 點知睇都唔睇passport,只比個航班編號就放行woo!



酒店大堂






一團糟既巴士站






阿拉木圖機場












諗住好順利,但當離境過關時,個警察又話我地張入境紙無係到境後5日內去做登記,跟住有另一個差人,一路攞住部攝錄機打晒燈,係眾目睽睽下影我地,一路由另一個高級D既差人,同我地講既同一番既說話...
拍攝完就帶我地返南航既櫃檯,其實呢件事我係Taraz已經一直擔心,當時比個差人攪完一大輪後話可以留30天,但張入境咭後面明明寫住5天...








好彩個南方航空職員識國語,搵返個差人問
佢話點都要我地去蓋印先,即時罰款又唔得
(因為入境咭後面果行細字都係話罰款)
於是叫個airline職員寫個移民局地址比我,又話聽日星期六可以上晝做登記...


因為我星期一返工有樣好重要既事要做! 依家唔走怕趕唔到... 睇住隻錶一分一秒地過,個心就越來越急,睇吓盡辦法趕唔趕到班機! 跟住連香港緊急救助熱線都打埋!
不過直得一提既係打極都打唔到,要經香港既朋友幫我打...



真係好唔明,我地比左錢係當地旅行社整左張邀請函,又比埋錢攪埋張簽証,張簽証上已經寫明有一個月限期...點解仲要去蓋印!


最後...眼白白睇住班機起飛...見D差人咁有系統又錄影又剩,迷諗住攞返個record law! 點知個南航職員幫我同之前揸機既女警講,個女警聽完竟然一走了之! 真係火滾! 咁我迷係check in area D 櫈度賴死唔走law! (當時已經無機無客,唔可以逗留)
有個膊頭有三粒花既差人走黎,我咪話想攞record law,全部都話無... 突然諗起香港既差人應該係最好,D人痾屎唔出都可以報警! 


跟住想問多次移民局既地址,佢就用俄文寫左個地址比我,經另一個新疆人翻譯,話係佢地既上級個地址,又話佢上級已知,叫我明天去搵佢就可辦妥woo; 張字條又無搵邊個,問又唔講! 雖然覺得佢好似係打發我地走咁,不過賴死都唔係辦法...



無辦法都要走啦! 唯有聽日一早先去博一博,唔得先去移民局啦⋯

2 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年6月11日 凌晨4:21

    我想知跟住點.快d出下一篇啦.
    [版主回覆06/23/2010 14:54:00]無法啦~ 下篇鬼死咁大篇 ,又要睇世界杯~

    回覆刪除
  2. 嘩,咁嘅地方俾著我去,實行客死異鄉了。

    回覆刪除