2010年2月12日 星期五

Day 19 惡夢,上差館!(哈薩克Taraz)

(Day 19) 2009-07-10

住宿: Kohak Yni Hotel

行程: Taraz



 係火車站瞓到7點幾,求其搭一架巴士,竟然撞啱呢架巴士係去市中心WOO~


係市中心行左好耐只係搵到間荒廢既酒店,而上網亦都只係搵到一間!
但就唔知係邊…
幾經辛苦係多番問人下,先搵到應該係全市唯一一間既酒店 ,呢間酒店座落係眾多政府建築物中,係一間銀行開既酒店,裡面既格局似係比D行政人官員住,幾靚架! 房裡有個42吋plasma大電視,廁所有個鞋擦同鞋布tim~
所以其中一個男既receptionist,見我地呢D背包客態度勁衰藐咀藐蝕! 真係想打獲佢!!!



行到脚跛就係呢個人像下休息左好耐...       
























呢D粉紅色既就係政府建築物啦~ 同一個blog友去拉脫維亞所見既一樣既!










係飛機既雜誌仲介紹呢個城市係絲路城鎮,點知酒店都唔多間就知Taraz又係一個boring city啦…
已經上網不停搵資料,不過呢度既景點係⋯ 無!

所以D外國人都係純粹路經此地入烏茲別克咋!



經常留連既哈薩克電信局 ,因為上網超平!





最倒霉既事,就係晏晝,正諗緊入邊間餐廳食晏時,比個膊頭有好多花既差人查passport,話我地張入境咭(即入境填果張紙仔呀)
無係入境後5日內蓋印WOO!!! (入境咭後面有行細字寫明既)
我地又有Visa又正常入境,當然無細心睇張入境咭背後果行細字啦!


我地兩個都算去過好多地方,更加落後既都去過,都未遇過有呢D規矩,所以從來諗都無諗過竟然有D咁既問題⋯


於是就比佢帶返差館,仲笑笑口咁話無問題,只係蓋返個印啫⋯
頂! 即係掠水食硬我地咁款啦! 我諗過如果佢掠得多既話死都唔比架!!!


其間好鬼口渴入左間士多買支水飲,個老闆見有差人同我地一齊就問我地係咪”熱呔”
“熱呔”係俄文,即中國咁解,唔通中國人就比全世界,包括呢D落後國家定型為非法入境者???
絕對唔係我神經過敏,我地香港本特區護照,除左係東南亞,我地D香港人經常去既地方有D地位外,去到歐美甚至非洲D落後國家只會當你係大陸人,攞你本特區護照驗屍咁驗屢見不鮮,之前係馬耳他過關時仲有個關員同我講,知唔知有好多中國人偷渡入境… 突然覺得自己身為號稱強國既中國人有D…


係差館等左好耐好耐,個差人死晒狗咁同我地講sorry,又話無問題,可以留30 day woo… 跟住就放我地走…


走左之後係度諗,如果日後又比差人查咁點? 應該叫佢比D証明! 不過都走左LU…



呢件事就發展成日後從未遇過既深刻經歷…




唯一景點,超迷你清真寺...




2 則留言:

  1.  入差館咁黑仔! 真係未試過! 我覺得那幢粉紅色建築物唔係好似, 嗰度唔係拉脫維亞, 是愛沙尼亞的Tartu. Tartu 的town hall 靚好多! 
    [版主回覆03/27/2010 22:23:00]係咩hehe~
    見到粉紅色就錯覺好似tim~

    回覆刪除
  2. 恭喜發財 !
    [版主回覆03/27/2010 22:24:00]過晒lu...
    唯有復活節快樂啦~

    回覆刪除