2010年2月10日 星期三

Day 18 沉悶的國家 (哈薩克阿拉木圖)

(Day 18) 2009-07-10
住宿 :火車

行程 :阿拉木圖 —> Taraz




早餐係地下部韓麵自動受賣機,加去對面Green Bazer買既蛋;中亞食物唔係烤肉就包,好少食到D咁港式既自制早餐架~








食完早餐,好不容易先搵到間,internetcafe,不過就超貴⋯
要$400 som 50分鐘,即成廿蚊港紙呀!!!


上網先知原來烏魯木齊正在發生暴亂,仲要係針對漢人tim! 都唔理得咁多要買回程機票,經烏魯木齊就係最快捷既!

不過其中一程買唔到,好在有個friend係香港係做機票既,幫我地攪掂左~



呢D係台灣叫既沙威瑪 ,係我經常食既快餐...






係香港見到有得賣,但要成4,5十蚊呀!!!






跟住就走去火車站買火車票去Taraz
$3170T; Taraz係從之前果程內陸機既雜誌上,有介紹呢處地方,話係當年絲路既重鎮WOO!
如果唔係都唔知去邊度好LU⋯ 吉爾吉斯又去唔到… 上網又差不多完全搵唔到有關哈薩克既資料,就算搵到,通常都只係提及經阿拉木圖去烏茲別克或吉爾吉斯,又或者返入新疆…
就算之前係領事館門口,問人借本"中亞"lonely planet黎睇,哈薩克都係佔好少既篇幅...唔通哈薩克呢個國家真係毫無景點???
所以行程既尾聲諗住去Taraz,同一個叫Balkhash既湖邊小鎮來終結行程!


















係1700開車
4人既包箱只有我地兩人享用,真係太好啦~ 而且今次旅程都係第一次座包箱咋~













十個鐘頭既車程,係半夜0300到站,又要係車站等天光LU… 呢個時候無人係車站

緊係襯呢個時候無人問定下一站既車票啦~ 不過佢就話要搭去第二度轉車⋯ 由於我第只淨低十日,怕唔夠時間,所以又買返車飛返阿拉木圖...


其實我都唔明,十日時間都夠玩一兩個國家啦! 都唔明當時驚乜...





1 則留言:


  1.   
    [版主回覆02/12/2010 04:00:00]恭喜髮菜~

    回覆刪除