2010年1月19日 星期二

續Day 16 超級惡夢日(下) (哈薩克阿拉木圖)


續(Day 16) 2009-7-7

住宿 :Hotel Turkestan $3000T

行程 :阿拉木圖


 

由於吉爾吉斯領事館位置極衰,係正馬路邊又無行人路,條馬路又永遠都塞車,又無位比人排隊…







1000 起初以為呢度D人好守秩序(我第排第三)
點知一開門都係亂晒大龍,入到裡面再排過…比人迫到好後… 幾經辛苦終於輪到我地,只見櫃枱內有一個不知是領使定係職員既男人,態度超衰…
於是滿心歡喜咁比張LOI佢,佢睇左兩眼跟住睇吓佢本簿,跟住只係同我地講左個”NO”字,我地問佢點解佢直頭唔理你,態度勁衰,仲叫個差人趕我地走!
堂堂領事館就係代表一個國家,乜可以咁架!

1130 無厘頭做唔到Visa比人趕出領事館後,就開始搵地方落脚,行到一個屬於down town既地方,搵左好耐好耐,酒店係有…不過看似全部4 ,5星,我要係廉價D架!
終於係Green Market對面,千辛萬苦先搵到間外表點睇都睇唔出既廉價D既酒店“Hotel Turkestan”落腳!

$3000T一晚 (HKD $150)










安置好D行李,就打電話比幫我地攪邀請函既職員見面,因為佢幫我地出定錢攪LOI ,所以比返USD $24佢,順便問吓點解攪唔到Visa…同去佢公司睇吓哈薩克有乜野玩。


搭左成45分鐘巴士終於到左約會David既地方,係一個大型商埸既門口噴水池。見到David後原來先知佢係一人公司 ,home office黎架!
不過佢都有問必答,但對於今日點解做唔到Visa佢就話張LOI尋日先有,可能領事館方面未咁快收到,佢仲話阿拉木圖既吉爾吉斯領事館剛剛換左領使,做野好鬼慢同態度差,就算有LOI到可能要等7至10日woo…
嘩!!! 咁即係去吉爾吉斯真係諗都唔使諗啦⋯



之後就係呢個商場”MegaBox” 唔係…係叫”Megacenter”行吓街,仲係adidas專門店買左阿拉木圖獨有既origial tee “I * Almaty” $ 2999T (HKD $150) 都幾抵woo!

















Shopping完就諗住搭車返酒店附近D旅行社問吓D機票, 點知搭錯車… 攪到1730先返到目的地…



搵到間旅行社問機票,去俄國新西伯利亞既機票要二千幾港紙Out 晒Budget,於是即刻走去火車站,問吓由陸路上,價錢唔係好貴不過就要成10/7先有車,即係又唔使諗… 跟住坐巴士返酒店點知又坐錯車,返到酒店已經係2100既事… 折騰左成日接近虛脫! 咁就過左個飽受錯折+一事無成既一日…

沒有留言:

張貼留言