2010年1月15日 星期五

Day 16 超級惡夢日(上) (哈薩克阿拉木圖)

(Day 16) 2009-7-7

住宿 :Hotel Turkestan $3000T

行程 :阿拉木圖


今日係完全惡夢既一日…


係客運大樓瞓左一晚後,晨早係0545起身,因為今早要去吉爾吉斯領事館同Visa搏鬥!


於是就落去到境大堂搵的士,一落到到境大堂就即時比班的士司機圍住,但好多都唔識聽英文… 睇地圖都要睇好耐…
跟住有個操流利英語話只需用,$500T (HKD $25),用大約20min車程就可以去到woo! 再三確認價錢地點後就跟佢去攞車






見佢架車係一架Honda Jeep仔,幾舒服又幾抵… 我地都滿心歡喜,點知…
一去到領事館落車比錢之際,個司機先露出真面目,唔係全程 $500T,而係每公里$500T呀!!!
(因為尋日係Atkau去機場20km都係$1000 T,所以佢係機場比我既價錢我都覺得合理…)
跟住開埋張單比我地行左18公里

共$9000T(HKD $450) 嘩!!! 唔好去搶!!!







我當堂真係嬲到震呀!!! 決定唔會向佢屈服,我苦於英文只係有限公司無得小爆佢⋯ 於是由同我一齊既人,用對答如流英文同佢理論! 而我見使館門口無人,佢離開門仲有大把時間,咪大佢去差館law! 佢都話好格! 就係呢個時候… 我先洗出殺手簡! 佢即時笠水仲同我地講價tim!!!
最衷我地身上無 $500T 散子咋! 如果唔係實掉低就行人啦! 最後比左USD $10 KO左個司機… 唉…晨早樓樓就比條友激到嬲嬲地…




臨走前再影清楚佢!






其實阿拉木圖係一個被天山山脈包圍既現代化城市,市內可見到一大片既雪山,好多高樓大廈同週街靚車,BENZ ,BMW ,AUDI等最新款名車隨處可見,有D似置身東歐既感覺…
可惜晨早樓樓被呢個衰司機蒙上污點!



















2 則留言:

  1. 佢真係好狼啊! 仲差過大陸!
     
    [版主回覆01/19/2010 01:37:00]我以前做機場時 ,其實呢D方法香港都有...
    如果你睇晒我哈薩克遊記既話 ,你會發現好多野都衰過大陸架...

    回覆刪除
  2. 因為今年我都要去中亞旅行, 所以上網找資料看到你個blog, 你寫得好好笑!!!哈哈!!!

    而你呢篇令我更加覺得當一個地方越商業化時....人的本質亦會為之而改變!!!!
    [版主回覆03/09/2012 00:29:17]等你~~~~~~~~
    [流沙回覆03/06/2012 07:59:00]吉爾吉斯一定會去呀~~我諗我唔會好似你咁黑仔囉~~一定入到境內嘅~~去完話個「去後感」比你知等你都開心下~~哈!!
    [版主回覆03/02/2012 01:38:47]好好笑? 多謝你欣賞呀~
    我都係想到乜就寫乜咋!
    你去中亞? 會唔會去埋吉爾吉斯呀? 中亞係我少數想翻兜既地區~

    回覆刪除